Historik
Föregående · 11 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Pigalle: Det är numrerade platser som gäller. När du går in och bokar får du välja var du vill sitta. Nu är det nog ganska få kvar efter Larssonbomben.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Alcéns silly har överträffat alla förväntningar. Överjävligt bra målvakts- och centeruppställning, grym uppdatering på backsidan och förväntningarna skruvas upp rejält. En sniper nu och man kanske kan få sitta tillbakalutad några matcher i vinter.
+ 22
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
bifsydväst: Ser ut som ett riktigt vasst förvärv, bra jobbat Brynäs!
+ 13
Brynäs IF > Sv: Slutspelet 2022
Fan vilken bitter förlust! Avslutar skit men hatten av för laget i denna serie. Nu vill vi ha en spännande silly season.
Tack Brynäs!
Tack Brynäs!
+ 10
Brynäs IF > Sv: Slutspelet 2022
Zappaholic: Fan vad mjuka vi är nu. Våra backar utom Bertilsson måste upp i intensitet.
Brynäs IF > Sv: Slutspelet 2022
Forsberg 1978: Jävlar vilken insats! Ärligt så trodde jag inte laget hade det i sig.
Nu laddar vi om.
Nu laddar vi om.
+ 5
Brynäs IF > Sv: Slutspelet 2022
Silfverkroken: Härligt att Berglund äntligen fick hänga ett mål.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Slutspelet 2022
BIF Kungen: Örebro spelar slutspelshockey medans vi spelar serielunk. Den här matchserien var en ren bonus med det material vi har. Manner kan inte vrida ur mer av materialet.
Dock bra prövning så ledningen ser vilka spelartyper som krävs för att laget ska ta steg uppåt nästa säsong.
Dock bra prövning så ledningen ser vilka spelartyper som krävs för att laget ska ta steg uppåt nästa säsong.
+ 4
Brynäs IF > Sv: Slutspelet 2022
BIF Kungen: Fjärdekedjan är på tok för klen, bör matchas sparsamt.
Typisk att Larsson får kvittera.
Typisk att Larsson får kvittera.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Silfverkroken: Herrejävlar! Et starkt hjärta krävs för att hålla på Brynäs. Nu nyper vi Örebro av bara farten.
+ 13
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Makalöst dåligt att släppa detta, fan vet om vi är värda en slutspelsplats.
Brynäs kan skapa drama iallafall.
Brynäs kan skapa drama iallafall.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Discolight94: Dags för Manner att höja rösten i pausen och får ordning på laget inför tredje. Kostsamt med idiotutvisningar i anfallszon.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: Dags för fjärdekedjan att vakna också, annars felfritt så här långt.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{9684}: varför då? Match på torsdag så nog kan vi toppa lite. Nu är det nog ändå kört så kör tredjekedjan nonstop.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: Gå ner på folk och gör ett riktigt försök att komma ikapp. Finns inget att spara på.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{9684}: Matcha Danielsson sparsamt sista matcherna. Sen väntar en välförtjänt pension.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Stefan R 63: Rödin spelar på en egen nivå i första. Kan resten lyfta lite också så kan vi nog ta poäng idag.
+ 11
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Eklind får fan inte ge bort pucken där. Gunler gjorde samma sak tidigare. Vi får inte slarva på linjerna för Oskarshamn är livsfarliga framåt.
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Tycker Gunler ska få chansen med Rödin och Scott. Grabben har ju ett vasst skott och är onekligen i form.
Kan vi säkra kontraktet imorgon?
Kan vi säkra kontraktet imorgon?
+ 8
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tänk Palve med en sniper bredvid sig…
Lite för många betonghandskar i Brynäs idag.
Lite för många betonghandskar i Brynäs idag.
Föregående · 11 · Nästa