Historik
Föregående · 7 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Vi måste även gå tillbaka till igelkottförsvar. Gneta, gneta och försöka sätta de lägen vi får. In med Karhunen, bänka Palve tills han kan säljas. Stålbadet har bara börjat….
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tgl: Manner får tiden fram till jul på sig att vända skutan sen vettefan om vi kan ha han kvar. Visst gillar jag karln men han och laget har inte tagit steg framåt sen förra säsongen utan snarare bakåt.
Visst vi har skador på våra två i särklass viktigaste spelare men det får ändå inte se så illa ut som det gör. Larsson kom ju in i sista minuten som än bonus. Törs knappt tänka på hur det sett ut om han inte hade värvats.
Alcén lyser med sin frånvaro när han kanske borde kliva fram och avlasta Manner.
Ser tyvärr sämre ut än kvalsäsongen just nu och om inte ett smärre mirakel inträffar så blir det nog tyvärr kvalspel till våren.
Visst vi har skador på våra två i särklass viktigaste spelare men det får ändå inte se så illa ut som det gör. Larsson kom ju in i sista minuten som än bonus. Törs knappt tänka på hur det sett ut om han inte hade värvats.
Alcén lyser med sin frånvaro när han kanske borde kliva fram och avlasta Manner.
Ser tyvärr sämre ut än kvalsäsongen just nu och om inte ett smärre mirakel inträffar så blir det nog tyvärr kvalspel till våren.
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Charliejfz: ja tyvärr är det just det. Skulle betala en skaplig peng om serien blåstes av nu.
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Peja: Laget vaknar plötsligt till liv efter 2-3 och vinner kamper. Att inte det kan presteras först det är nästan kört är ett underbetyg åt Manner. Är inte imponerad av hans arbete i Brynäs. Han har inte utvecklat laget något sen förra säsongen utan det ser snarare sämre ut.
Vi är seriens sämst lag.
Vi är seriens sämst lag.
+ 9
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Nja, han är ingen direkt klasspelare, visst en brunkare men ingen för de 3 förstakedjorna i ett bra SHL lag.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jan Grismöbel: Betydligt bättre start på andra och det belönades med 1-0. Fortsätt så.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Charliejfz: Borde ju passa oss perfekt när vi är allt annat än ett puckförande lag….
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Klart det inte är straff men nu går allt emot. Hissen neråt går med rasande fart just nu.
Just nu ett lag helt utan självförtroende.
Just nu ett lag helt utan självförtroende.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Stefan R 63: Kvällens tre floppar:
Lindbäck, 3 floppar, sämst när det gäller.
Rödin, 2 floppar, assist till fel lag igen.
Olesen, 1 flopp, är marginellt bättre än Kvist.
Lindbäck, 3 floppar, sämst när det gäller.
Rödin, 2 floppar, assist till fel lag igen.
Olesen, 1 flopp, är marginellt bättre än Kvist.
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Det du just nu visar är en Looser mentalitet. Vi ska alltså vara nöjda nu?
+ 12
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Jävligt trist att våra stjärnor (Lindbäck,Rödin) bjuder leksand på 3 poäng ikväll. Trodde vi skulle kunna prestera bättre och nu väntar ångestmatcher mot ”bottenlag ”.
+ 1
Föregående · 7 · Nästa
Nu sitter vi där med skägget i brevlådan och kan bara hoppas att vi har två lag bakom oss när serien summeras.