Historik
Föregående · 9 · Nästa
Timrå IK > Likhetstävling
Har lite att göra för tillfället så jag drar igång en liten tävling. Inga pris förutom "äran".. Börjar med en enkel:
Vad är det för likhet mellan Yared Hagos och Martin Lindman?
Vad är det för likhet mellan Yared Hagos och Martin Lindman?
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Modo 2004-01-15
matsby:
Nu tänkte jag mest åt andra hållet... :)
Hur som helst så är det en kanon idé! Lite arbete med det så blir det nog hur kul och bra som helst. Obligatoriskt spel i matchtröja?
Nu tänkte jag mest åt andra hållet... :)
Hur som helst så är det en kanon idé! Lite arbete med det så blir det nog hur kul och bra som helst. Obligatoriskt spel i matchtröja?
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Modo 2004-01-15
matsby:
En tävling är alltid en tävling.. frågan är om jag platsar. Vad blir hcp-gränsen.. neråt alltså..? :)
En tävling är alltid en tävling.. frågan är om jag platsar. Vad blir hcp-gränsen.. neråt alltså..? :)
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Modo 2004-01-15
matsby:
Det där vill jag iaf inte vara med om att se... åker och slår några bollar istället. Var det Sps Open det hette? :)
Det där vill jag iaf inte vara med om att se... åker och slår några bollar istället. Var det Sps Open det hette? :)
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Malmö IF 2004-01-11
jalla: Eller så är allt snack om comeback bara en PR-kupp från UD´s sida. Han kanske bara vill hålla sig media-levande ett litet tag till...
Timrå IK > Sv: Vaktmästare
azzkikr: Precis, dom har mycket annat att tänka på också där dom håller till backstage. Undra vad dom har för metod för att välja vem som ska ut på isen? För det verkar vara olika personer varje gång. Har dom en tjänstgöringslista dom går efter eller kanske en omgång sten-sax-påse.. Frågorna hopar sig!
Timrå IK > Sv: Vaktmästare
Varför inte låta en utav vaktisarna sitta med knutna skriller under matchen och ha "jour", så när nånting måste borras så är han snabbt på plats och snabbt därifrån. Förutsatt att han kan åka naturligtvis... :)
(Hmm..var jag allvarlig nu...?)
(Hmm..var jag allvarlig nu...?)
Timrå IK > Sv: Robert Lahti - Bästa domaren
mike66: Vi var 6 man ett litet tag också (Nordgren var kvar i anfallszon och smågruffade).. men det behöver vi inte prata så högt om kanske...
Timrå IK > Sv: Sveriges BÄSTA ståplats/sittplats!!
Halo Gordie: J.Uhlin saknas. Ingen kan få igång ståplats som honom. Tyvärr så hjälper nog inte pengar för att han ska komma tillbaka..
"Pengar är minsta problemet..."
"Pengar är minsta problemet..."
Timrå IK > Sv: Aftonbladet rankar 50 bästa spelarna
Frella: Kan det vara så att rightare skjuter hårdare men har istället svårare att pricka mål...?! :)
Timrå IK > Sv: Aftonbladet rankar 50 bästa spelarna
Redhat: Sen kan det vara en fördel om man lyckas pricka mål också.. :)
IF Sundsvall Hockey > Sv: VARFÖR DETT HAT ???
Fellow TIKare: Låt dom hålla på... så ÄLSKAR vi vårat lag mot SLUTSPEL istället. Sundsvall Fans är inga att bry sig om..
Timrå IK > Sv: Sant eller ?
matsby: Ja du hör ju själv... Nä, bannlys dom! En ryss kommentator hade nog varit roligare att lyssna på..
Timrå IK > Sv: Sant eller ?
matsby: Thank you. :)
Gud va trött jag blir Curre och Åsa där dom sitter och kommenterar. Iof är jag redan från början negativt inställd mot dom så dom kommer aldrig att vara bra i mina öron! Men va mycket dravel dom levererar....
Gud va trött jag blir Curre och Åsa där dom sitter och kommenterar. Iof är jag redan från början negativt inställd mot dom så dom kommer aldrig att vara bra i mina öron! Men va mycket dravel dom levererar....
Timrå IK > Sv: Flytta in klacken till mitten, inga nya sittplatser
Dream Team: Ja då var hockeyn het........ men grillchipsen var iaf goda som jag alltid köpte på den tiden.
Timrå IK > Sv: Tifot före kvällens match
TIFO-group: Ni gör ett fantastiskt arbete! Det var ett kalas tifo igår.. Fick ju rysningar när duken rullades upp på kortsidan. Wunderbar! Tycker det är synd och skam att det inte uppmärksammades mer med bilder i media! Kan man slänga in en färgbild på M.Fredriksson (ST igår) på en helsida borde man kunna avsätta en sida med lite tifo-bilder..
Timrå IK > Sv: Lennart Jähkel
matsby: Men perdon moí då.. Säg att du brukar använda BIF-tröja så kanske det går bättre... Oops, det bara slank ur mig.. :)
Timrå IK > Sv: Faen va skönt om dom vinner i Gävle igen! =)
matsby: Som det känns i dagsläget... länge! :)
Timrå IK > Sv: Lennart Jähkel
Någon kanske har lust att maila till RixFM och snällt be dem lägga ut låten på deras sida..
Timrå IK > Sv: Faen va skönt om dom vinner i Gävle igen! =)
matsby: Du sitter ju på en win-win situation imorgon du. Bara att byta tröja efter resultat.. :)
Timrå IK > Sv: Fler sittplatser i SA?
Marcus: Satt precis och tänkte på samma sak. Att det är långt ifrån utsålt på sittplats under flertalet matcher. Spelar det då någon roll om det inte är fullt på stå? Den tomma platsen används ändå inte.. oavsett om det är en stå eller sittplats. Så varför då lägga pengar på en ombyggnad för något som inte används...
Timrå IK > Sv: Någon som har tre biljetter till invigningen?
RoW: Jo man får väl det. Tycker ändå att det har fungerat relativt smärtfritt hittills.
Timrå IK > Sv: Någon som har tre biljetter till invigningen?
matsby: Vågar nog inte berätta vad jag menade.. :) You scare me!!
Timrå IK > Sv: Någon som har tre biljetter till invigningen?
Red Rocker: Eller så blir det för dom två som hade varsin biljett till två platser som inte fanns/finns.. Det hände mycket igår.
Föregående · 9 · Nästa