Historik
Föregående · 14 · Nästa
Luleå HF > Sv: Sista halmstrået
Karoliina: Inte så bra spel just nu. TIK har mycket puck men vi leder och MIK ligger under.
Luleå HF > Sv: Sista halmstrået
LL: Just nu räcker det om inte Mora tar fler poäng men än kan mycket hända.
Luleå HF > Sv: Sista halmstrået
LL: I matchen mot Mora och ikväll ser ju BP riktigt bra ut. Synd bara att det ska ta 53 omgångar.
Luleå HF > Sv: Sista halmstrået
Bissett19: Tyvärr för TIK så har väl Backlund blandat och gett hela säsongen.
Luleå HF > Sv: Sista halmstrået
Uno Gordon: Han får väl göra något dumt lite senare som kompensation. En utvisning i offensiva zonen eller en indianare
Luleå HF > Sv: Sista halmstrået
LL: Så här långt ser vår 1:a kedja ut att spela riktigt bra. Hoppas nu bara det räcker. Skulle Mora vinna sin match så är det bara att gratulera dom till ES nästa år. LHC vände ju dock senast mot DIF efter 0-3 så än finns hoppet.
Luleå HF > Sv: Sista halmstrået
Aliline: Citat: "- Vi gör inte som HV, kommer med ett juniorlag, utan vi kör på som vanligt, säger Timråtränaren Charles Berglund."
Hmm, var det inte borta mot Mora som TIK spelade med 7 juniorer?
Nu spelar det säkert ingen roll eftersom största problemet är vi själva.
Hmm, var det inte borta mot Mora som TIK spelade med 7 juniorer?
Nu spelar det säkert ingen roll eftersom största problemet är vi själva.
Luleå HF > Sv: Sista halmstrået
Johan J: Tack för det. Vi håller alla tummar för att det ska gå vägen.
Luleå HF > Sv: Sista halmstrået
Lindberg Råkkar: Håller med dig helt. Man hoppas ju ändå att det ska lösa sig och att vi för en gångs skull ska kunna ta tillvara på denna chans. Man är nervös redan nu. Det blir en lång eftermiddag.
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey
73Sjöbba: Jag har alltid trott att en förening består av sina medlemmar men så är det tydligen inte.:-)
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey
Macahan: Tack, ibland är det inte rättvist (men ack så skönt för oss just nu)
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey
Lindberg Råkkar: Ja, om det stannar vid 1 pinne. Hemma mot Timrå är dock ingen klar 3-poängare.
Kanske kan TIK skicka 7 juniorer (och inga fler)?
Kanske kan TIK skicka 7 juniorer (och inga fler)?
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey
PEN: Som det ser ut nu så spelar det nog ingen roll. Allt annat än nuvarande är en förbättring. Tyvärr, inför säsongen hade jag stora förhoppningar på Rönnberg.
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey
LL: Persson har väl inte varit klockren. Dock verkar ju vårt BP funka idag. Så här långt i alla fall.
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey
LL: Blomstens analys är helt rätt. Man gör samma i PP, dvs åker fram till varandra.
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey
LL: En massa alibi-spel. Man går emot men försöker inte ordentligt. Många gånger skulle man kunna vinna pucken men nöjer sig med att vara där.
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey
PEN: Ja, dessutom verkar Mora spela som bäst när dom går för fullt framåt. Ingen likhet med SSK som kan spela på en 1-0 ledning. Skulle vi få in en puck till så ser det bra ut. Inte rättvist kanske men, men..
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey
Lindberg Råkkar: Det enda man kan hoppas på är att Mora klappar ihop precis som emot BIF. Tyvärr spelar det nog ingen roll, det finns inte på kartan att vi vinner emot Timrå hemma i sista.
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey
Metal Guru: Ska man gå efter behov så vänder vi på siffrorna idag, 2-7 :-)
Men det finns inget som tyder på det så här långt.
Men det finns inget som tyder på det så här långt.
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey
Metal Guru: Ja, i mitten av andra vände allt. Första 30 min var MIK klart bästa laget men det slutade trots det 7-2.
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey
LL: Vi har ju inte under hela säsongen haft något snabbt första-pass och som Mora stressar kan det bli en jobbig kväll.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Lövva: Freddy Lindfors har ju samma syn på Luleås värvningar som de flesta av oss. Se länk nedan.
Ett litet utdrag ur artikeln är denna: "Ett bra exempel var när Roger Kyrö fick sparken i Brynäs och Wayne Fleming kom in i kvalserien. Han kom med en spelide, gav spelarna tydliga roller och laget klarade sig kvar.".
Kommentarer överflödiga.
Ett litet utdrag ur artikeln är denna: "Ett bra exempel var när Roger Kyrö fick sparken i Brynäs och Wayne Fleming kom in i kvalserien. Han kom med en spelide, gav spelarna tydliga roller och laget klarade sig kvar.".
Kommentarer överflödiga.
Föregående · 14 · Nästa