Historik
Föregående · 5 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Nybro 261225
Zource: Jag personligen tycker att vi skulle haft både Anders Lindbäck och Colin Delia som får kriga om förstaspaden.
Vimmerby HC > Sv: Säsongen 2025-26
janersa: Va fan håller du på med? Skriver med dig själv? Du är ju för fan inte frisk!
Frölunda HC > Sv: Säsongen 25-26 Guld?
Drebos : Jag är snäll, men framförallt är jag otroligt vacker och ödmjuk
+ 1
Frölunda HC > Sv: Säsongen 25-26 Guld?
Ja nu är det snart jul vem fan orkar vara nykter då. Här ska det drickas kopiösa mängder sprit.
Frölunda HC > Sv: Säsongen 25-26 Guld?
Du borde veta bättre än att bälga i dig en massa brännvin på en måndag förmiddag.
Frölunda HC > Sv: Säsongen 25-26 Guld?
Rulltårtan : Det låter som att du borde dra ner lite på spriten
Leksands IF > Sv: Den eviga resan mot nästa guld
RommeTigern: Den här säsongen då, din jävla fåntratt
+ 1
Frölunda HC > Sv: Säsongen 25-26 Guld?
Om Fjolin ska ha nån trovärdighet angående snacket om filmningarna så borde han ta sig ett snack med kapten Friberg, han går ju endå under smeknamnet mästerdykaren.
Leksands IF > Sv: Den eviga resan mot nästa guld
mattias - 74: I år vinner vi guld. Det kan jag garantera.
Leksands IF > Sv: Den eviga resan mot nästa guld
Bengt Ramen: Käften! Vi hoppas visst att Leksand går i konkurs!
Frölunda HC > Sv: Säsongen 25-26 Guld?
Lille Joel har sett alldeles grinfärdig ut ikväll. Han längtar nog tills sändningen är slut så han kan åka hem till vällingflaskan.
Frölunda HC > Sv: Säsongen 25-26 Guld?
Rulltårtan : Snygg comeback Tårtan! Till våren kommer Bäckström åka åttor runt era koner till backar!
Frölunda HC > Sv: Säsongen 25-26 Guld?
2-2 mot Ingolstadt, nu går Frölunda fansen man ur huse för att fira denna fantastiska framgång. Inte så konstigt med tanke hur svältfödda man vart på framgångar där i Götet
IF Björklöven > Sv: Kan sakna SHL och matcherna på lördag lite
När det är jul ska man dricka sprit i mängder i sin ensamhet,de e sant de!
+ 1
IF Björklöven > Sv: Kan sakna SHL och matcherna på lördag lite
Costanza: Kramas? Jag håller inte på med sånt jävla trams!
+ 1
IF Björklöven > Sv: Kan sakna SHL och matcherna på lördag lite
{9742}: Det är ju du som har en oerhört låg nivå på dina inlägg. Nu jävlar får du ta och rycka upp dig!!
Frölunda HC > Sv: Säsongen 25-26 Guld?
Kosmoskatten: Jag pratade om hockey? Bara för att du inte gillade min åsikt så betyder det inte att jag inte pratade om hockey.
Frölunda HC > Sv: Säsongen 25-26 Guld?
Rulltårtan : Han är välkommen. Jag hade dock inte varit stolt över mitt lag om vi hade haft en fuskare som Max Fridykarberg i laget.
Frölunda HC > Sv: Säsongen 25-26 Guld?
Drebos : Jaha du är uppkäftig nu. Till våren ska du få se på rena satan. Då blir det pyspunka för grundserie-Frölunda. Ni kommer inte länge än till semifinal, det är sen gammalt.
Frölunda HC > Sv: Säsongen 25-26 Guld?
Tjänare gåsapågar! Hur fan gick det idag då? Vart det förlust igen?
+ 1
Frölunda HC > Sv: Säsongen 25-26 Guld?
Söderöver: Det påminner mig om min gamle vän Hans "virus" Lindberg.
+ 2
Frölunda HC > Sv: Säsongen 25-26 Guld?
Drebos : Kom tillbaka när ni vunnit nåt. Höstlaget Frölunda 😂
+ 2
Frölunda HC > Sv: Säsongen 25-26 Guld?
Drebos : Du håller på en skitförening som byter logga vartannat år och spelar i ett plåtskjul.
+ 1
Frölunda HC > Sv: Säsongen 25-26 Guld?
Drebos : Jag är nog bra mycket mer mogen än dig lilla vännen.
+ 1
Frölunda HC > Sv: Säsongen 25-26 Guld?
Rulltårtan : Jag är trevlig, du har bara inte insett det än. Jag vill ju bara ditt bästa.
+ 1
Frölunda HC > Sv: Säsongen 25-26 Guld?
Rulltårtan : Jag tycker om att snacka med mina polare i Frölunda forumet, jag tycker ju vi har så trevligt.
+ 1
Frölunda HC > Sv: Säsongen 25-26 Guld?
Rulltårtan : Hur vågar du ifrågasätta mig? Jag kan allt om hockey.
+ 1
Frölunda HC > Sv: Säsongen 25-26 Guld?
Rulltårtan : Fan vad fräckt att skriva IQ fiskmås, är du 10 år gammal eller?
+ 1
Frölunda HC > Sv: Säsongen 25-26 Guld?
Rulltårtan : Snart pyser luften ur och verkligheten kommer ikapp. Fusklunda har ju bara några enstaka smguld , senaste gången man vann var väl runt dackefejden nån gång. Torkan kommer fortsätta även i år i fiskeborg.
+ 1
Frölunda HC > Sv: Säsongen 25-26 Guld?
Filmade Friberg nåt igår? Vet att han brukar ha svårt att hålla sig.
+ 1
Frölunda HC > Sv: Säsongen 25-26 Guld?
ELFBIF: Nej det är väl dina kompisar som varit i farten igen.
Frölunda HC > Sv: Säsongen 25-26 Guld?
Rulltårtan : Ja precis. Jag tror tyvärr ni ryker direkt i kvartsfinal. Tror det blir en kopia på Färjestad för nåt år sen när dom rök med 4-0 i matcher efter att dom vunnit serien överlägset.
Frölunda HC > Sv: Säsongen 25-26 Guld?
Rulltårtan : Fantastiskt roligt att ni vinner och att det går bra för er. Men tyvärr så delas det inte ut några guldmedaljer i november. Ert krut kommer nog att brännas nu på den här sidan av året. Till våren kommer ni bara sprattla runt som en död fisk.
Frölunda HC > Sv: Säsongen 25-26 Guld?
ELFBIF: Du ska nog va tyst du. Jag har nog sett hur du spelar allan i Brynäsboken. Du spyr ur dig alla möjliga konstigheter.
Frölunda HC > Sv: Säsongen 25-26 Guld?
Drebos : Pojken verkar ju ha dragit igång imorse, han hinner ju somna innan matchen börjar.
Frölunda HC > Sv: Säsongen 25-26 Guld?
Rulltårtan : Va fan snackar du om? Du borde lugna ner dig lite med alkoholen så här mitt i veckan.
Frölunda HC > Sv: Säsongen 25-26 Guld?
Rulltårtan :Jag ber om ursäkt, jag formulerade mig fel. Jag menar såklart islamisternas huvudstad i Europa.
Föregående · 5 · Nästa