Historik
Föregående · 2 · Nästa
IF Björklöven > Sv: silly 25-26
JoseGonzales: Gästrin ville som väntat inte spela i erat kommande bottengäng 😂
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Zource: Men framförallt ska jag lyfta fram vilken otroligt framgångsrik ishockeytränare farbror Leif har varit.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Zource: Låter faktiskt ganska trevligt, sen kan vi bosätta oss i tunnelbanesystemet i Bukarest.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Zource: Jonte är då alltid ute på nöjen. Stackars George, verkar leva i samma tillvaro som farbror Leif. Fattigdom och elände
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
JonteD: Kul att du svarade Jonte! Jag har pratat lite med Costanza och det verkar vara en trevlig filur 👍. Tråkigt att du är så arg på mig, jag vill ju att vi ska bli bästisar. Vi har ju samma intressen. Har hört att du också är vegetarian och gillar att virka strumpor.
+ 1
IF Björklöven > Sv: silly 25-26
MrLoven: Vart ska han hitta alla dessa kanonspelare då på en redan lövtunn marknad? Speciellt när flera topplag i Shl inte har fulla trupper och jagar förstärkning? Inte direkt så att ni ligger högst upp i hierarkin 😂. Kan inte se vilka ni ska ha bakom er i serien? Möjligtvis kaos HV71 då.
Nä Lappjesus med mjölktänderna får nog chansa på Nordamerikaner från ligorna därborta och 38 åringar från Schweiziska ligan och be till högre makter att det går vägen.
Nä Lappjesus med mjölktänderna får nog chansa på Nordamerikaner från ligorna därborta och 38 åringar från Schweiziska ligan och be till högre makter att det går vägen.
IF Björklöven > Sv: silly 25-26
MrLoven: Du är skapligt korkad som tror att ni kommer komma nåt annat än sist med eran allsvenska trupp, bara för att fyllot Wennerholm trodde att ni skulle nå slutspel. Du vet väl att han känd för att alltid ha fel? 😂
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
JonteD: Tjänare Jonte skulle du kunna fixa så dom tar bort min ban i Timråboken? Jag vill kunna komma in där och skriva med dig eftersom vi är så goda vänner.
IF Björklöven > Sv: silly 25-26
MrLoven: Det säger väl mest om kunnandet på dom som rankar? Har sett dom som rankat er i slutspel trots en allsvensk trupp och en spetsvärvning, det kommer inte räcka till mer än en plats på dom 2 sista platserna ska jag tala om för dig. Att ni igår värvade in en snart 40-årig Nordamerikan förändrar inte min åsikt.
Men ni har ju inte varit i Shl på 30 år så förstår om du inte har så mycket koll på den ligan 🙂
Men ni har ju inte varit i Shl på 30 år så förstår om du inte har så mycket koll på den ligan 🙂
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Zource: Jag fixar en direkt. Du ska få en som är extra ful bara för att du är så snäll med Leif.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
JonteD: Dom skulle ha behövt en stilig en karl som mig i båset. Dessutom kan jag hockey, mer än dom flesta. Allt som Leif tar i blir till guld.
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Zource: Jag skulle kunna åka till Bulgarien och scouta efter stora aggressiva Bulgarer med dålig skridskoåkning, och samtidigt dricka sofiero?
MoDo Hockey > Sv: BBs statistikhörna
JonteD: Jasså du Jonte, att du var en sån kattkille hade jag ingen aning om. Jag har en massa importerade hemlösa katter från Bulgarien, ca 15-20 st. Tror du att du skulle kunna ta hand om dom? Jag kom på att jag var pälsallergiker så det vart inge bra.
+ 3
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza: Kan du höra om dom kan ta bort Leffes ban också som räcker ända till år 292277026596? Så dum har jag inte varit, jag sa bara att Leif är en bättre tränare än Jokinen.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Costanza: Det måste vi gå till botten med. Tråkigt att du har lugnat ned dig, tycker du ska varva upp igen. Synd att du inte kan vara inne i Timråboken och härja runt, där skulle behöva livas upp lite.
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Costanza: Att vara så dryg som möjligt är väl det man eftersträvar? Det är en fin egenskap. Vart hittar man denna Gurra? Han skulle vara kul att härja med.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Costanza: Kan du ordna en träff med JonteD? Berätta för honom att jag inte kommer säga nåt dumt om Timrå IK och bjuda på massor av öl. Kan inte skriva till Jontis då han blockat mig.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Costanza: Tack Costanza! Jag tycker om dig också, du är min bästa vän! Jag försöker också bli kompis med JonteD, det är mitt största mål här i livet. Men han är lite tjurig och tvär, men vi ska nog mjuka upp han lite.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
JonteD: Tjänare Jonte! Kul att du har hittat hit! Varför frågar du inte mig? Jag är extremt kunnig inom hockey, jag kan ge dig svar på det mesta.
Mvh Leif
Mvh Leif
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
JonteD: Hej på dig Jonte din gamle get. Har dom släpt ut dig från hemmet än? När ska vi träffas och dricka brännvin och diskutera Modo hockey?
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Juniortråden
Zource: Mina sovjetiska träningsmetoder skulle nog göra honom gott.
+ 3
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Juniortråden
Vargen: Han är duktig, men har tyvärr ett väldigt stort papp-psyke som kommer att hämma honom
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Juniortråden
Vargen: Han har inte det som krävs, det ser jag direkt.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Juniortråden
Vargen: Han är runn som en trumpinne, kommer få det tufft. Blir nog bara Allsvenskan/Shl på sin höjd för honom.
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Willow: Dom skulle inte ha sparkat Karlin.. Han hade koll på fysen! Mannen som tryckt en calzone om dagen dom sista 10 åren.
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Saik-Småland: Många spelare i SAIK lägger sig väldigt lätt, otroligt tråkigt att se. Har svårt att glädjas med ert guld då ni fuskat så mycket på vägen dit.
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Äre nån jävel jävel här som sitter inne med nå hockeykunskaper förutom mig?
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Robin Kovacs är min absoluta favoritspelare, han skulle man haft i laget. Perfekt gubbe för att få ihop lagsammanhållningen också.
+ 2
IF Björklöven > Sv: Kan sakna SHL och matcherna på lördag lite
Klåparna: Jag är djupt bekymrad, jag vet inte hur vi ska bryta denna fasansfulla utveckling. Jag ska dra i mig en 10 - 15 Sofiero och fundera lite så återkommer jag med en lösning.
+ 1
IF Björklöven > Sv: Kan sakna SHL och matcherna på lördag lite
Jag är djupt oroad över Övik som stad. Inaveln är så långt gången så att staden är helt förlorad, precis som Skellefteå.
+ 1
IF Björklöven > Sv: Kan sakna SHL och matcherna på lördag lite
Klåparna: Jag är bannad i modoboken bara för att jag är så snäll och smart.
+ 1
IF Björklöven > Sv: Kan sakna SHL och matcherna på lördag lite
Klåparna: Jag är full, det är därför jag är snäll.
IF Björklöven > Sv: Kan sakna SHL och matcherna på lördag lite
Hej! Det är Leffe här! Skål och grattis till finalplatsen!
+ 1
IF Björklöven > Sv: Kan sakna SHL och matcherna på lördag lite
JoseGonzales: Ikväll ska vi filma oss till semifinal!
IF Björklöven > Sv: Kan sakna SHL och matcherna på lördag lite
Klåparna: Vi måste ju vara bäst på nåt
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza: Det verkar bara vara fina saker han har att säga om dig. Ni verkar stå varandra nära 🙂.
Föregående · 2 · Nästa