Historik
Föregående · 17 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Rytter: Jag tycker att oldboyshockeyn ska få samma förutsättningar också.
+ 2
Skellefteå AIK > Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
{7804}: Ja, dom är ju kända för sitt sinne för humor!
+ 3
Skellefteå AIK > Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
{7804}: Men om dom förlorar med 20-1 kan det vara legitimt.
+ 3
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
{7536}: Synd, men han och tjockarslet är väl tillbaka innan julskinkan hunnit passera densamma? Då har han enligt Yoda och Barbro hunnit vila sig i högform och kanske också spelat någon fabulös uppvisningsmatch med Clemensnäs mot nåt brögäng från Junosuando eller nåt.
+ 5
Skellefteå AIK > Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
{7827}: Vad hände med ”tala med bönder på bönders vis och med lärde .....” 😂
Ha en fin sommar 👊🏻💐
Ha en fin sommar 👊🏻💐
+ 1
Skellefteå AIK > Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
{7804}: Jag ska påminna dig om det vid tillfälle, men du kommer sannolikt inte ha civilkuraget att visa dig då. Typisk medgångssupporter.
Högmod går före fall.
Högmod går före fall.
+ 3
Skellefteå AIK > Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
Duncan: Jag är besviken, ledsen, bestört och arg att det blivit som det blivit. Många dåliga val och prioriteringar har lett till detta förfall.
Jag hoppas innerligt att vi tar oss tillbaka till finrummet men det är inte en väg kantad av silverskedar. Hårt jobb och uthållighet krävs.
Jag hoppas innerligt att vi tar oss tillbaka till finrummet men det är inte en väg kantad av silverskedar. Hårt jobb och uthållighet krävs.
Skellefteå AIK > Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
{7804}: Sala Miner Midgets!
Silver FTW 😂😂😂🤪
Silver FTW 😂😂😂🤪
+ 5
Skellefteå AIK > Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
{7804}: Jag tycker ni ska överväga en flytt till Sala...
+ 4
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Men hellvitte... det där är flashback material. Inte hockeysnack.
+ 3
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
M.Lemiux: Upprör inte de sju små dvärgarna 😂
+ 1
Skellefteå AIK > Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
{7804}: Spelar dom hockey i Quatar? Varför intresserar du dig för ett såpass okänt hockeyland?
+ 2
Skellefteå AIK > Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
{7603}: Kan du specificera?
Hjon (etymologi) – i äldre skandinaviskt språkbruk en person som ingick i ett hushåll i egenskap av familjemedlem eller tjänstefolk
Fattighjon – den som åtnjöt socknens fattigunderstöd
Rotehjon – de allra fattigaste i bondesamhället
Inhyseshjon – i någon annans hem eller på någon annans jord utan att vara i dennes tjänst
Sytningshjon – någon som bor kvar enligt undantagskontrakt
Tjänstehjon – en generell plikt att söka och finna en husbonde som ville anställa
Fästehjon – äldre benämning på förlovade, se fästfolk
Blåhjon – en skalbagge i familjen långhorningar
Hjon (etymologi) – i äldre skandinaviskt språkbruk en person som ingick i ett hushåll i egenskap av familjemedlem eller tjänstefolk
Fattighjon – den som åtnjöt socknens fattigunderstöd
Rotehjon – de allra fattigaste i bondesamhället
Inhyseshjon – i någon annans hem eller på någon annans jord utan att vara i dennes tjänst
Sytningshjon – någon som bor kvar enligt undantagskontrakt
Tjänstehjon – en generell plikt att söka och finna en husbonde som ville anställa
Fästehjon – äldre benämning på förlovade, se fästfolk
Blåhjon – en skalbagge i familjen långhorningar
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Jag ställde frågan via MoDos sociala kanaler när dom hade utprovning av nya skydd med Bauer. Helt otippat så fick jag inget svar...
Skellefteå AIK > Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
{7536}: Hahaha, det var fan roligt 😂
+ 3
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
M.Lemiux: Jo, vi var och fixade lite ljud och bild i lägenheten när han bodde här.
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
M.Lemiux: Dessutom en genomtrevlig grabb kan jag intyga!
+ 3
Skellefteå AIK > Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
brynäs08: Jo, för dom är ju så lika 😂
Du var väl inte å måffa våfflor?
Henkes fru är väl Husumjänta va?
Du var väl inte å måffa våfflor?
Henkes fru är väl Husumjänta va?
Skellefteå AIK > Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
{7804}: Jo jag vet. Gick i småskolan på Grundsunda-vallen. Har haft torp där i många år.
Skellefteå AIK > Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
{7804}: Grundsunda, Husum. I princip västerbotten.
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Monno: Sköna supportrar på VM-finalen :)
Vätskebalansen är viktig konstaterar dom och Wargen sportar pojklandslagsjacka från -95 som "andas lite dåligt" hahaha
Vätskebalansen är viktig konstaterar dom och Wargen sportar pojklandslagsjacka från -95 som "andas lite dåligt" hahaha
Länkar:
Hockeyprofilerna på plats under VM-finalen ? i kläder från pojklandslaget: "Vill också ha ett guld"
Hockeyprofilerna på plats under VM-finalen ? i kläder från pojklandslaget: "Vill också ha ett guld"
+ 2
Skellefteå AIK > Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
pjåtor: Fantastisk! En klar förstamålvakt! Världsklass!
+ 7
Skellefteå AIK > Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
{7804}: För din skull hoppas jag du memorerat. Kommer till Göteborg ikväll...
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
M.Lemiux: Tror att Yoda kommit över Sofos inlogg.
+ 5
Skellefteå AIK > Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
{7804}: Tror du att den här tränaren har alla hästar hemma?
+ 6
Skellefteå AIK > Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
Rytter: Var och en blir salig på sin tro. Men kom ihåg att tro är att inte veta.
+ 3
MoDo Hockey > Sv: Silly season
bisterfinnen: Förstår du vart jag vill komma om snacket om MoDo-hjärta?
+ 1
Skellefteå AIK > Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
{7804}: Justifan, så var det ja, det var väl gamla Babsan som var från Bröjbyn?
+ 1
Skellefteå AIK > Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
{7804}: Bredbyn/Anundsjö är väl också Övik?
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
hanzon: Sedinarna? Om dom spelat en säsong i MoDo kontra inte? Foppa om han inte gjort ett försök i MoDo? Enström?
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
hanzon: Och om han nu lägger av, utan att avsluta i MoDo, så betyder det? (Ang MoDo-hjärta).
+ 1
Skellefteå AIK > Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
{7804}: hahaha, läste snabbt och såg: jag är nöjd med sju fingrar och åtta tår 😂 sorry,
Ni har en fin streak med många silver, helt klart!
Ni har en fin streak med många silver, helt klart!
+ 1
Timrå IK > Sv: Silly Season 2018/2019
hubbenorlen: Saft å bulla, som 4-årsförlängningen Matte ”loosermentalitet” Ritola.
+ 6
Föregående · 17 · Nästa




