Historik
Föregående · 10 · Nästa
Timrå IK > Sv: Någon som har tre biljetter till invigningen?
matsby: Ja alla har vi ju våra konstiga böjelser.. :)
Timrå IK > Sv: Någon som har tre biljetter till invigningen?
Ångrar inte för en sekund att jag slog till med säsongskort nu när man läser om mångas jakt på biljetter..
Timrå IK > Sv: Ännu en seger
wesse: Är nog beredd att hålla med dig. Har inget att klaga på när det gäller klacken. Visst var det tyst några gånger men det gick ju till sig ganska fort.
Super-Manderville.. kan nog bli en tillgång!
Super-Manderville.. kan nog bli en tillgång!
Timrå IK > Sv: Länsderby i kväll
matsby: Kan inte du, utklädd till Prussiluskan naturligtvis, ställa dig på podiet och dra igång den...?
Timrå IK > Sv: Jonas Uhlin är tecknad
matsby: Kan inte ha varit mer än en femma alltså..
Först det här med domaren, sen glatt poserande i BIF-tröja.. bor du nära en 3G mast eller? :)
Först det här med domaren, sen glatt poserande i BIF-tröja.. bor du nära en 3G mast eller? :)
Timrå IK > Sv: Jonas Uhlin är tecknad
matsby: Blir det sittplats på Östra då eller? Då ska jag hålla utkik...
Timrå IK > Sv: Jonas Uhlin är tecknad
matsby: Ja då kan du kanske komma undan..
Jamen naturligtvis! Här missas inga hemmamatcher. Och fullsatt imorgon kommer att bli en upplevelse i sig!
Jamen naturligtvis! Här missas inga hemmamatcher. Och fullsatt imorgon kommer att bli en upplevelse i sig!
Timrå IK > Sv: Jonas Uhlin är tecknad
matsby: Tomtemasken gör nog ingen skillnad.. Brynäs-tröjan kommer ändå att synas.. :)
Timrå IK > Sv: Jonas Uhlin är tecknad
willysson: Hörde något om "Jag tror på sommaren"... utförd av tenoren i rubriken.. Fame Factory nästa eller?! :)
Timrå IK > Sv: Jonas Uhlin är tecknad
willysson: Hade Jonas glasögonen i pannan också? Dom brukar ju hamna där när han är fyllerer.. :)
Timrå IK > Sv: BIF-TIK 0-4
Selina: Absolut! Bara att med ett leende frivilligt posera i en Brynäströja *rys* är värt ett par löst kramade i nacken..
Timrå IK > Sv: Brynäs - Timrå IK 2003-11-25
Vad är det jag ser.. att Gahn inte gjorde några poäng idag?! Vad är det för nån vi har värvat egentligen... skärpning Gahn nu!!! :)
Sååå jääävla eeeenkelt !!!
Sååå jääävla eeeenkelt !!!
Café > Sv: Vännerförfrågningar
Selina: Hehe.. Snön ligger ju fortfarande kvar så att det är ju inte försent än. :)
Café > Sv: Vännerförfrågningar
slashpuppie: Allt som behövs är en liten tycka-synd-om-historia... :)
Café > Sv: Vännerförfrågningar
Mig är det ingen som vill vara vän med, så jag har inte samma problem som er andra..... :)
Timrå IK > Sv: TIK-Modo 27/11
Halo Gordie: Tycker det finns två andra saker som är skönare än sittplats.. båda börjar förresten också på S.. :)
Timrå IK > Sv: Kent Manderville
Acke H-sand: Spetskompetens inom vad? Top 5 i penalty killing får väl anses som rätt spetsat..
Timrå IK > Sv: Kent Manderville
Hälge: Att kalla honom målspruta vore ju att ta i.. Men hårt jobbande forwards kan man ju inte få för många utav. Nu kanske Sanny har fått sig en tacklingskompanjon som kommer att sprida skräck i landets rinkar..
