Historik
Föregående · 25 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: Modo - VIK 170213
Gusse: Efter? Vem ska vi ha i div 1? Conny Strömberg som spelande sportchef och coach?
+ 3
MoDo Hockey > Sv: Modo - AIK 170210
Tarasov: Vem fan täcker upp för Hedman och Deutsch? Borde vara prio ett för centrar och backpartners när dom är inne...
+ 1
Timrå IK > Sv: IK Pantern - Timrå IK 2017-02-08
Kulltorp: Äh, det är ju gött med Halvdano tillbaka i gammalt gott slag. Det livar upp :)
+ 3
MoDo Hockey > Sv: Modo - Pantern 170129
Gavelo:
Censurerat och tillrättalagt inlägg efter att blivit tagen i örat av admin ;))
Kontiunitet...?!
Det är ju inte så lätt att ta hand om dom unga och att utveckla spelarna när alla unga som hade potential att ta oss upp igen har struntat i oss och lämnat för att lira för stora dolares hos lilla MoDo i Göteborg och tolvfingersoperan i Skellet...
Alla unga som låg nivån under har lämnat oss för andra skitklubbar i samma liga som oss.
Vi ska alltså bygga på det som finns kvar? Problemet är att så fort dom börjar visa potential så försvinner troligen dom också. Kul liv...
Censurerat och tillrättalagt inlägg efter att blivit tagen i örat av admin ;))
Kontiunitet...?!
Det är ju inte så lätt att ta hand om dom unga och att utveckla spelarna när alla unga som hade potential att ta oss upp igen har struntat i oss och lämnat för att lira för stora dolares hos lilla MoDo i Göteborg och tolvfingersoperan i Skellet...
Alla unga som låg nivån under har lämnat oss för andra skitklubbar i samma liga som oss.
Vi ska alltså bygga på det som finns kvar? Problemet är att så fort dom börjar visa potential så försvinner troligen dom också. Kul liv...
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
NuMo: Roger Melon lämnar Gnaget "av personliga skäl"
+ 2
Support > Sv: HockeySnacks drift-tråd
Marcus: Dåligt. Om det bara är att slå på den funktionen så tycker jag att ni ska göra det.
Vem eller vilka modererar respektive forum/klubbrum? Specifikt MoDos, Timrås, Skellefteås, Brynäs och Luleås?
Vem eller vilka modererar respektive forum/klubbrum? Specifikt MoDos, Timrås, Skellefteås, Brynäs och Luleås?
Timrå IK > Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2017-01-23
sargad: Inget snack om saken ikväll. Ni var bra, vi var pinsamma.
+ 4
MoDo Hockey > Sv: Modo - Timrå 170123
modomille: Skönt att få avlastning efter att ha legat över 20-25 min speltid i många matcher. Det blir slitigt i längden. Skönt med Smotherman som verkar lugn och trygg.
MoDo Hockey > Sv: Silly season
hanzon:
Det är Skröder vi behöver
Skröder när vi blöder
Skröder vi behöver
Skröder som den här!
Thåström
"Städer när jag blöder"
Det är Skröder vi behöver
Skröder när vi blöder
Skröder vi behöver
Skröder som den här!
Thåström
"Städer när jag blöder"
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Det var lätt att vara MoDoit 2007. Det är nu karaktären prövas...
+ 7
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage:
Det är nog för att dom har för dålig värdegrunnnnnd... Hos Apan hade detta inte hänt. Där vinner man med alla till buds (pun?) stående medel...
Det är nog för att dom har för dålig värdegrunnnnnd... Hos Apan hade detta inte hänt. Där vinner man med alla till buds (pun?) stående medel...
+ 3
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
{7533}:
Att ha en huvudtränare som kallas "Skuggan" är ju i sammanhanget väldigt jävla roligt 😂
Att ha en huvudtränare som kallas "Skuggan" är ju i sammanhanget väldigt jävla roligt 😂
+ 2
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage: Nädå, du brukar ju vara briljant och jävvligt rolig för det mesta. Det var inlägget om juniorerna i Frölunda. Men skit i det, jag försökte mest vara lite lustig :)
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MODO - TINGSRYD 7/11 (borta)
Tarasov: Dags för mig att erkänna att jag bär ett hundhuvud angående Hanses.
