Historik
Föregående · 10 · Nästa
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Hv71
{7800}: Håller med dig! Han är så grymt starkt! Också Brynäshjärta där också :D
+ 2
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Hv71
rafalski: Han är så jävla bra i alla situationer. Bästa värvandet, visst Clark & Paille, men Gunderson har Brynäs hjärta & gör allt så jävla bra varenda match trotts ingen utdelning. Borde hyllas!
+ 9
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Hv71
{1570}: Exakt, Brynäs skulle gynnas så mycket om det var fairplay å inget "lika åt båda" sätt.
+ 2
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Hv71
Pettisbif: Tror riktigt hårt på Fälth! Är så förväntansfull för varje match att han ska komma tillbaka efter allt snack. Hoppas förtusan han är tillbaka efter uppehållet. Tror han kommer bidra en hel del!
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Hv71
mattiask: Du verkar ändå kunna diskutera det du säger å det uppskattas. Vi är alla Brynäsare här, låt oss hoppas på 3 poäng ikväll!
+ 2
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Hv71
mattiask: Det du nämner kan bero på att han inte är mogen nog att ta kvalitén till match. Enkelt sagt.
Hoppas han spikar igen kassen nu Sandström. Bra produktion såhär långt.
Hoppas han spikar igen kassen nu Sandström. Bra produktion såhär långt.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Hv71
mattiask: Som sagt, det första målet är diskutabelt & friläget lastar jag absolut inte honom för. Men som jag tidigare sa, han ligger på -10 hos mig iallafall. Å kräver att han ska göra något grymt för att bli accepterad. Jag vill att Brynäs ska ta SM-guld, inte ligga på nedre halvan. Spela Rautio.
+ 2
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Hv71
mattiask: Du är duktig på att försvara Sandström, men titta på Rautios tidigare säsonger i SHL, där han har bland de bästa "insläppta mål per match" över flera säsonger. Säger det någonting till dig?
+ 2
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Hv71
mattiask: Det jag menar på mest, är att jag tycker Rautio har gjort sig förtjänt av en förstaplats. Ge han mer speltid så kommer han bli ruskigt bra till slutspelet. Det är min åsikt. Förstår inte lallandet när vi har en bättre första målvakt. Ge Sandström två år till att utvecklas i lägre division/låna ut honom.
+ 3
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Hv71
mattiask: Vi är doomed att få kontringar med vårat sätt att spela, med att sätta ner 3 forwards i rundeln för att pressa, behöver vi stabila backar & stabil målvakt. Vi producerar bra med mål, men släpper på tok för mycket bakåt. Kolla statistiken på Sandström & återkom tack.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Hv71
mattiask: Vill vi ta SM-guld eller hamna i mitten? Klart som tusan jag vill att han ska ta dom, iallafall det första. Ett friläge kan jag acceptera. Men det är inte så att han ligger på plus före den här matchen. Det är ingen nyhet.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Hv71
{7800}: Det syns ju på våra blockerade skott i tidigare matcher jämför med motståndarlaget.
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Hv71
{7800}: Håller inte med dig alls, när backen inte har någon att spela å har alternativ att skjuta eller slänga ner pucken i rundeln. Är det bättre å få en liten styrning som ställer målvakten då? Tveksamt.
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Hv71
Brynäsare åker rakt stående mot blå när HV laddar för skott. Lägg er ner å visa lite hjärta för Wille nu. Offra lite. Jävla mesar.
+ 2
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Hv71
mattiask: Inte ett misstag? Jag säger som någon nämnde för en vecka sedan ungefär, att vi vill inte ha en målvakt som kanske tar dom där enkla puckarna, vi vill ha en som gör avgörande räddningar, speciellt en match som denna. Vakna du istället.
+ 3
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Hv71
Vad i helvete är det som händer? Rautio hade fan inte släppt dom här puckarna, så jävla less nu. Var så jävla säker på att Rautio skulle få stå idag å fortsätta så. Men såklart ska det vara barnhockey å Felix är gävle fostrad å ska hedra en legendar. Blir så jävla förbannad nu.
+ 2
Brynäs IF > Sv: #BIFFBK
{7877}: Haha, galet vilka jävlar periodstarter han gjort den här matchen, fattar inte vad han tänker riktigt, lite övertänd kanske? Förövrigt tycker jag Granström gjort det bra ändå, kollat extra mycket på honom idag, för att ge ett omdöme. Men tycker han har gjort det bra faktiskt. Bra beslut i allo.
Brynäs IF > Sv: #BIFFBK
mk: Tycker bara det är enormt gnälligt. Något du kan gnälla på är varför vi har spelat Sandström de matcher vi gjort å inte Rautio istället. Han släpper ett mål i första krysset idag, som visst är diskutabelt, men han har räddat frilägen. Ska jag vara ärlig så tror jag det hade stått 2-0 om inte mer idag om vi spelat Sandström.
+ 1
Brynäs IF > Sv: #BIFFBK
Zappaholic: Rautio håller oss kvar fortfarande. Klart våran första målis. Vill inte se Sandström en enda match till efter det här. Jag är säker på att ger dem Rautio en säker plats kommer han bara bli bättre & bättre genom säsongen.
+ 6
Brynäs IF > Sv: Karlskrona HK - Brynäs IF 2016-10-20
mattiask: Har du missat matchen eller? Jävla målvaktstavlor som sänker laget totalt.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF–Rögle BK [2016–10–18]
Lunkan: Oturlig smäll, men tror vi resonerat annorlunda om det var vi på Rögle. Han sätter visst dit huvudet lite onödigt. Men tveksamt om det är utvisning. Vi måste läsa regelboken vi med.
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF–Rögle BK [2016–10–18]
Hur mycket skott har Rögle egentligen? 1 skott på 10 minuter känns det som.
Föregående · 10 · Nästa