Historik
Föregående · 52 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
bj21:
Inte ok att fråga i TIK's gb i alla fall. Vi får snällt vänta på ev. rubriker i AB och EXP.
Inte ok att fråga i TIK's gb i alla fall. Vi får snällt vänta på ev. rubriker i AB och EXP.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gusse: Det är nu det avgörs och jag vill påminna om att vi varit sämst i dessa lägen de senaste åren så ödmjukhet och hårt djävla jobb anbelangas!!!!!
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Skellefteå 2011-01-31
Bragd-Birger: Tänkte nästan fråga om ni kanske har några tredjetröjor ni kunde testa, men jag kände att det kanske inte är läge att skoja till det.
Däremot borde Perra äntligen hänga löst?
Däremot borde Perra äntligen hänga löst?
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Skellefteå 2011-01-31
pefr: F.Ö så borde Lundmark o Lander få spela nonstop i pp.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Skellefteå 2011-01-31
ttt: Offsiden stämde tydligen, men inte på Viimanen utan på Kolan som inte orkade hoppa över sargen, inne i skeås zon
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Skellefteå 2011-01-31
T T:
Desperate times calls for desperate measures.
Desperate times calls for desperate measures.
Redigerad kommentar
MoDo Hockey > Sv: Hur gör Foppa?
bj21:
Lite spekulationer.
Lite spekulationer.
Länkar:
Peter Forsberg’s Return: How He Impacts the Western Conference Playoff Picture | Betting on Hockey
Peter Forsberg’s Return: How He Impacts the Western Conference Playoff Picture | Betting on Hockey
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
arnio:
Tycker du? Jag tycker inte ens det är spännande längre :-)
Nu möts vi på tisdag, så vinner vi med 100-0 och Sveddan vägrar att bli utbytt så har Tarkki chansen igen.
Tycker du? Jag tycker inte ens det är spännande längre :-)
Nu möts vi på tisdag, så vinner vi med 100-0 och Sveddan vägrar att bli utbytt så har Tarkki chansen igen.
MoDo Hockey > Sv: AIK - MODO Hockey Hovet 2011-01-29, kl 16:00
Bittesehr: Har fått för mig att Tarkki varit grym mot Brynäs hittills. Eller?
MoDo Hockey > Sv: AIK - MODO Hockey Hovet 2011-01-29, kl 16:00
Bragd-Birger: Vi vill nog ganska unisont att både Timrå och MoDo blir kvar i elitserien. Jag älskar våra derbyn.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
superfalle: Deal. Sköna kommentarer av domaren i Skellefteå-matchen :)
MoDo Hockey > Sv: AIK - MODO Hockey Hovet 2011-01-29, kl 16:00
bisterfinnen: Men du har rätt i att det är dumt av mig att dra alla över en kam. Sorry.
MoDo Hockey > Sv: AIK - MODO Hockey Hovet 2011-01-29, kl 16:00
Bragd-Birger: Det man kan konstatera är att ert MoDo-komplex tycks vara enormt. I en tid då allt fokus borde gå till att stötta det egna laget går mycket energi år att uttrycka ert MoDo-hat. Det tycker jag är lite förvånande.
Redigerad kommentar
MoDo Hockey > Sv: AIK - MODO Hockey Hovet 2011-01-29, kl 16:00
Bragd-Birger: Fler än noll har uttryckt det. Hur många som tänkte det kan bara ni svara på. Samvetsfråga.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Knylan:
Slänger in en hunding på att SAIK tar SM-guld. Någon som sätter emot?
Slänger in en hunding på att SAIK tar SM-guld. Någon som sätter emot?
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Mikko Lehtonen - elitseriens bästa back 2010-2011??
MoDo Hockey > Sv: AIK - MODO Hockey Hovet 2011-01-29, kl 16:00
NuMo:
Och våra timråbröder hoppas att skadan på Nagy är allvarlig. Vem är förvånad?
Och våra timråbröder hoppas att skadan på Nagy är allvarlig. Vem är förvånad?
MoDo Hockey > Sv: AIK - MODO Hockey Hovet 2011-01-29, kl 16:00
McFire: Går alla på droger? Ingen som vill något?
MoDo Hockey > Sv: AIK - MODO Hockey Hovet 2011-01-29, kl 16:00
Gustafsson: I förstaläget? Var klar etta men var sugen på att köra lite rumpkjamiz
MoDo Hockey > Sv: AIK - MODO Hockey Hovet 2011-01-29, kl 16:00
Björn Tycker bara så synd om Bartecko.
