Historik
1 · Nästa
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Tror stenhårt att ni löser detta KROSSA bönerna i deras egen kvarn!!!!!
Frölunda HC > Sv: Silly Season
Carl Söderberg, 23, center
"Centern som leder klubbens interna poängliga med 45 poäng på 36 matcher. Högvilt för flera elisterieklubbar, förstås. HV 71 nästa? "
Jag vet några som behöver en center........
"Centern som leder klubbens interna poängliga med 45 poäng på 36 matcher. Högvilt för flera elisterieklubbar, förstås. HV 71 nästa? "
Jag vet några som behöver en center........
Timrå IK > Sv: Hahl måste stanna - till vilket pris som helst?
Laban: killen var ju fri på maknaden. Var glad att han är kvar i elitserien.
Frölunda HC > Sv: Linköpings HC - Frölunda
Linköpingsregler? Får man stå i målgården och skjuta mål nu? Så dåligt att missa den av dommarna.
Timrå IK > Sv: Slaget om Västernorrland Del 7 Modo-Timrå 18/3-07
Se nu till att skicka ut mesmodo ur slutspelet, om någon ska rubba kaffebönorna i karlstad så är det TIK, lagmoralen personifierad!!!
PS Strålman är välkommen till VF.
PS Strålman är välkommen till VF.
Timrå IK > Sv: Slaget om Västernorrland Del 3 Modo-Timrå 10/3-07
bejan: Riktig, har man en indian ska man använda honom.
Timrå IK > Sv: Slaget om Västernorrland Del 3 Modo-Timrå 10/3-07
Frella: Stick och brinn va, modo suger, klarade ju inte ens av mora!!
Timrå IK > Sv: Slaget om Västernorrland Del 3 Modo-Timrå 10/3-07
Vi känner sorg, ända ner till göteborg.
Timrå IK > Sv: Slaget om Västernorrland Del 3 Modo-Timrå 10/3-07
El Maco: Hörde att han bytte den mot en halv kvarting!
Timrå IK > Sv: Slaget om Västernorrland Del 3 Modo-Timrå 10/3-07
timråååå: Gud brukar ha svårt med Satan och hans anhäng.
Timrå IK > Sv: Slaget om Västernorrland Del 2 Modo-Timrå 8/3-07
Simmalugnt: Han SUGER, precis som sportmansandan i modo!
Timrå IK > Sv: Slaget om Västernorrland Del 2 Modo-Timrå 8/3-07
Simmalugnt: sluta gnäll på dommaren, modo behöver honom i sitt lag. detta vänder ni snart!
Mora IK > Sv: Mora-Färjestad (Kvartsfinaltråden)
Vilken tur att ni gick till slutspel. ;-) Ni får ju tugga lite på Kåberg och hans flickvän!!!
MoDo Hockey > Sv: Slaget om Västernorrland, del I, 20070306
Var inte era spelare utvilade redan, orkar dom inte hålla sig på isen?
Timrå IK > Sv: Slaget om Västernorrland Del 1 Timrå-Modo 6/3-07
Vilket slutspel era grabbar bjuder på, Modoiterna skulle kanske börjat vila ett par matcher tidigare, hoppas ni piskar dit dem ordentligt. 4 RAKA!!!!!
Frölunda HC > Sv: Frölunda - Timrå
Undra hur läget är i Örnsköldsvikanersig idag, uppvilat värre eller? :-)
MoDo Hockey > Sv: MODO - Mora 20070302
Hur är läget i Örnsköldsvikanersig idag, uppvilat värre eller? :-)
Frölunda HC > Sv: HV 71 - Frölunda
dj: Jo men:-) Nu får vi se om Kahnberg får ett ryck och klättrar uppåt i skytteligan, han får ju en smakstart med TIK som motståndare och dom har ju inte precis spikat igen det sista.
Frölunda HC > Sv: HV 71 - Frölunda
dj: Nja, lite onödigt spännande i tredje tycker jag, för mycket folk i botbåset!
Frölunda HC > Sv: Linköping - Frölunda
mok: vi var ju inte så starka i början av förra säsongen heller.
Färjestads BK > Sv: Grattis till SM-Guldet 2006
RQT: Tur för er att VF inte var på tårna, Grattis ändå!
Frölunda HC > Sv: Final 6 Färjestad - Frölunda
Men det har vart en kul säsong och VF är den moraliska vinnaren!!
Frölunda HC > Sv: Final 5: Frölunda-Färjestad
Hoppas inte kaffebönorna pallar trycket på tisdag, eller att indianerna börjar spela ut.
Färjestads BK > Sv: Final 5 Frölunda - Färjestad
Grattis grabbar, nu blir det hårt i karlstad, pallar dom trycket???
1 · Nästa