Fakta om bäver
Klubb
Länkar
Utloggad @ 2009-03-30 20:07
Status7. Kommentator
Erfarenhet29 januari 2008
RegistreradMedlem
AnvändartypPresentation
numera Gute med förflutet i Timrå,skitglad för att ppv finns.såg som ensam(tillsammans med farsgubben) timrå supporter på läktaren playoffmatchen som spelades på gotland på 90-talet,skön känsla och va den enda som skriker Jaa måål när övriga hallen är knäpptyst