BurkLeffe

284 inlägg · 218 besäkare

Historik

1 ·
Leksands IF > Sv: Silly season
mattias - 74: Det var nog bland det tröttaste man hört på länge.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
JonteD: Kan du aldrig någonsin komma med något vettigt? Bara massa skitsnack!

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly: Haha ja just det ja han ska ju vara midsommarstång ikväll

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Zource: Det stämmer. Jag smulade ner en karta blåpiller i ditt glas. Antar att den står som ett järnspett fortfarande? Ett tips är gå ner på knä och köra in dolmen i frysen så att den får kylas ner lite, brukar göra susen!

Hoppas att det vart nåt åka av igår kväll då annars var ju allt förgäves?

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
JonteD: Hur mycket dricka vart det för Jontis igår? Bakfull på självaste midsommar? Det brukar Leif också vara.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
JonteD: Jag kan nog mycket mer än dig, du lever ju i fablernas värld du.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
JonteD: Dina uttalanden tyder på extremt låga kunskaper inom ämnet ishockey. Du bör vara försiktig innan du yttrar dig när du kan så lite.

Sen borde du ta det lite lugnt med spriten i midsommar så att du inte kommer in här med dina stolligheter.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
NuMo: Du börjar låta som en riktig stasipolis.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
BurkLeffe: Leif anser att Modo bör plocka in Mike Babcock eller John Tortorella så att det blir lite drag i båset. Istället för dom dagisfröknar som är tänkt att stå där nu!

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Zource: Leif hittade dunken med spolarvätska i garaget, det var en rolig kväll

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Vad är fet för jävla skitvvärvningsr Hinken GÖR

MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Tarasov: Jag håller till i gnällbältet nuförtiden, är ju därför man har blivit som man har blivit. Men kommer från vackra Ångermanland från början . Hade varit trevligt att dra en avgrundsfylla någon gång, sånt tackar inte Leif nej till .

MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Costanza: Om du vill kan du få träffa Leif, det är mycket häftigare.

IF Björklöven > Sv: silly 25-26
Kenttäcam: Leif längtar tills Sveriges mest underhållande liga börjar

IF Björklöven > Sv: silly 25-26
Kenttäcam: Stackare

Leksands IF > Sv: Silly season
Saltmasen: Kämpa! Leif är med dig!

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza: Det är fina pojkar, även Hinken är en riktig kanonpöjk!

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
NuMo: Jag uppskattar att du är snäll med Leif. Leif har ett bråkigt förflutet men har hittat hem här i Modo boken. Mycket trevliga människor, vill speciellt slå ett slag för Costanza och Zource. Riktigt fina killar.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza: Jag lovar att vara snäll!

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Kulltorp: Det brukar kunna bli så när jag inte fått min medicin, då kan Leif bli lite busig ibland

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza: Det kunde vart värre, du hade kunnat sitta inlåst på dårhuset precis som farbror Leif. Tur man smugglade in en telefon i röven så att man kan fördriva tiden på hockeysnack.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza: Har du kronkalle efter dig? Precis som Tiken haha

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Zource: Sofiero? Leif kommer direkt!

Leksands IF > Sv: Silly season
Leksand är en jävla pajasförening. Leif vågar säga som det är!

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Zource: Yes! Det blir åka av i Kempehallen i vinter.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Zource: Hanson brothers?

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Vargen: Hdu jag har sån jävlla slön fylls nu, rinGde Hinken och hzn sa att vi går upp i år

MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Zource: Leif kan hänga ut chorizon i eldsprutet, då lär Övikspubliken bli som tokiga

MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Costanza: Leif kan spela banjo med eld som sprutar i bakgrunden, hade inte det varit coolt?

MoDo Hockey > Sv: BBs statistikhörna
Silly: Får Leif vara med? Jag letar efter kompisar

MoDo Hockey > Sv: BBs statistikhörna
Kulltorp: Pulver City? Vad i helvete?

MoDo Hockey > Sv: BBs statistikhörna
Hello! Leif här. Nu har man tagit sig en återställare så nu är man banan igen efter en natt i fyllecell. Jag skulle behöva ha en ny bästa kompis nu när JonteD inte vill vara min kompis längre. Enda kravet är att ni gillar Sofiero och tycker om att kolla på gamla Elitseriematcher från 90-talet med massor av hakningar.

MoDo Hockey > Sv: BBs statistikhörna
k1m: Är inte Hinken från Härnösand?

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Zource: Då är goda råd dyra!

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Zource: Klokt, såna där specialare kan man inte använda för många gånger.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Zource: Va fan slängde du inte ut schnitzeln för? Vi förlora ju..

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Zource: Det skulle kunna vara början på en mirakelvändning!

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Zource: Det enda som hade kunnat rädda Sverige nu är Farbror Leif med en extrem matchcoachning.

MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Zource: Kontot är tomt. Leif har bränt alla sina pengar på alkohol och galanta damer.

MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Zource: Det ska jag göra, jag lovar. Vi ska ha revansch för vm 94!

MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Hampie: Den där typen av mål har man ju definitivt sett bli godkänt förut, men inte nu tydligen. Vore ju tråkigt om domaren hade sabbat matchen för ostgänget i deras hemmaborg.

MoDo Hockey > Sv: Silly Season
BurkLeffe: Farbror Leif borde stå i Sveriges bås, då hade matchen redan varit vunnen.

MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Hinken

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza: Dom har många segrar i den prestigefyllda Sca-cupen, fulla prisskåpet

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Zource: Jag letar med ljus och lykta, finns mycket guldkorn här. Känner att jag skulle behöva hjälp av nån med bra hockeyöga, jag tror att ni får skicka ner Costanza: hit till Bukarest. JonteD: kanske är sugen att kommer ner och fynda lite till tiken också?

MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Costanza: Dianas, Önstabaren, Pizzeria Nipvallen... Jävla fina ställen. Där har Leif ätit mycket pizza, det kan man inte tro när man ser min vältränade kropp.

IF Björklöven > Sv: silly 25-26
Kenttäcam: Leif vågar säga som det är, alla gillar inte det

IF Björklöven > Sv: silly 25-26
JoseGonzales: Hinken löser detta. Hur många gånger har inte Lapp-jesus misslyckats med sina lagbyggen trots en storplånka?

IF Björklöven > Sv: silly 25-26
Kenttäcam: Du menar ligan ni huserat i 30 år? Ja till och med ännu värre gärsgårdsligor har ni befunnit er i. Risken är nog rätt stor att rollerna är ombytta nästa säsong, vi går upp till SHL och ni åker hem till HA.

IF Björklöven > Sv: silly 25-26
JoseGonzales: Du kan inte mycket om hockey du. Men det kan jag.

1 ·
Om BurkLeffe
Hejar på: 0x20-modohockeylogosvg.png MoDo Hockey

Erfarenhet: 12. Hanson-broder

är nu ONLINE