Historik
Föregående · 2 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8487}: säg någon kommentator som är påläst och ge ?tittarna matnyttigt fakta?.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8487}: han har humor och kan hockey mycket bra. Vill du sitta o lyssna på en Annan trött kommentator
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
mattiask: vet inte om nån har skrivit detta innan. Men Forslund gjorde mål igår för fbk, fritt läge och en backhand upp i krysset
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8846}: han förtjänar det verkligen!!!
Men Lena Sundqvist har jag aldrig tyckt om, hennes röst gör mig att få migrän
Men Lena Sundqvist har jag aldrig tyckt om, hennes röst gör mig att få migrän
+ 10
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Sama: där kom den, Växjö har tufft schema kvar. Chansen är inte den största men det går fortfarande
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: jag såg nu att HV - Frölunda slåss om 6e platsen, därför den byttes till huvudsändning
Bättre är att Patrik Westberg kommenterar bif leksand på lördag. Bästa kommentatorn!!
Bättre är att Patrik Westberg kommenterar bif leksand på lördag. Bästa kommentatorn!!
+ 6
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Enaranger: varför är inte Brynäs-leksand huvudnumret på cmore till lördag
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 2020-03-03
Lakim1912: fyfan vad alla jävla medier skriver om att Brynäs kommer missa slutspel. Orkar de inte ens en kolla på tabellen och resterande matcher kvar!??
Visst chansen är inte alls stor och denna säsong är ju redan att fiasko. Blir jävligt tröttsamt!!
Visst chansen är inte alls stor och denna säsong är ju redan att fiasko. Blir jävligt tröttsamt!!
+ 2
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 2020-03-03
Forsberg 1978: någon ny är nära Brynäs sa campese till Björn Oldeen
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 2020-03-03
{8846}: vinst ikväll så blir slutspelschansen STOR!!!
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: enligt sanny o Tornberg så ska det aldrig bli någonting följd av det
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Växjö, leksand, Örebro alla dem är i dålig form. Vi spelade bra igår utom alla utvisningar som vi tog. Ser inte hur Växjö ska vinna över oss. De kanske inte blir stabila hemmamatcher men vinst tror jag nog i alla
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
lapad: ALLA, vad tror vi om slutspel i år ?
Växjö har ett tufft schema kvar. Om vi vinner över Växjö så kan jag nästan garantera att vi tar 10 platsen. Bara stabila hemmamatcher mot leksand, Örebro, Växjö. Samt en ödesmatch i Oskars. Växjö vinner nog 1 eller 2 av 5. FORZA sista nu !!!!!!
Växjö har ett tufft schema kvar. Om vi vinner över Växjö så kan jag nästan garantera att vi tar 10 platsen. Bara stabila hemmamatcher mot leksand, Örebro, Växjö. Samt en ödesmatch i Oskars. Växjö vinner nog 1 eller 2 av 5. FORZA sista nu !!!!!!
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: haha. Spelarna kanske inser allvaret nu. Du såg tex desch, blomman, Andersen rödin. Alla var påslagna idag utom när vi hade alla boxplay
+ 6
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Växjö matcher kvar
Brynäs (b)
Frölunda (h)
Malmö (b)
Skellefteå (b)
Färjestad (h)
Brynäs matcher kvar
Växjö (h)
Rögle (b)
Leksand (h)
Oskarshamn (b)
Örebro (h)
Vi lär ju vinna mot Växjö, leksand, IKO och Örebro
Brynäs (b)
Frölunda (h)
Malmö (b)
Skellefteå (b)
Färjestad (h)
Brynäs matcher kvar
Växjö (h)
Rögle (b)
Leksand (h)
Oskarshamn (b)
Örebro (h)
Vi lär ju vinna mot Växjö, leksand, IKO och Örebro
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Nu ska vi vinna över Växjö sen kommer antagligen torska mot rbk. Sen leksand hemma vinst. Hoppas Växjö torskar alla sina 3 bortamatcher. Plus en hemma mot fhc. Då lär vi vara om dem
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: fast om inte domarn hade tappat matchen. Hade vi kört över hv
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8624}: varför fick Blomqvist o Söderström assist till Danielsson mål
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8783}: fyfan. Domarn är mutade av Lias. Vad är det för jävla beslut de tar!! Vi skulle leda om inte lias skulle muta Sören
+ 3
Brynäs IF > Sv: Djurgården IF - Brynäs IF 2020-02-25
bradberry: .... vad händer, vad gör alcen o alla vid 3-2 målet. Vi kunde ju bara tagit detta t övertid, då hade det varit enklare att nå slutspel. Blir bara förbannad på situationen där vi inte kan få ut pucken o sen smäller det. Tror fan inte det blir slutspel i år. Vi tappar ju allting!!
+ 3
Brynäs IF > Sv: Djurgården IF - Brynäs IF 2020-02-25
{8846}: djurgården spelar i deras 1966 tröjor ikväll
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Rumpelstiltskin: vissa matcher var han otrolig. Ersson har ju en bättre stabilitet
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Linköping 2020-02-18
{8399}: hur i helvete kan det vara icing vid 35 sek kvar. Idioten Lofkvist kunde lätt ta den han var ju fan där. Det som avgör denna skandal
+ 4
Brynäs IF > Sv: Värvningsbomb
xxx BIF xxx: IKO mot Växjö, kan IKO klappa till Växjö ?? Skulle vara nått så jävla gött. Sen bif -fbk 3-2 mål av rödin, Molin sallinen
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Peja: är det någon som är på kap Verde och hotellet melia dunas?? Såg en med Brynäströja o runt 40-50 års åldern ?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: fattar inte när bif-matchen börjar på lördag?, på alla ställen står det klockan 20 .Men på fbk hemsida står det 18. Kan nån säga när matchen börjar, befinner mig på Kap Verde kan bero på det. Är det 20 svensk tid matchen börjar??
Föregående · 2 · Nästa