Historik
Föregående · 8 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: Rättvis kvittering och just nu dominerar vi matchen.
Bara fortsätta så i tredje och ge Kvist sparsamt med istid.
Bara fortsätta så i tredje och ge Kvist sparsamt med istid.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Idag är vi verkligen underdogs. Gäller att stå upp från start.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: Fan vad skönt det vore att sabba FBKs kalas idag.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: Skönt för Olesen! Hästjobb av Björninen före målet.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: En av de absolut bästa perioderna laget gjort denna säsong. Kunde vara 2-3 mål till framåt. Bara fortsätta tugga på.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Rögle hetare hela matchen och jobbar ner oss. Vi kommer ligga där vi förtjänar under uppehållet.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Inte en chans att vi vänder detta. Rögle mycket hetare och vi skapar knappt någonting. Känns som Rögle bestämt sig idag.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
xxx BIF xxx: Riktigt bra försvarsspel i första. Sklenicka är kung där bak. Hedberg sämst och slarvig som vanligt.
Kan vi hålla det här i två perioder till så blir jag imponerad.
Kan vi hålla det här i två perioder till så blir jag imponerad.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Vi lyckades förlänga en målvakt som räddade oss många gånger förra säsongen och tackar honom med att ställa en fågelskrämma i mål. Om inte VV är på väg bort ska han stå resten av matcherna.
+ 10
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Synd att vi verkar släppa iväg VV och behåller det skrattande sållet. Jaja, Brynäs i ett nötskal.
+ 9
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Känns som Palve är på väg upp ur gruvan, blir kallt, blött och ensamt för Lindbäck därnere nu.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{10023}: Står inte VV i nästa så vet vi att han försvinner. Snacka om att klubben satsar på fel häst.
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{10023}: Bra där Lindbäck… dumt att bryta vanor att släppa in skitmål.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: Revansch för Lindbäck i straffläggningen. Viktiga poäng och rättvist med tanke på skottstatistiken.
In med VV nu mot Skellefteå.
In med VV nu mot Skellefteå.
+ 7
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: Känns som det kan gå hur som helst ikväll. Timrå känns livsfarliga i anfallszon mycket beroende på taffligt backspel och en fladdrig Lindbäck.
Palve är en gåta och måste upp på läktaren nästa match. Lindstein bör vara given framöver.
Palve är en gåta och måste upp på läktaren nästa match. Lindstein bör vara given framöver.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Inledningen kostade oss poäng ikväll. Backspelet uselt helt igenom och VV höll oss kvar.
Hedberg kan vi gärna byta bort mot en hink puckar.
Palve, Olesen helt under isen ikväll igen.
Rödin saknas oerhört mycket i förstakedjan.
Hedberg kan vi gärna byta bort mot en hink puckar.
Palve, Olesen helt under isen ikväll igen.
Rödin saknas oerhört mycket i förstakedjan.
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{9233}: Ja jävlar! Detta trodde jag aldrig. Måtte vi få med oss poäng ikväll.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Vi måste börja vinna närkamper och få till några långa anfall. Nästa mål måste vi ha för att göra rejäl match av detta.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Uselt spel, noll närkampsspel och massa bp, inget framgångsrecept i hockey.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Rumpelstiltskin: Att kalla dig själv råtta är väl lite väl hårt, mus kanske?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Riktigt bottennapp men inte oväntat. Sämsta tänkbara motstånd för att kunna hålla vår hemmasvit.
VV i nästa och en nykter Bertilsson så kan vi nog komma upp på banan igen. Frölunda borta väcker goda minnen.
VV i nästa och en nykter Bertilsson så kan vi nog komma upp på banan igen. Frölunda borta väcker goda minnen.
+ 19
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Lindbäck kommer definitivt inte stå nästa match. Dags för VV nu och och med en räddningsprocent som en handbollsmålvakt som Lindbäck har ikväll så är det helt rätt.
Nu ska inte Lindbäck på något sätt lastas ikväll men han imponerar inte.
Nu ska inte Lindbäck på något sätt lastas ikväll men han imponerar inte.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Håller med, vet inte varför jag ens i min vildaste fantasi trodde vi skulle kunna ge dom en match ikväll.
Klasskillnad rakt igenom och vi visat med önskvärd tydlighet varför vi har en bra bit kvar till övre halvan på tabellen.
Tråkig lördag men bara att försöka ladda om för nästa vecka.
Klasskillnad rakt igenom och vi visat med önskvärd tydlighet varför vi har en bra bit kvar till övre halvan på tabellen.
Tråkig lördag men bara att försöka ladda om för nästa vecka.
+ 1
Föregående · 8 · Nästa