Historik
Föregående · 9 · Nästa
Brynäs IF > Sv: SEMIFINAL
Enaranger: Precis så kände jag med, sen var jag förbannad resten av matchen. Någon gav statistik här; 4 - 18 i utvisningsminuter. Helt bedrövligt. Slashingar å crosscheckingar hit å dit, men man tar lätt 2 utvisningar för hög klubba. Vart går gränsen? Hoppas dom får löneavdrag å inte får dömma en match till detta slutspel.
+ 3
Brynäs IF > Sv: SEMIFINAL
Lindström: Just nu handlar det mer om att sätta sig i respekt. Granström är den enda som bjuder upp till dans & därmed måste de andra haka på med den attityden precis som Frölunda gör. Man kan inte vinna en slutspelsmatch med bara finlir, iallafall inte när det återstår top 4. Det är min syn på saken. Skillsen har vi, men det funkar ju uppenbarligen inte, vi blir ju överkörda å Frölunda kör över oss i varje närkamp & går puckvinnande ur den.
+ 1
Brynäs IF > Sv: SEMIFINAL
smallround: Man börjar ju fundera på om domarna verkligen är mutad, det är ju inte omöjligt..
Brynäs IF > Sv: MATCHTRÅDEN
{7800}: Jadu, han är ju militär så han tål inte att någon kommenterar hans beslut. *Host*
En abuse i det läget hade jag kunnat tagit för någon spydig kommentar, men att ge ut två abuse of officials som är helt avgörande är ju ett skämt. Mutad? Hotad?
En abuse i det läget hade jag kunnat tagit för någon spydig kommentar, men att ge ut två abuse of officials som är helt avgörande är ju ett skämt. Mutad? Hotad?
+ 7
Brynäs IF > Sv: MATCHTRÅDEN
Leonardo: Därför jag älskar Wikegård. Petter Rönnqvist tål jag inte, så pass att jag kan stänga av ljudet så fort jag hör honom.
+ 3
Brynäs IF > Sv: MATCHTRÅDEN
Chris11: Precis. Tänker precis samma & tänkte exakt så när jag såg situationen. Klart som fan folk blir irriterade, å lite får dom väl tåla när det är semifinal i hockeyslutspel. Så teoretiskt sett kan en spelare åka å tackla någon i motståndarlaget för att sedan dra ner honom för att få båda utvisade. Smart strategi för att ta bort nyckelspelare. Domarskandal.
+ 7
Brynäs IF > Sv: MATCHTRÅDEN
Lesky: Abuse of officials.. Militär har väl fan ingenting med saken att göra. Då lär han väl tåla lite snack i ett hockeyslutspel. Jävla pajas, domarskandal.
+ 5
Brynäs IF > Sv: MATCHTRÅDEN
Känns jävligt skeptiskt att utvisningarna gick rätt till. Att cmore inte lägger mer tyngd i att ta reda på det. Jag fattar fortfarande inte hur brynäs kan få fortsätta spela med 3 spelare mål efter mål. Sen får dom väl fan ta å intervjua Sören om vad som sades från brynäshåll. Blir ruskigt irriterad. Jävla familyshow.
+ 16
Brynäs IF > Sv: Laguppställning djurgårn brynäs
Brynäsgubbe: Sa inte bulan att vi skulle spela Ratio redan igår? Vad hände?
+ 3
Brynäs IF > Sv: Rögle BK - Brynäs IF 2016-12-28
Bulan sänker truppen? Väldigt få coachvinster än så länge. #SMguld
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 3/12-2016
Roligt med en intervju med Sandström. Ödmjuk kille. Bra match ifrån honom idag!
+ 7
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Hv71
bifhjärta: i en bäst av 7 vinner vi helt klart mot HV reflekterat över dessa 2 matcher, är inte orolig heller.
+ 3
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Hv71
Steenm: Sällan Pudas laddar så klubban går av. Händer typ 5 gånger av 10 helt seriöst.
+ 2
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Hv71
Skön dom är i cmore studion. Visar alla matcher sen knappt någonting från brynäs matchen, å kommenterar bara att "HV går riktigt riktigt bra". Blir så jävla förbannad så jag vet inte vad. Dom visaer inte ens sekvensen med tacklingen när de till och med har en domare i studion i år.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Hv71
Discolight94: Mm, en jävla domarskandal är det, tycker de inte är en engångsförtéelse, dom är riktigt kassa.
+ 4
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Hv71
Lindström: Håller med där. Smäll på någon för i helvete, det är ju tillåtet ikväll tydligen.
+ 2
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Hv71
{7800}: Anledningen till att Granström vinner så mycket tek är för att han slår bort klubban på motståndaren först
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Hv71
{7800}: Ganska kasst att inte kunna lägga den i kassen när man har chansen.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Hv71
Brynäsgubbe: Domarna borde ses över, vad fan är det dem tar för egentligen? Jävla nollor.
+ 1
Föregående · 9 · Nästa
Måste ifrågasätta domarjävlarna dock, vilken jävla skandal. Sämsta bedömningarna jag sett, dom har knappast is i magen.