Historik
Föregående · 50 · Nästa
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Tallnäs: hoppas att folk följer rekommendationerna så att ståpublik kan tillåtas igen under slutspelet.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: var på Väla idag. Maxat med folk och tycker det är på tiden med fler restriktioner. Folk tänker på julklappar men inte på virusspridningen. Det blir ju mindre publik i SHL en tid framöver men viktigare att tänka på att undvika att överbelasta sjukvården.
+ 1
Rögle BK > Sv: Säsongen 2021-22
Everberg skriver på för spel i några säsonger till. Nu väntar vi på att Leon förhoppningsvis gör detsamma.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
OlliJanne: eller så kör man SHL som i NHL med geografiska divisioner och slutspel. En division i syd (Mif, Rbk, HV, Lakers, Oskars, Frölunda etc) , en i norr (Tik, Modo, SAIK, Luleå, Löven etc) och en i Stockholmsområdet (Dif, LHC, Öret, AIK, FBK etc).
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
jonsson: Kul! Hoppas Sylwander och Modo får spela i SHL nästa säsong.
+ 4
Kristianstads IK > Sv: Välkommen Kristianstads IK
puffe: ingen aning... jag har knappt besökt city i Kristianstad. Det var i alla fall länge sedan jag var där.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Björklöven - MoDo dubbelderby 2021-12-17 18
Rytter: Stort grattis till vinsten! Vilken utklassning!
+ 1
Rögle BK > Sv: Säsongen 2021-22
Juluppehåll... Tambo spelar Channel One cup... Clang är med juniorkronorna och resten av truppen får ett uppehåll till den 26:e december. Rbk spelar semi mot Frölunda i CHL den 4:e januari och returmatch den 11:e januari.
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Almtuna 2021-12-15
Rytter: eller inför man åter en kvalserie som innefattar lag 1 och 2 i allsvenskan samt lag 13 och 14 i SHL. Alla fyra lagen möter varandra två gånger och de två bästa lagen i tabellen spelar SHL.
Rögle BK > Sv: Säsongen 2021-22
Lakers och Frölunda värvar... hoppas Chris har en RW på gång. Zaar kanske...
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2020 - vägen efter SM-GLUDet!
Sven.Savage: vilka prispengar får lagen för medverkan i CHL. Jag kollade på nätet men lyckades inte hitta vad exempelvis semifinal lagen får.
+ 1
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2020 - vägen efter SM-GLUDet!
Sven.Savage: vilken tredje period... Sparta plockade ut målvakten. Det var på håret.
+ 1
Rögle BK > Sv: Säsongen 2021-22
Charliejfz: Oj, vilken match och sista period. Sparta plockade målvakten i fem minuter och gjorde två mål. Onödigt spännande men RBK är vidare. CHL semi väntar.
Rögle BK > Sv: Säsongen 2021-22
0-0 mot Sparta efter andra perioden. Men RBK behöver lyfta nivån i tredje. Första perioden var bättre än andra.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Att LHC skulle vara på play in efter halva serien trodde jag inte. Men tror inte de kommer spela play in. Har kanske fel men Tik har en rimlig möjlighet att gå om både Mif och LHC framåt våren.
+ 1
Leksands IF > Sv: Den eviga resan mot nästa guld
mattias - 74: Idag hoppas vi Lif kan vända matchen mot Frölunda.
Rögle BK > Sv: Säsongen 2021-22
Matchdags mot Sparta Prag.
Tambo är på landslagsuppdrag så han är inte med ikväll. Likaså saknar fortsatt Lesund och Lyrenäs.
Tambo är på landslagsuppdrag så han är inte med ikväll. Likaså saknar fortsatt Lesund och Lyrenäs.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: ser fram emot slutspelet i allsvenskan. Är inte lika säker längre på att HV går upp i SHL igen. Många lag som har chansen denna säsong.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
LKV: har tyvärr inte sett så många matcher (pga svårt att få tag på biljetter) och kan inte bedöma Sund utifrån de få matcher jag sett på Cmore. Men på RBKs supporter forum finns en del skrivet om Sund.
+ 1
Rögle BK > Sv: Säsongen 2021-22
Och nu väntar ett uppehåll till 26 december. Vad händer då under den tiden? Jo, Rbk tränar på och spelar snart CHL. Wallinder fick inte spela med de svenska juniorerna. Han får istället den större äran att spela CHL och förhoppningsvis hjälpa Rbk till semi. Vore kul om Rbk lyckas vinna CHL och Wallinder avgör finalen.
+ 1
Timrå IK > Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2021-12-11
{297}: tänkte på Laleggia ... imponerad av hans prestation. Han har lyft sig mycket. Lite lättare att få rollen i första backpar än att spela i tredje backpar förra säsongen.
+ 1
Timrå IK > Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2021-12-11
Nisse1: Kelleher kanske kan var är något för
TIK.
TIK.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Svensson_62: gillar att han har BIF mössa på LHC match. Klockrent 😁
+ 11
Rögle BK > Sv: Säsongen 2021-22
En riktigt stark insats av Rbk mot SAIK idag. Fyra poäng plockade mot Lule och Skellefte ...
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Mattson: Minns början av 2000-talet och slutet av 1990-talet då Rbk spelade i allsvenskan. Pratade man SHL så sågs Brynäs som storklubb av många unga skåningar. De som gick på hockeygymnasiet i Ängelholm drömde att få chansen i SHL även om få fick möjlighet. BIF var en toppklubb som många ville till. Så hoppas BIF kan få en ny storhetstid.
+ 5
Rögle BK > Sv: Säsongen 2021-22
SAIK idag borta... en riktig utmaning. Strauss är mycket stabil i mål. Rifalk behöver vara lika stabil.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: isen strulade i Linköping så matchen bröts ... tydligen kommunen som sköter deras hall
+ 1
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2021-12-09
sargad: LHC spelade inte färdigt... något med isen... match flyttad
Rögle BK > Sv: Säsongen 2021-22
Charliejfz: Ja, så blev det förlängning och en pinne, Tyvärr onödiga skador under matchen. Nåväl, ny match mot SAIK.
Föregående · 50 · Nästa