Timrå IK > Sv: Brynäsresan
Per HApps: Detsamma gäller produkten "medlemskort". Många vill ha attraktiva erbjudanden för att nappa. För kreti och pleti räcker det inte med att man "bara" stödjer SK.
matsby: Nope.
matsby: Nope.
Timrå IK > Sv: Brynäsresan
matsby: Ett kinderägg som är fuktigt och hårt?! Stackars barn... Men beskrivningen var rätt iaf.. :)
Timrå IK > Sv: Brynäsresan
matsby: Jag tror dig.. synd bara att jag inte lyckades lokalisera din position. Hade en surprise till dig.. :)
Timrå IK > Sv: Brynäsresan
En TIK-invasion vore häftigt. Allt handlar om marknadsföring.. att i tidigt skede göra det till ett special event.
matsby: Hörde inte dig heja på domaren igår...
matsby: Hörde inte dig heja på domaren igår...
Timrå IK > Sv: Anmälningar
Kanske ska tillägga att det inte var någon kritik det här mot Supporterklubben.. om nu nån uppfattar det som så.
Timrå IK > Sv: Anmälningar
Med risk för att kasta bensin på en brasa... Det är ju lite känsligt det här.
Ett säkert sätt att få medlemmar är att ha attraktiva förmåner. Vad man än tycker om det så är det faktiskt så. Om jag ser till mig själv så skulle jag kunna tänka mig att bli Patron bara för att få billigare bira på O´L bara för att ta ett sånt exempel. Och det av den anledning att det är ett erbjudande som tilltalar mig och många andra.
Rabatt på biltvätt är väl bra men inte lika tilltalande kanske. (Nu vet jag inte vilka förmåner man har i supporterklubben kanske ska tilläggas)
Krav på medlemskap på resor är bra. Visst, man kanske tappar några men det får man ta. Hur som helst, människan är självisk och ser till sig själv.. därav behövs tilltalande förmåner. Sen är det upp till var och en att tycka vad man vill om det.
Ett säkert sätt att få medlemmar är att ha attraktiva förmåner. Vad man än tycker om det så är det faktiskt så. Om jag ser till mig själv så skulle jag kunna tänka mig att bli Patron bara för att få billigare bira på O´L bara för att ta ett sånt exempel. Och det av den anledning att det är ett erbjudande som tilltalar mig och många andra.
Rabatt på biltvätt är väl bra men inte lika tilltalande kanske. (Nu vet jag inte vilka förmåner man har i supporterklubben kanske ska tilläggas)
Krav på medlemskap på resor är bra. Visst, man kanske tappar några men det får man ta. Hur som helst, människan är självisk och ser till sig själv.. därav behövs tilltalande förmåner. Sen är det upp till var och en att tycka vad man vill om det.
Timrå IK > Sv: Anmälningar
matsby: Ja vart sitter jag?! :)
Men jag ska hålla full koll på dig och dina läktarvåldsgrundande skrik mot domaren!
Men jag ska hålla full koll på dig och dina läktarvåldsgrundande skrik mot domaren!
Timrå IK > Sv: Anmälningar
matsby: Välkommen till min kortsida då. Hoppas du sätter du högt upp.. :)
Timrå IK > Sv: Anmälningar
matsby: Ja just.. tänkte inte på det. My bad.
Vi kanske skulle haft ett kram-tifo. Eller ett kombinerat kram & snöbollstifo.. Inspirationen bara flödar!
Selina: Ett litet bakhåll (upplagt för kommentarer här!) kanske..
Vi kanske skulle haft ett kram-tifo. Eller ett kombinerat kram & snöbollstifo.. Inspirationen bara flödar!
Selina: Ett litet bakhåll (upplagt för kommentarer här!) kanske..
Timrå IK > Sv: Anmälningar
matsby: Jag är rejält sugen ska du veta! + 2,1 grader.. kramigt värre! :)
Timrå IK > Sv: Anmälningar
Selina: Ja det vore ju för trist... Du kan väl stå med en sån här stor peka-finger-grej på näven och peka på honom. :)
Föregående · 10 · Nästa