Historik
1 · Nästa
Timrå IK > Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2004-11-04
JD:
Ja det hjälper att vara lite pessimistisk :)
Ja det hjälper att vara lite pessimistisk :)
Timrå IK > Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2004-11-04
Kristian:
Att vara positiv är som med sanningen=
Bland det finaste vi har och ska inte användas för mycket :)
Att vara positiv är som med sanningen=
Bland det finaste vi har och ska inte användas för mycket :)
Timrå IK > Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2004-11-04
Kristian:
Eftersom att jag är en sån där dyster person tror jag att DIF vinner med 4-3 .
Eftersom att jag är en sån där dyster person tror jag att DIF vinner med 4-3 .
Timrå IK > Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2004-11-04
Kristian:
Det fungerar för mig iallafall.
lite hackigt är det men nu är det ju paus..
Det fungerar för mig iallafall.
lite hackigt är det men nu är det ju paus..
Timrå IK > Sv: Inför SSK 21/10
Mats Edström: Hellre motgångsupporter, för då kommer det norrländska in i kroppen som en frusen Zeunerts. Mörker, kyla och två kvadratmil myr utan hjortron. Så ska det kännas för då blir man glad för så lite, så lite...
Timrå IK > Sv: Inför SSK 21/10
falo:
Vi får väl se om min negativa svit bryts i kväll.
Har bara sett en vinst på de sex matcher jag sett de senaste två åren.
Det är bara att ställ an sig på att man kommer att åka hem lite lätt nedstämd....
Vi får väl se om min negativa svit bryts i kväll.
Har bara sett en vinst på de sex matcher jag sett de senaste två åren.
Det är bara att ställ an sig på att man kommer att åka hem lite lätt nedstämd....
Timrå IK > Sv: Stora Arenor, skrytbyggen och avgrunden är kanske nära...
gud: Ojoj var det så länge sen.
Med rullband på scenen och allt.
Med rullband på scenen och allt.
Timrå IK > Sv: Inte längre nollor
Johan J:
jag tyckte att Jäger var riktigt bra och "grisig" redan mot Tälje i tisdags.
Kimmos klubbfint var härligt skön på temat "hurgörmannärmotståndarenkommerfri" kör upp den i byxbenet!
jag tyckte att Jäger var riktigt bra och "grisig" redan mot Tälje i tisdags.
Kimmos klubbfint var härligt skön på temat "hurgörmannärmotståndarenkommerfri" kör upp den i byxbenet!
Timrå IK > Sv: Ingenmansland?
arf:
Vi behöver vinna minst fyra av de återstående tolv matcherna för att vara klara för slutspel. Det ger 72p.
Om lule, brynäs eller modo ska få mer än det måste de vinna åtta av tolv matcher för att få mer poäng. Det ser ser bra ut!
Så vi får hoppas på 50% vinster=78p och en ohotad slutspelsplats.
Då behöver lule vinna 10 av tolv, modo lika så och brynäs 9 av tolv plus 24 mål mer än TIK.
Vi behöver vinna minst fyra av de återstående tolv matcherna för att vara klara för slutspel. Det ger 72p.
Om lule, brynäs eller modo ska få mer än det måste de vinna åtta av tolv matcher för att få mer poäng. Det ser ser bra ut!
Så vi får hoppas på 50% vinster=78p och en ohotad slutspelsplats.
Då behöver lule vinna 10 av tolv, modo lika så och brynäs 9 av tolv plus 24 mål mer än TIK.
1 · Nästa
Ja nu är är det det
JJaaaaaaaa