Historik
Föregående · 53 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: HV 71 - MODO Hockey 2011-01-27
Martin S: Känns Som 5 skador i dagens match..
Och nu tappar vi matchen...
Och nu tappar vi matchen...
Timrå IK > Sv: Frölunda - Timrå IK 2011-01-27
Johnny Bravo:
*duckar
Tror som Gresky att ni tar 3 friska ikväll!
*duckar
Tror som Gresky att ni tar 3 friska ikväll!
Timrå IK > Sv: Frölunda - Timrå IK 2011-01-27
Springsteen: Vafan, har jag hamnat i twilight zone?
2-2 och det är fainting goats stämning härinne, haha..
2-2 och det är fainting goats stämning härinne, haha..
MoDo Hockey > Sv: HV 71 - MODO Hockey 2011-01-27
Bad_Brett: pefr: Var är Icing-Ove när man behöver honom? Hållberg behöver ett bambu-woodo-spjut uppkört där bak
Wohooo NAGGE!!!
Wohooo NAGGE!!!
MoDo Hockey > Sv: Möte med Näslund
zigge: Sant, och det gäller alla arenor som är klonade enligt samma modell.
Tänk på Kempis-tiden, då portarna öppnades, då blev köerna ute på vägarna istället :-)
Tänk på Kempis-tiden, då portarna öppnades, då blev köerna ute på vägarna istället :-)
MoDo Hockey > Sv: Möte med Näslund
popcorn:
Alltså innebär det att ni tar upp alla typer av frågor med Markus och gör det tydligt för honom varför ni tar upp så mycket annat än det rent sportsliga med honom?
Bara så att ni går in i ett möte med syfte och mål klara för er och att Markus har det klart för sig. Annars finns risken att det bara blir ett möte och aldrig mer och så vill vi ju inte ha det, eller?
Alltså innebär det att ni tar upp alla typer av frågor med Markus och gör det tydligt för honom varför ni tar upp så mycket annat än det rent sportsliga med honom?
Bara så att ni går in i ett möte med syfte och mål klara för er och att Markus har det klart för sig. Annars finns risken att det bara blir ett möte och aldrig mer och så vill vi ju inte ha det, eller?
MoDo Hockey > Sv: Möte med Näslund
popcorn:
Var det ni som bestämde att ni ville ha mötet med Markus eller var det MH (trollis, rooster eller vem du nu kan ha varit) som bestämde att det var Markus ni/du skulle träffa.
Känns som att rätt person vore Rooster, eller?
Var det ni som bestämde att ni ville ha mötet med Markus eller var det MH (trollis, rooster eller vem du nu kan ha varit) som bestämde att det var Markus ni/du skulle träffa.
Känns som att rätt person vore Rooster, eller?
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
NuMo:
För första gången på mycket länge får jag feeling av Hasses intervju. Småfnissandet i samband med sven-ingvarskommentaren och de underfundiga frågorna var faktistkt ungefär en triljard pinnhål upp. Tyvärr, för nu blir han väl kvar i 30 år till...
För första gången på mycket länge får jag feeling av Hasses intervju. Småfnissandet i samband med sven-ingvarskommentaren och de underfundiga frågorna var faktistkt ungefär en triljard pinnhål upp. Tyvärr, för nu blir han väl kvar i 30 år till...
MoDo Hockey > Sv: Möte med Näslund
popcorn:
För lite fokus på det kassa souvenirsortimentet. Jag tycker att du kan föreslå att dom tar hjälp av Mia som var en naturbegåvning på området.
Jag tycker också att du kan föreslå att dom tar hjälp av mia för att utveckla dialogen med sponsorer och supportrar. Jag tror inte hon är jätteimponerad av humleklubbar och mack-kompisar....
För lite fokus på det kassa souvenirsortimentet. Jag tycker att du kan föreslå att dom tar hjälp av Mia som var en naturbegåvning på området.
Jag tycker också att du kan föreslå att dom tar hjälp av mia för att utveckla dialogen med sponsorer och supportrar. Jag tror inte hon är jätteimponerad av humleklubbar och mack-kompisar....
MoDo Hockey > Sv: Möte med Näslund
popcorn:
Mia är aldrig omöjlig när det gäller MoDo! Kärleken går aldrig ur!
Kanske inte heltid som MC just nu, men kanske delaktig som senior advisor i grenarna souvenirframtagning och supporter/sponsorrelationer!
Mia är aldrig omöjlig när det gäller MoDo! Kärleken går aldrig ur!
Kanske inte heltid som MC just nu, men kanske delaktig som senior advisor i grenarna souvenirframtagning och supporter/sponsorrelationer!
