+ 1
Inlägg: 2669532
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - IF Malmö Redhawks 24-03-09
{5647}: Tror LHC vinner på tisdag. RBK Modo kan nog gå till förlängning och då blir ni klara ändå.
Sv: MoDo Hockey - IF Malmö Redhawks 24-03-09
{5647}: Både lag 7 och 8 ska ju vara klart bättre än de andra play-in lagen. Tror dock vi kan plocka Timrå av bara farten, speciellt med tanke på karaktären av de mötena. Bra att fortsätta bygga upp något där också.
+ 4
Sv: MoDo Hockey - IF Malmö Redhawks 24-03-09
{5647}: hahaha det var det där m att dricka morgonkaffet innan man öppnar käften.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - IF Malmö Redhawks 24-03-09
{5647}:
Äh vi har gjort det jävligt bra i år. Så i år spelar det ingen roll :)
Dessutom, Timrå, tycker rivaliteten har minskat, jag menar Timrå, är det något att ha i julgran? Dom vinner bara damm på sin pokalhylla. Så det är inte något att tävla mot känner jag 🤭 det har blivit för stort glapp mellan oss, det är ungefär som att tävla mot LN91 😝
Äh vi har gjort det jävligt bra i år. Så i år spelar det ingen roll :)
Dessutom, Timrå, tycker rivaliteten har minskat, jag menar Timrå, är det något att ha i julgran? Dom vinner bara damm på sin pokalhylla. Så det är inte något att tävla mot känner jag 🤭 det har blivit för stort glapp mellan oss, det är ungefär som att tävla mot LN91 😝
Skönt att slippa Timrå för jag tror vi får väldigt svårt att vinna åttondelen och då förlorar jag hellre mot ett annat lag vars supportrar inte härjar här.