Historik
Föregående · 3 · Nästa
Brynäs IF > Sv: Brynäs - HV71 20-02-11
bifhjärta: snälla nu, ta o vinn mot fbk o luuuuleeeååååå!!!
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs - HV71 20-02-11
Lemp: kanske är så också, du såg På försäsongen då kände man igen han. Då spelade vi mot allsvenska lag, desch kanske skulle behöva en säsong i allsvenskan först
+ 2
Brynäs IF > Sv: Brynäs - HV71 20-02-11
Chanzone: hultström kommer vi aldrig få. Ersson är garanterat 1a keeper. Hoppas han är kvar nästa säsong med Lindbäck. Sen ser man att desch måste spela med någon bättre spelare, som boken o salinen. Han kan inte spela med ölund o Mannberg alldeles för klen kedja
Brynäs IF > Sv: För dåliga spelare eller systemfel eller en blandning?!?!
Kotten: gå fram till han då, jag ber?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Skellefteå blir ju förbannat svårt. Frölunda går det ju skit för. Viktigt tabell läge nu växjö VS LHC nu på lördag
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Färjestad BollKlubb 2020-01-16
Zappaholic: Växjö-LHC på lördag, kan LHC vinna ??
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Färjestad BollKlubb 2020-01-16
Bifbenny: sant in med en back, kilas skadad en av de viktigaste vi har
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Färjestad BollKlubb 2020-01-16
Ove Myling: bara hoppas på gud att Skellefteå vinner!!
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Färjestad BollKlubb 2020-01-16
{8846}: vaaaad häääänder!!
Jävla moral och spel
UNDERBART!!!!!!!
Jävla moral och spel
UNDERBART!!!!!!!
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
nyb: skulle kunna göra vad som helst!!!
Skulle Kunna bada vid filsbäcksbadet, ni som vet det är jävligt långgrunt och förbannat kallt
Skulle Kunna bada vid filsbäcksbadet, ni som vet det är jävligt långgrunt och förbannat kallt
Brynäs IF > Sv: Leksands IF - Brynäs IF 2019-12-28
Auchinleck: gött att kellman har gjort sitt första NHL mål. Fan vad jag saknar honom!!
+ 3
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Oskarshamn 2019-12 -26
Forsberg 1978: kollar ni på Brynäs, JVM dubbelt så mycket bättre !!
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Mattson: vilken match tar man först på annandagen ? JVM eller bif. Enkelt svar JVM. Tror att vi klappar igenom matchen så man behöver inte kolla på den . Vi vinner med 4-1 mål från rödin scott Molin o desch!!!
Kan meddela att julklappen var ett dåligt spel, men nu Börjar EN nystart...Där blir det ingen värving!!
Hälsningar Dacke o company
Kan meddela att julklappen var ett dåligt spel, men nu Börjar EN nystart...Där blir det ingen värving!!
Hälsningar Dacke o company
Brynäs IF > Sv: Djurgårdens IF - Brynäs IF 2019-12-17
Zappaholic: aa sant, sen tycker jag vi har svårt att skapa chanser. Bara 1a som är godkända idag. Om det blir över 7-0 så går jag ner och badar i filsbäcks badet
Brynäs IF > Sv: Djurgårdens IF - Brynäs IF 2019-12-17
Huge: oflyt ahaha, vi kan ju inte ens skjuta eller passa eller vinna närkamper eller Göra mål
Brynäs IF > Sv: Djurgårdens IF - Brynäs IF 2019-12-17
Davey85: fan nu längtar jag inte till att kolla på bif, JVM nästa!!!
Brynäs IF > Sv: Djurgårdens IF - Brynäs IF 2019-12-17
Forsberg 1978: alla bryter ju trenden mot bif, Högström 0 mål inför denna match. Nu två mål på 30 sek
Brynäs IF > Sv: Djurgårdens IF - Brynäs IF 2019-12-17
Forsberg 1978: han behöver ta lärdom från sin brorsa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 1
Föregående · 3 · Nästa