Jag hade fel. Han var nog precis vad MoDo behövde. Kul att ha fel såna här gånger.
Jag hade fel. Han var nog precis vad MoDo behövde. Kul att ha fel såna här gånger.
+ 7
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo:
Smaklöst. Det har vi aldrig brytt oss om tidigare. Då kan vi hålla käften nu också.
Smaklöst. Det har vi aldrig brytt oss om tidigare. Då kan vi hålla käften nu också.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{7943}: Soooo, you don't want your cable?
Länkar:
http://youtu.be/BBsJ9VSQvbE
http://youtu.be/BBsJ9VSQvbE
MoDo Hockey > Sv: Modo - Timrå 20/10
Nucky: Men jag tror att Tolle är jävligt unik. Han förtjänar sjukt mycket respekt för sitt agerande!
Support > Sv: HockeySnacks drift-tråd
Marcus:
Två frågor:
1. Hur gör man för att se vilka som gillat ett inlägg?
2. Hur gör man för att se vilket inlägg någon kommenterat/svarat på?
Två frågor:
1. Hur gör man för att se vilka som gillat ett inlägg?
2. Hur gör man för att se vilket inlägg någon kommenterat/svarat på?
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Robin Ztorken L:
Vad har vi för centrar då? Tycker det är mer allvarligt än både back- och målvaktsfrågan.
Vad har vi för centrar då? Tycker det är mer allvarligt än både back- och målvaktsfrågan.
MoDo Hockey > Sv: Modo - Mora 18/10
hanzon: Vi har inga centrar och för få skolade backar, då duger det inte att ha unga yttrar och en skakig målis. Kan man sammanfatta det så? Soppa på en böjd rostig spik å lite nubb.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Modo - Vita Hästen 7/10
Rytter:
Detta spelar ingen roll för Skellefteå. Dom tar sig rätten att begå barnarov bäst fan dom vill.
Detta spelar ingen roll för Skellefteå. Dom tar sig rätten att begå barnarov bäst fan dom vill.
MoDo Hockey > Sv: Modo - AIK 29/9-2016
Monno: det brukar vara ett jävla snack om ansvar för egen klubba etc, men men...
MoDo Hockey > Sv: Modo - AIK 29/9-2016
Eller: Någon som sett om klubban i ögat är anmäld till DN? Det är väl bara SHL som har situationsrum?
MoDo Hockey > Sv: Modo - AIK 29/9-2016
Heyerdal: På temat alla fel fortsätter gammelmedia dag efter dag att gräva sin egen grav.
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Laken:
8 av grannarnas grabbar drog dit där det luktade pengar med benen tio i två när vi blev degraderade. Grannens målvaktsgrabb sträckte väl ljumsken när han hörde fel och körde benen 25 över åtta, så nu får vi trajaota nån försupen finne.
Grannarnas smågrabbar håller för full på med att få på sig alla skydden på rätt ställe och att lära sig knyta skridskorna, så vi trajaoutar nån mer fyllfinne och nån tjeck utan täckning sålänge...
Orcherna i gruvan skrattar gott över att ha kommit över my precious.... men inser inte att det enda dom stulit är kattguld och kvarts
8 av grannarnas grabbar drog dit där det luktade pengar med benen tio i två när vi blev degraderade. Grannens målvaktsgrabb sträckte väl ljumsken när han hörde fel och körde benen 25 över åtta, så nu får vi trajaota nån försupen finne.
Grannarnas smågrabbar håller för full på med att få på sig alla skydden på rätt ställe och att lära sig knyta skridskorna, så vi trajaoutar nån mer fyllfinne och nån tjeck utan täckning sålänge...
Orcherna i gruvan skrattar gott över att ha kommit över my precious.... men inser inte att det enda dom stulit är kattguld och kvarts
+ 4
Föregående · 25 · Nästa

