Historik
Föregående · 36 · NästaLumber Jack:
Tokig? Kvalitetsprogram på tvåan som inte en tikar kan motstå. Detta är ju detas husgud, vad jag förstår?
Grattis till två JVM-mästare och till en All Star!!
Frella:
Haha, jag såg den komma, men jag hade väntat mig mer inavelsinsinuationer. Tack för ett moget bemötande.
edit: sen är det väl så att Z knappast behöver ta några lån för att skjutsa in en slant till laget i sitt hjärta. Avvara en dagslön, typ.
Redigerad kommentar
Frella:
Måhända har morsan fogden i hälarna, men, vafan hon är ju bara min morsa och en vuxen människa, så hon får väl klara sig själv. Denna typ av hjärta för klubben menar du?
Så är det alltid. Högsta ledningen. Men dom har väl redan aviserat att de ställer sina platser till förfogande, både styrelsens orförande och klubbdirektörn? Sportchefen är utbytt och nu tränarna. Nu börjar det hårda jobbet. Upp till bevis för de som gnällt till sig en förändring.
Fan inte helt omöjligt. Låter väl som en rolig och hyfsat dynamisk duo.
Gnägg. Stalltipset måste vara Challe. Hörs ju på namnet.
Manderville:
1-5. Ser tungt ut... Nu måste ju Nubben agera. Allt annat är ju för fasen patetiskt...
Berka:
5 mot 3 och en hel periodvila att lägga upp taktiken på...
Haha, hörde någon på webbradion som ropade lite på domarna, hoppas det inte var Susse :-D
Redigerad kommentar
Salle:
Får man göra mål med en trasig klubba?
Spel med felaktig utrustning?
yngwie:
Jag hatar att Susse inte är kallare på att hantera sådana fjantsituationer, knipa käft och spela 10 ggr bättre i nästa byte. Foppa-style.
Salle:
Tian får han för att han inte kan hålla igen käften...
Jag nöjer mig inte med mindre än en original-retro!!
Sawchuk:
Vi är inte värda några pojjar ikväll va?
MarcusElving:
Tajm Aot! Tommy J ftw!11!11
Tommy:
FAN, ni verkar ha läst sönder Ullström, hahaha :-D
Modano:
Hahaha. Missade du tårta och kaffe?
edit: kryp till korset och värva Challe nu. Jag vet att ni vill!!
Redigerad kommentar
liston:
Ni har ju nästan det. Perr Lill Fjong :)
arnio:
Det roliga var att Foppa spelade av Brynäs brallorna i sina sista matcher i Läkerolen. Brynäslirarna såg ut som Mowgli i mötet med ormen Kaa :)
NuMo:
Därför att SVT har degenererat.
Numera är de tuffa brudarna producenter och Georgios Karagiorgios m.fl. har dött, slutat i protest eller skiter i vilket och är på julsemester. Minns när SVT var föregångare med teknik och när svenska sportsändningar var en njutning.
I dagens SVT ska det vara glättigt och tunt med töntiga kommentatorer och kärringsnack i studion...
Redigerad kommentar
Jah man.
Det är ju alldeles för sällan nuförtiden :-S
6-1 nu :(
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Föregående · 36 · Nästa