Historik
Föregående · 53 · Nästa
Rögle BK > Sv: Säsongen 2021-22
Mike.F: så är det säkert. Jag ser inte machen live men håller med om domarna.
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2020 - vägen efter SM-GLUDet!
Sven.Savage: Håller helt med. Tycker att Covid pass är bästa lösningen. Det blir bäst för alla ur smittosynpunkt. Sedan även psykologisk synpunkt då folk som besöker hallarna känner sig relativt säkra. Fick Pfizer och enda biverkning var ont i armen. Förväntar mig inte mer biverkningar av tredje dosen.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe: Om nu Modo går upp så antar jag att du vill ha tillbaka Tambo :)
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Hoppas på vinst för TIK mot DIF!
Måste säga att DIF höjt spelet en nivå under de sista omgångarna och i matchen mot Rbk kunde de vunnit. Speciellt Markus Sörensen var riktigt bra i den matchen.
Måste säga att DIF höjt spelet en nivå under de sista omgångarna och i matchen mot Rbk kunde de vunnit. Speciellt Markus Sörensen var riktigt bra i den matchen.
+ 4
Rögle BK > Sv: Säsongen 2021-22
Match mot Frölunda imorgon i Catena. Frölunda var dominanta i CHL igår och har radat upp vinster. Rbk har färre matcher spelade och är tre poäng efter. Det gäller att defensiven är på topp.
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2020 - vägen efter SM-GLUDet!
Sven.Savage: Ja, det blir livat i hallen. Riktigt kul!
+ 1
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2020 - vägen efter SM-GLUDet!
Sven.Savage: Jonsson nätar och fördel Rbk.
+ 1
Leksands IF > Sv: Den eviga resan mot nästa guld
mattias - 74: ni behöver göra några mål i hemmamatchen mot Klagenfurt.
Rögle BK > Sv: Säsongen 2021-22
1-1 mot Zurich just nu. Lif ligger under och SAIK förlorade. Frölunda leder stort medan Lakers har 2-2.
Rögle BK > Sv: Säsongen 2021-22
Match i Zürich ikväll i CHL. Förutom Ted är alla spelare tillgängliga.
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Mora 2021-11-14
Costanza: Tänker direkt på filmen med Chevy Chase, Steve Martin och Martin Short :)
+ 4
Rögle BK > Sv: Säsongen 2021-22
Kan det vara så att Eric Gelinas är påväg tillbaka till Rbk? Man hoppas...
Rögle BK > Sv: Säsongen 2021-22
Snart dags för CHL match. Ted och Oskar spelar förhoppningsvis nästa vecka. Hoppas även Tony Sund är redo för spel.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Håkkybåkky: har läst att Rbk letar efter en RW i AHL eller motsvarande liga. TIK borde kolla efter spelare i college ligan.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza: Mer rimligt är nog att det blir kvartsfinal, eventuellt semifinal. Tror Frölunda tar guldet i år.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza: absolut, spelar ni bra i vårens slutspel så finns möjligheten
+ 1
Kristianstads IK > Sv: Välkommen Kristianstads IK
Bra spelat av KIK. Vinst mot BIK ikväll med 4-1.
+ 2
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
1900 är en bra film. Av Brian De Palma kan jag även rekommendera filmen De Omutbara med Sean Connery och Kevin Costner.
Alien Regissör: Ridley Scott
En klassisk skräckfilm. Den bästa av alien filmerna och topp tio i genren. Tycker att det är den bästa skräckfilmen och John Carpenters Halloween på andra plats.
Fight Club Regissör: David Fincher
En film som egentligen inte förstås förrän man sett den andra gången. Men slutet är mäktigt. En av 1990 talets bästa filmer. Brad och Ed Norton är bra.
Platoon Regissör: Oliver Stone
Platoon bygger på Stones upplevelser i Vietnam. Tom Berenger, Wilhelm Dafoe med flera gör bra roller.
Alien Regissör: Ridley Scott
En klassisk skräckfilm. Den bästa av alien filmerna och topp tio i genren. Tycker att det är den bästa skräckfilmen och John Carpenters Halloween på andra plats.
Fight Club Regissör: David Fincher
En film som egentligen inte förstås förrän man sett den andra gången. Men slutet är mäktigt. En av 1990 talets bästa filmer. Brad och Ed Norton är bra.
Platoon Regissör: Oliver Stone
Platoon bygger på Stones upplevelser i Vietnam. Tom Berenger, Wilhelm Dafoe med flera gör bra roller.
Leksands IF > Sv: Den eviga resan mot nästa guld
mattias - 74: sant... det är ju bra att de får spela.
Leksands IF > Sv: Den eviga resan mot nästa guld
mattias - 74: är lite tveksam överlag till Karjala cup och till CHL spel. Tycker att lagen borde köra SHL säsongen istället. Men att spelare blir uttagna i tre kronor inför VM eller OS är helt ok.
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
puffe: ok, här kommer tre filmer som alla bör se.
Gökboet Regissör: Milos Forman
En film som jag räknar som en av de tio bästa filmer som gjorts. Ett mästerverk. Nicholson i högform och ett vasst manus av Ken Kesey.
Apocalypse Now 1979 Regissör: Francis Ford Coppola
Ett mästerverk. Milius manus baseras lite på Joseph Conrads roman. Martin Sheen, Duvall och Brando är riktigt bra.
In the heat of the night 1967 Regissör Norman Jewison
Rod Steiger och Sydney Poitier utreder en incident och påverkas av ras diskussioner i dåtidens sydstater.
Gökboet Regissör: Milos Forman
En film som jag räknar som en av de tio bästa filmer som gjorts. Ett mästerverk. Nicholson i högform och ett vasst manus av Ken Kesey.
Apocalypse Now 1979 Regissör: Francis Ford Coppola
Ett mästerverk. Milius manus baseras lite på Joseph Conrads roman. Martin Sheen, Duvall och Brando är riktigt bra.
In the heat of the night 1967 Regissör Norman Jewison
Rod Steiger och Sydney Poitier utreder en incident och påverkas av ras diskussioner i dåtidens sydstater.
Rögle BK > Sv: Säsongen 2021-22
Karjala cup... Bengan och Everberg är med och spelar. Hoppas de håller sig hela och återvänder i god form till Catena i nästa vecka.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe: Wallinder visar att han kan spela i SHL Har redan 8 poäng efter drygt en tredjedel av serien. Är positivt överraskad.
+ 3
Föregående · 53 · Nästa