Historik
Föregående · 9 · Nästa
Brynäs IF > Sv: Timrå - Brynäs
bif 90: Fan nu är det BP igen, vi måste hålla oss på isen om vi skall kunna ta tre poäng.
Brynäs IF > Sv: Timrå - Brynäs
Bissett19: Bra, hoppas att de håller ledningen och därmed hjälper oss.
Brynäs IF > Sv: Transferfönster III
lillovechkin: Skall man värva en toppspelare så spelar det ingen roll vart ifrån han kommer, bara han producerar. Skall man däremot värva spelare som ska in och tjötta och spela i 3e- 4e- kedjan så ska det helst vara en ung svensk spelare som värkligen är berädd att satsa lite för att nå toppen.
Brynäs IF > Sv: Luleå-Brynäs
Nu ser jag på ticnet att det bara är ett fåtal biljetter kvar till Modo-matchen. Hoppas på fullsatt för tredje gången i rad och en härlig trepoängare. Först skall vi dock knäcka Timrå på torsdag, jag tror att vi gör det. 1-4 blir det.
Brynäs IF > Sv: Luleå-Brynäs
DMartinssonBSKV: Det lag som gör mest mål i rätt kasse vinner ju. Luleå gjorde 2, vi 1. Alltså vann Luleå.
Brynäs IF > Sv: Transferfönster III
90Steen_: Vi förlorade för första gången på väldigt länge fast en poäng i alla fall, det är ok.
Brynäs IF > Sv: Luleå-Brynäs
bif 90: 1-1 i paus ska vi vara nöjda med. Bara att ta nya tag i tredje så kanske vi kniper någon eller några poäng.
Brynäs IF > Sv: Luleå-Brynäs
jimmy_90_bif: Nu får vi PP, tryck in tvåan nu då så blir man lite lugnare för en stund.
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF-Färjestads BK
88Lindkvist: Ja, något riktigt roligt vore att få dit "Björkeligan" igen fast på familjeläktaren (det skulle säkert gå att ordna) och sedan att BSKV och Brynäs sthlm också kommer upp. Då skulle man ju kunna få ihop en klack på näst intill 1000 man. Det vore inte dåligt. Något att satsa på i ett eventuellt slutspel kanske?
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF-Färjestads BK
65selander: Hoppas att de kan komma tillbaka någon till gång under denna säsong. Lite synd var det dock att hemmastå inte är på sin ordinarie sida, då hade det ju blivit riktigt häftigt.
Det gjorde i alla fall så att FBK-arna knappt fick en syl i vädret.
Det gjorde i alla fall så att FBK-arna knappt fick en syl i vädret.
Brynäs IF > Sv: Masken breddar urvalet!
arnio: Okej, då kan vi antagligen inte räkna med någon ny center då.
Brynäs IF > Sv: Masken breddar urvalet!
arnio: När stänger transferfönstret om det inte redan är stängt?
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF-Färjestads BK
70 Rodrigues: Jag hörde knappt någonting av FBK-klacken i går.
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF-Färjestads BK
GävleLasse: Jag läste/hörde någonstans (kommer inte ihåg vart) en teori om att Brynäs fina form kan bero på att några av de rutinerade spelarna saknas. De allsvenska splearna går mer rakt på utan en massa onödiga bågar. Jag tror dock inte att den stämmer. Vad tror du om den teorin?
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF-Färjestads BK
brynasaren: Alltså mot Luleå och Timrå. Sen så möter vi ju Modo hemma också nästa vecka vilket kan bli en riktigt bra match med två lag vars formkurvor pekar spikrakt uppåt.
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF-Färjestads BK
GävleLasse: Okej, fast oavsett om Lavins är med eller inte så tror jag att 4 poäng den kommande veckan inte alls är omöjligt.
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF-Färjestads BK
GävleLasse: Okej, viktigt! Timråmatchen kommer ju att bli otroligt viktig. Mot Luleå är det ju inte hela värden om vi skulle råka förlora för då möts ju ändå DIF och MIK så båda de lagen kan ju inte komma ikapp. Skulle vi ta poäng av Luleå och spöa Timrå så är jag otroligt nöjd och då tror jag nog att Brynäs åter är i slutspel efter 4 (eller vad det nu är) års frånvaro.
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF-Färjestads BK
GävleLasse: När kommer Lavins tillbaka? Han spelade ju riktigt bra och stablit ända sedan Skoog försvan.
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF-Färjestads BK
70 Rodrigues: Helt klart ska en hemmaklack kunna sjunga ut en 50 man stark bortaklack men det är inte alltid lika dåligt som det var i dag. I torsdags mot skansen så var det faktiskt rätt okej stämning utan att BSKV var där.
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF-Färjestads BK
70 Rodrigues: Men man ska i alla fall inte klaga på dem som står där och sjunger och försöker skapa stämning. Det är ju de som inte sjunger som man i så fall skall klaga på. Sveriges sämsta var nog att ta i, när BSKV är på plats så lyfter vi väldigt många plaseringar i den tabellen.
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF-Färjestads BK
GävleLasse: Hehe, tänkte väll. Och nästa Lördag mot Modo så vaknar nog ståplats också.
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF-Färjestads BK
lillovechkin: De tycker väll att de måste förstärka för att klara av kvalserien.
Föregående · 9 · Nästa