Historik
Föregående · 49 · Nästa
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
DenRöda: Absolut, Rbk brukar ha bättre prestationer mot Frölunda och SAIK än mot TIK, LHC eller DIF.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe: Gott nytt! Höll mig hemma på nyår vilket kanske inte är så kul. Men när man ser stora sällskap som kramas och hänger på varandra vid tolvslaget utanför lägenheten så var det kanske smart att inte vara social. Corona smittan skenar just nu i Skåne.
+ 3
Rögle BK > Sv: Säsongen 2021-22
Ikonen Leon Bristedt och Anton B (Bengan) har gjort fina säsonger och man hoppas att även de förlänger i vår.
Den enskilt viktigaste händelsen under senhösten 2021 var naturligtvis förlängningen med Abbotts. Bröderna har lyft klubben till toppen och gjort Rbk till en klubb som spelare vill vara i... som lockar både talanger och etablerade... och som utvecklar spelare.
Den enskilt viktigaste händelsen under senhösten 2021 var naturligtvis förlängningen med Abbotts. Bröderna har lyft klubben till toppen och gjort Rbk till en klubb som spelare vill vara i... som lockar både talanger och etablerade... och som utvecklar spelare.
Rögle BK > Sv: Säsongen 2021-22
Ja, så är det nytt år. Och om tre dagar spelas CHL semi mot Frölunda. Hösten 2021 har varit intressant och innefattat mycket nöje. RBK ligger etta i serien och upprepar hittills förra årets starka prestation. Medverkan i CHL för första gången och laget har alltså nått semifinal, vilket år en bragd. Den 4e januari är nästa CHL match mot Frölunda.
Tambo och Everberg har skrivit långa kontrakt och blir kvar i flera säsonger vilket är viktigt för lagets stomme. Nya spelare från allsvenskan, exempelvis Larsson och Wallinder, har överraskat positivt. Det blir en spännande hockey vår.
Tambo och Everberg har skrivit långa kontrakt och blir kvar i flera säsonger vilket är viktigt för lagets stomme. Nya spelare från allsvenskan, exempelvis Larsson och Wallinder, har överraskat positivt. Det blir en spännande hockey vår.
+ 1
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2021-12-30
Sputnik: Dif plockar in Axelsson ... de verkar förbereda sig för play out 😂
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forestonepearl : Ja, de borde flytta OS till nästa vinter. Och då finns säkert ett bättre vaccin tillgängligt. Covid mutationerna blir mindre farliga med tiden trots ökad smittsamhet vilket borde medföra att nästa våg inte belastar sjukvården.
+ 3
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2020 - vägen efter SM-GLUDet!
Sven.Savage: Stort Grattis! Rbk fick soppatorsk men hoppas det vänder.
+ 2
Rögle BK > Sv: Säsongen 2021-22
En trend kan ses. Den började i tidigare matcher, exempelvis i matcherna som föregick mötet mot Dif och trenden var tydlig i matchen mot Leksand. Rbk behöver sätta nivån i första perioden.
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2020 - vägen efter SM-GLUDet!
Sven.Savage: har du inhandlat silverkulor ... vi hoppas att det inte blir fullmåne 😁
+ 1
Rögle BK > Sv: Säsongen 2021-22
mattias - 74: tror det blir jämnt ... riktigt jämnt om båda lagen är påkopplade
Rögle BK > Sv: Säsongen 2021-22
Gameday ... svår match och blir nöjd med en pinne. Lif är inte nöjda efter Tik matchen och RBK inte nöjda efter DIF matchen. Hujedamig, kan gå hur som helst.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
mattias - 74: ny match imorgon. Tror både Rbk och Lif kommer spela bättre än igår. Bif hoppas jag hamnar på åtminstone play in i vår.
+ 4
Rögle BK > Sv: Säsongen 2021-22
Charliejfz: första perioden... första tio var inte bra alls. Sedan tog RBK över men inget mål. Märks att det varit ett lång uppehåll.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Sylvegård ... SHLs pajas... bröderna kan inte spela schysst
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Vinn mot mif så firar vi. Hoppas BIF får Sylvegård ur balans.
+ 6
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2020 - vägen efter SM-GLUDet!
Sven.Savage: God jul Sven! Vi hoppas på en bra hockey vår.
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
mikenomad: God jul alla Tik supporters. Jag hoppas innerligt att Tik lyfter i tabellen till våren och passerar Mif. Tik är ju min andra klubb. En klubb med stort hjärta.
+ 20
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
mattias - 74: God jul till dig och alla BIF supporters. Vi hoppas att hallarna kan fyllas igen om några veckor.
+ 10
Rögle BK > Sv: Säsongen 2021-22
Intressant intervju med VD:n. Satsning på organisationen på sikt. Bland annat satsning på ett damlag som ska utvecklas samt på konståkning. Att få behålla Abbotts är mycket viktigt.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: ge Woods ett golfset så vinner han ... vänta nu ... fel Woods 😂
Rögle BK > Sv: Säsongen 2021-22
K70: ja så kul! Det var viktigt och den mest betydelsefulla förlängningen i klubbens historia.
+ 1
Föregående · 49 · Nästa