Historik
Föregående · 19 · Nästa
Rögle BK > Sv: Säsongen 2023-24
eltifoso: Lite förvånad men tror det blir en annan matchbild på lördag.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
erathoo: Det är sex matcher kvar i kvarten och FBK växlar nog upp i nästa match.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
{10015}: 1-4 nu... inte förväntat men kul att se. Dock lång match serie.
+ 2
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2023-2024: Vägen mot SM-GLUDet!
mattias - 74: Att spela kvart är ett bra betyg på säsongen men förstår de lag som är ute efter guldet. Tror också FBK och Saik har fördel att nå final. Slutspel är dock något helt annat än grundserien så handlar mer om dagsform.
+ 2
Rögle BK > Sv: Säsongen 2023-24
Två matcher borta mot FBK följt av två hemma. En vinst borta så kan det bli en jämn serie. Tror RBK kan utmana och att det blir en lång serie.
Rögle BK > Sv: Klack sång
Henrik_Tikare: Bara å lyssna på dialekten så lär man sig. Vi här nere förstår i alla fall Timråiter.
Rögle BK > Sv: Klack sång
SebastianH: Tack, det var oväntat men RBK har spelat bättre sista matcherna.
Timrå IK > Sv: Åttondelsfinaler 2024: Timrå IK - Rögle BK
JonteD: Sputnik, Mike, Kulltorp, Småland ... game day boys :)
+ 5
Timrå IK > Sv: Åttondelsfinaler 2024: Timrå IK - Rögle BK
Zäta75: Om det möjligen blir så vinner FBK med 4-1 eller 4-0.
Timrå IK > Sv: Åttondelsfinaler 2024: Timrå IK - Rögle BK
{469}: Ni har två matcher hemma. Då har ni publiken i ryggen.
Timrå IK > Sv: Åttondelsfinaler 2024: Timrå IK - Rögle BK
Håkkybåkky: Gameday! Mike, Sputnik... Blir spännande att följa.
+ 2
Timrå IK > Sv: Åttondelsfinaler 2024: Timrå IK - Rögle BK
{469}: Spekulerar men tror ni går till kvart. FBK blir för tufft för RBK men ni har nog en större chans mot dem.
Rögle BK > Sv: Säsongen 2023-24
puffe: Kanske ... blir ju FBK i så fall i kvarten. Hade varit kul med Modo i play in.
Rögle BK > Sv: Säsongen 2023-24
Åttondel väntar. Tre matcher till men därefter blir det troligast silly season.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 24-03-12
dempa: Tredje startade i Linköping först nu. Lite märkligt...
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 24-03-12
0-0 och 2-1 i Linköping. Tror inte Öret vänder i tredje.
+ 1
Rögle BK > Sv: Säsongen 2023-24
Snart dags och utsålt i Catena. Kul att se att Everberg och Zaar producerar.
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2023-2024: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage: Angående åttondelen... Kan ju bli Modo eller RBK för Luleå. En mycket bra beskrivning av poängläget gällande Örebro i ditt tidigare inlägg. Är nöjd om det blir åttondel utifrån säsongen. Lite tudelad dock kring bröderna Abbott som ändå skapat framgång för klubben. Tror de hade behövts i ett slutspel. Hursomhelst blir slutspelet intressant att följa oavsett utgång.
+ 1
Rögle BK > Sv: Säsongen 2023-24
puffe: LHC vill säkert avsluta grundserien med vinst inför kvarten.
Angående RBK, Modo, Luleå och Tik... Tror att lagen som eventuellt tar sig till kvart från åttondelen får en svår utmaning, Men slutspel är ju annat än grundserien så allt är möjligt. Lite som med play out.
Angående RBK, Modo, Luleå och Tik... Tror att lagen som eventuellt tar sig till kvart från åttondelen får en svår utmaning, Men slutspel är ju annat än grundserien så allt är möjligt. Lite som med play out.
Golf > Sv: Golf i allmänhet...
Andra intressanta tävlingar på DP Tour (European Tour).
11-14 Juli Scottish Open, Renaissance Club
18-21 Juli British Open, Royal Troon
Vidare spelas US Open 13-16 juni på Pinehurst No 2.
11-14 Juli Scottish Open, Renaissance Club
18-21 Juli British Open, Royal Troon
Vidare spelas US Open 13-16 juni på Pinehurst No 2.
Rögle BK > Sv: Säsongen 2023-24
På tisdag möts RBK och Modo i omgång 52. Därefter play in antingen på plats nio eller tio i tabellen. Öret möter även LHC.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - IF Malmö Redhawks 24-03-09
{5647}: Tror LHC vinner på tisdag. RBK Modo kan nog gå till förlängning och då blir ni klara ändå.
Rögle BK > Sv: Säsongen 2023-24
Två matcher till ikväll att följa. Modo möter Malmö och vinnaren i den matchen är fortsatt med i play in diskussionen. Likaså om Öret vinner mot Oskars.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
jonsson: Robertson i Mif nästa säsong. Hoppas Bert och Roger diskuterar på presskonferenserna.
Rögle BK > Sv: Säsongen 2023-24
Kul att Bengtsson och Abols spelar. Hoppas på vinst. Även intressant att följa Modo Mif matchen.
Föregående · 19 · Nästa