Historik
Föregående · 20 · Nästa
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Hannu Neimi: Ja, och även när backar vänder hem och spelar bakom egen bur är det flera gånger som vi spelat fast oss själva.
Nu har det ju sett bättre ut senaste matcherna och det kan säkert hänga ihop med ett ökat självförtroende. Lär dock bli en rysarmatch ikväll.
Nu har det ju sett bättre ut senaste matcherna och det kan säkert hänga ihop med ett ökat självförtroende. Lär dock bli en rysarmatch ikväll.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
PEN: Och från att varit klara för kvalserien så spelar vi som ett mästarlag. Det går fort i media:-)
Luleå HF > Sv: Kvällens match
PEN: Ja, kan vi bara slippa kvalspelet så är jag nöjd. Slutspel är bara bonus.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
LL: En hyfsad omgång för vår del. Vi drog ifrån Mora med 3 poäng och tog in 2 poäng mot BIF. Troligen tar vi 3 poäng emot SSK också. 2 eller 3 poäng på torsdag skulle då innebära att vi lämnar kvalserieplatsen.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
LL: Nej, desutom vet ju de andra lagen om hans kapacitet. Det ger ju mer utrymme åt andra.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
LL: Tappade kontrollen över datorn en stund.:) Du ska väl inte behöva sitta ensam och kommentera. Vi måset sluta med utvisningarna. Burström känns lite som Bulan under hans sista säsong, tar lite onödiga utvisningar.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Vilket PP av FBK. Se till att hålle er på banan annars lär de snart sätta 2:an.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
LL: Håller med om Skrbek. Han borde ju i alla fall varit så nära att hans klubba når pucken. I övrigt har FBK inte varit så vassa. Gustan såg liksom alla andra lite tveksam ut i början. Tom Janne gjorde en del missar i början. Nåväl, nu borde väl nervositeten ha släppt. Fortsätt jobba!
Luleå HF > Sv: Kvällens match
mattias - 74: Vi tackar och tar emot. Vi behöver allt stöd vi kan få. Hoppas vi inte möts förrän nästa säsong:)
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Aliline: Kan jag tänka mig. Han är ju 8:e back just nu. Inte ombytt öht.
Vetgirig.nu > Sv: HS-Raketen
mattias - 74: Ok. Jag sticker själv till Gran Canaria på lördag men tar med datorn:)
Vetgirig.nu > Sv: HS-Raketen
Raketen är nog inget för mig. Trillade ur igen och är på väg neråt. Grattis Poffa och Mattias-74!
Luleå HF > Sv: Kvällens match
LL: Zappade lite mellan matcherna igår och tyvärr ser ju varken BIF och SkAIK ut som några kvalserielag. Det kan ju dock svänga till nsäta match men det kommer att krävas kamp till omgång 55 för att framför allt slippa kval.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Aliline: Jadå, men dom tappade ju i alla fall 2 poäng. Resten är upp till oss själva. Matcherna mot de andra lagen i botten är hur viktiga som helst.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Metal Guru: Tack. Idag var vi riktigt starka i försvaret och det avgjorde.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Hyfsat BP ikväll. Mora har inte varit särskilt heta trots att de haft 4 PP.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
ajon: Han är väl ok men har ju inte fått så svåra skott heller. Så länge han håller nollan är det ju bra.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
ajon: Spelar ingen roll vad som hände i förra matchen eller ifjol. Det är här och nu som gäller.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
ajon: Än är inte matchen slut även om vi oftast vinner i Mora. Det är nog den bortaarena där vi tsgit mest poäbg senaste åren.
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey
Lövva: Nja, sparar mig till slutspurten. Trots allt har vi en match kvar i Mora. Dessutom i Gävle, Jönköping och Göteborg så det finns matcher kvar att se live,
Café > Sv: Kärnkraftsfrågan.
Metal Guru: Trots allt är ju kärnkraft bättre än olja/kolkraft och utbyggda älvar. Importerad el från Baltikum/Polen är ju inte heller bra.
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey
Lövva: 4 timmar från Åkersberga till Mora. Lite sugen på att åka är man men får spara sig till kvalserien/slutspel om vi nu inte hamnar 9-10.
Café > Sv: Kärnkraftsfrågan.
Per HApps: Ja, förr eller senare inser väl de flesta att vi hamnar i en utbyggnad. Inte kanske det bästa men i alla fall det minst skadliga.
Café > Sv: Allmän skriv vad du vill tråd.
Sitter och lyssnar på Gessle på TV1. Själv är jag ingen direkt fan av Gessle men onekligen har han gjort många hits. Många av låtarna är faktiskt riktigt bra.
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey
Lövva: Vi får väl påminna dom om sitt ursprung. Blir lite fundersam då man ser MAX-personal i MoDo-tröjor. Visserligen i Ö-vik men ändå. :-)
Föregående · 20 · Nästa