Historik
Föregående · 17 · Nästa
Brynäs IF > Sv: Timrå IK-Brynäs IF torsdagen den 13/10-05
Namtrac: mm....hoppas att vi får dom andra resultaten med oss i alla fall
Brynäs IF > Sv: MOT KVALSERIEN.......
bradberry: 9-10 är alla fall inte kvalserien, men jag tror att vi rycker upp oss...Alldeles för tidigt att starta en sån här tråd redan nu
Brynäs IF > Sv: Timrå IK-Brynäs IF torsdagen den 13/10-05
vi borde ta tillbaka Niklas Andersson och göra oss av med Skoog, han har ju varit riktigt dålig sen han kom
Brynäs IF > Sv: Timrå IK-Brynäs IF torsdagen den 13/10-05
sylf: Jävligt synd att vi inte ens klarar av att ta en ända poäng på Timrå...men men på lördag så tar vi mora inför en förhoppningsvis välfyld gavlerinken
Brynäs IF > Sv: MOT KVALSERIEN.......
bradberry: Tan vad töntigt. Vi ligger ju på slutsplesplats alla fall
Brynäs IF > Sv: Timrå IK-Brynäs IF torsdagen den 13/10-05
fan om vi förlorar den här matchen. vi ska bara vinna mot alla bottenlag...annars blir det som det brukar bli varje år nuförtiden
Brynäs IF > Sv: Timrå IK-Brynäs IF torsdagen den 13/10-05
Bissett19: Tänkte på det där med målen jag också.Varför ringer i domaren och kollar.Virus tyckte att det första målet inte skulle varit mål för pucken var ut ur målgården och sen in igen och det andra hörde jag nått om att pucken kanske inte ens var inne.slog om kanal direkt för jag blev så arg så jag hörde inte allt han sa
Brynäs IF > Sv: Timrå IK-Brynäs IF torsdagen den 13/10-05
om vi får in ett tidigt i tredje så tar vi dom. det kan i alla fall inte bli sämre än den här perionden. blir den lika dålig är det pinsamt vilket det i och för sig redan är
Brynäs IF > Sv: Timrå IK-Brynäs IF torsdagen den 13/10-05
mm håller med. nu måste boorken ryta i i omklädningsrummet. dom ska ha en riktig jävla utskällning. Håppas det blir bättre i tredje alla fall
Brynäs IF > Sv: Timrå IK-Brynäs IF torsdagen den 13/10-05
Namtrac: håller med om att skoog ska bänkas....varända gång han är inne på isen blir man ju så nervös att man håller på att skita på sig
Brynäs IF > Sv: Timrå IK-Brynäs IF torsdagen den 13/10-05
fy faaan!!!!hur fan kan dom spela 5 minuter med en man med och inte skapa ett jävla skit....timrå hade ju för fan bästa chansen under dom f minuterna
Brynäs IF > Sv: Luleå HF-Brynäs IF den 8/10-05
Tråkigt att förlustnollan sprack i dag. Men det har ju ändå varit en bra inledning på säsongen. Nu tar vi frölunda på måndag. Tips:6-2:P
Brynäs IF > Sv: Luleå HF-Brynäs IF den 8/10-05
90Steen_: jag gör ju det men jag missade första 10 men ingen ville säga hur det hade gått innan jag började lyssna
Brynäs IF > Sv: Luleå HF-Brynäs IF den 8/10-05
Jompe: Det är tågresa till Luleå i dag va för BT. Blir det många brynäsare där?
Brynäs IF > Sv: Luleå HF-Brynäs IF den 8/10-05
okej, sen så tror jag det stod i GD att honken skulle stå om jag mins rätt men det ska man väll i och för sig inte lita på
Brynäs IF > Sv: Luleå HF-Brynäs IF den 8/10-05
kan ju mycket väl bli förlust som du tror men vi har överaskat mycket i år så varför inte göra det igen. Eller jag vet inte riktigt vilka som är favouriter
Brynäs IF > Sv: Luleå HF-Brynäs IF den 8/10-05
Jaha, ska Korhonen stå. Trodde att Honken skulle stå för han varit så jävla grym i tre matcher nu
Brynäs IF > Sv: Luleå HF-Brynäs IF den 8/10-05
I dag tror jag att det blir en riktitgt tuff match. Men jag tror att om vi får in första målet och att honken spelar som vanligt så tar vi dom med 2-0.
Vad tror ni?
Vad tror ni?
Brynäs IF > Sv: SSK-Brynäs 4/10-05
Bissett19: Är det säkert att Dackell inte kan spela i morgon?
Vinst med 4-1 låter bra:P, vore grymt skönt. Om det skulle bli så så borde det ju komma ganska mycket folk till matchen på torsdag.
Vinst med 4-1 låter bra:P, vore grymt skönt. Om det skulle bli så så borde det ju komma ganska mycket folk till matchen på torsdag.
Brynäs IF > Sv: DIF-BRYNÄS IF den 2/10
faaan vad den här segern var skön. 8 poäng av 9 möjliga, inte illa och så har vi 8 gånger fler poäng än vad leksand och mora har tillsamans:D:D
Föregående · 17 · Nästa