Inlägg: 1452907
Svarskommentarer
Sv: SAIK - MoDo 2011-12-30
bisterfinnen:Känns som om Skellefteå spelarna är lite frusterade över att det inte gått enklare idag och därför drar dom på sig utvisningar
Sv: SAIK - MoDo 2011-12-30
bisterfinnen: Det här är den tveksammaste domarinsatsen i år, snällt sagt. Avstängning?
Modoante:
Nu blir det hallabalooo