Redigerad kommentar
MoDo Hockey > Sv: Möte med Näslund
popcorn:
En fråga:
Är det inte dags att ta tillbaka Mia snart.
Brettans frågor var bra, men gäller mest marknadsavdelningen och Tommy Roos. Kanske läge att lite snyggt fråga hur det är med Roosen.
En fråga:
Är det inte dags att ta tillbaka Mia snart.
Brettans frågor var bra, men gäller mest marknadsavdelningen och Tommy Roos. Kanske läge att lite snyggt fråga hur det är med Roosen.
MoDo Hockey > Sv: MODO Hockey - Färjestad 2011-01-25
Björn W:
Härligt att se just det du menar (tror jag) när A Eriksson står och "disukterar" med Rönnmark i över en halvminut.
Inga sura miner, leenden på läpparna och någon typ av koncensus i slutet. Sådant inger respekt.
"Men för i HELVETTE, vad SYSSLAR du med, gråt, snyft, snörvel" gör det inte.
Ett C eller ett A på Eriksson omedelbums. Det bara lyser "Captain" om honom.
Härligt att se just det du menar (tror jag) när A Eriksson står och "disukterar" med Rönnmark i över en halvminut.
Inga sura miner, leenden på läpparna och någon typ av koncensus i slutet. Sådant inger respekt.
"Men för i HELVETTE, vad SYSSLAR du med, gråt, snyft, snörvel" gör det inte.
Ett C eller ett A på Eriksson omedelbums. Det bara lyser "Captain" om honom.
Timrå IK > Sv: Luleå - Timrå IK 2011-01-25
Uno Gordon:
Men tycker du inte att Sebbe behövs för att rädda nytt kontrakt i år? Jag är rädd att ni gör er av med en av dem som behövs för detta och att ni inte kommer att hitta något likvärdigt eller bättre i det korta perspektivet.
Tror du inte att PW kommer att försvinna till Luleå eller utomlands nästa säsong? Varför tror du att han har ambitionen att bli kvar i Timrå?
Men tycker du inte att Sebbe behövs för att rädda nytt kontrakt i år? Jag är rädd att ni gör er av med en av dem som behövs för detta och att ni inte kommer att hitta något likvärdigt eller bättre i det korta perspektivet.
Tror du inte att PW kommer att försvinna till Luleå eller utomlands nästa säsong? Varför tror du att han har ambitionen att bli kvar i Timrå?
Timrå IK > Sv: Stefan Lindqvist måste avgå
Patrick Polly:
Behöver en "full trupp" kanske var ett olyckligt ordval?
Behöver en "full trupp" kanske var ett olyckligt ordval?
MoDo Hockey > Sv: MODO Hockey - Färjestad 2011-01-25
Gustafsson:
"Fel plan, grabbar! Vi spelar där borta!"
"Fel plan, grabbar! Vi spelar där borta!"
Timrå IK > Sv: Luleå - Timrå IK 2011-01-25
El Maco: Tror du verkligen att det finns så djupa tankar bakom det nicket?
Timrå IK > Sv: Luleå - Timrå IK 2011-01-25
Berglund: Är rädd för det. Jag har skvätt upp en hojt i alla fall, så jag överlever.
MoDo Hockey > Sv: MODO Hockey - Färjestad 2011-01-25
NuMo: Int än i alla fall, först ska vi undvika att åka ur.
Timrå IK > Sv: Luleå - Timrå IK 2011-01-25
Snoop: Man kan säga att ödet hoppade upp och bet några självgoda modoiter i arslet. Sport är härligt när det berör, haha!
Redigerad kommentar
MoDo Hockey > Sv: MODO Hockey - Färjestad 2011-01-25
Björn W: Det är helt fantastiskt. Vi som hade medaljerna runt halsen.
MoDo Hockey > Sv: MODO Hockey - Färjestad 2011-01-25
MorganaLefaey: Får sätta förkläde på Tarkki till andra ...
Timrå IK > Sv: Luleå - Timrå IK 2011-01-25
pefr: Grattis Lundmark! Själva ligger vi under... Vi som skulle ta sm-guld? Vad händer?
MoDo Hockey > Sv: MODO Hockey - Färjestad 2011-01-25
NuMo: Offensiv dömning? Fråga Spud, domarnas Sancho Pancho ;)
Edit: han hade visst redan hunnit svara :)
Edit: han hade visst redan hunnit svara :)
Redigerad kommentar
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
KORITFW:
Hehe, man vet att dom är nykläckta när sparkdräkten är sådär mycket för stor :-)
Grattis Superfalle!
Hehe, man vet att dom är nykläckta när sparkdräkten är sådär mycket för stor :-)
Grattis Superfalle!
Redigerad kommentar
Föregående · 53 · Nästa