MoDo Hockey > Sv: AIK - MODO Hockey Hovet 2011-01-29, kl 16:00
Poffa: Intressant. Undrar vilken hans favoritfärg är.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
AndersN: Inte fullt? Det har ni ju alltid på lördagar, även utan modoiter? ;)
MoDo Hockey > Sv: AIK - MODO Hockey Hovet 2011-01-29, kl 16:00
hellge: Murtatonovic var då på arlandix för en stund sedan...
MoDo Hockey > Sv: Möte med Näslund
Björn W:
Jaghar älskat sloganen(hur böjer man ordet slogan?) "The Heart of Hockey" sedan den lanserades. Jag anser att det är ett genidrag.
Det anspelar på färgen och loggan, det anspelar på engagemanget och kärleken till sporten. Jag tycker inte alls att det på något sätt anspelar på att MoDo skulle anse sig vara hockeyns ursprung eller medelpunkt.
Jag kan köpa att vissa tycker att det är att vara för kaxig och uppblåst, men jag tror att de flesta som är kritiska mest är det för att dom tycker att det var synd att dom inte kom på det först.
Sen håller jag med facit i hand med dig om att MoDo kanske borde slopa det inledande "The" och istället köra på bara "Heart of Hockey".
Jaghar älskat sloganen(hur böjer man ordet slogan?) "The Heart of Hockey" sedan den lanserades. Jag anser att det är ett genidrag.
Det anspelar på färgen och loggan, det anspelar på engagemanget och kärleken till sporten. Jag tycker inte alls att det på något sätt anspelar på att MoDo skulle anse sig vara hockeyns ursprung eller medelpunkt.
Jag kan köpa att vissa tycker att det är att vara för kaxig och uppblåst, men jag tror att de flesta som är kritiska mest är det för att dom tycker att det var synd att dom inte kom på det först.
Sen håller jag med facit i hand med dig om att MoDo kanske borde slopa det inledande "The" och istället köra på bara "Heart of Hockey".
Timrå IK > Sv: Ljuset i tunneln kan vara ett mötande tåg
Pardån maj fränsch, men det känns som att nu inte är ett bra läge att vara nostalgiska. Nu krävs mobilisering och engagemang för att rädda upp situationen.
Rättning mittåt Timråbröder ;-)
Rättning mittåt Timråbröder ;-)
MoDo Hockey > Sv: Möte med Näslund
Wayne Gresky:
Jag tycker att informationen i notiserna, som man väl får kalla dem, var intressant för mig som MoDo-anhängare.
Däremot tycker jag att dom kunde ha knutit ihop det med lite mer analytisk text och kanske någon eller några illustrationer, men jag förstår att resurserna är begränsade.
Jag tycker att Patrick gör ett bra jobb med att försöka få ut lite nytt med jämna mellanrum. Just nu längtar man dock efter lite analyser såhär inför slutspurten.
MoDo-TV med qwertas och Martin, har ni inte tid/resurser att svänga ihop en femminutare med analys av kvarvarande matcher, tabelläget, skadeläget och era tankar kring avslutningen av serien och vad som händer därefter.
Hur ser det ut inför nästa säsong, vad har vi för stomme att bygga vidare på och vad händer i övrigt inom organisationen.
VILL HA MER DJUP, och lite "tyckande", typ.
pllllliiiiiiiiiiiiiis???
Jag tycker att informationen i notiserna, som man väl får kalla dem, var intressant för mig som MoDo-anhängare.
Däremot tycker jag att dom kunde ha knutit ihop det med lite mer analytisk text och kanske någon eller några illustrationer, men jag förstår att resurserna är begränsade.
Jag tycker att Patrick gör ett bra jobb med att försöka få ut lite nytt med jämna mellanrum. Just nu längtar man dock efter lite analyser såhär inför slutspurten.
MoDo-TV med qwertas och Martin, har ni inte tid/resurser att svänga ihop en femminutare med analys av kvarvarande matcher, tabelläget, skadeläget och era tankar kring avslutningen av serien och vad som händer därefter.
Hur ser det ut inför nästa säsong, vad har vi för stomme att bygga vidare på och vad händer i övrigt inom organisationen.
VILL HA MER DJUP, och lite "tyckande", typ.
pllllliiiiiiiiiiiiiis???
Föregående · 52 · Nästa
What looks and acts like a monkey, probably is. :-)