+ 1
Inlägg: 2253908
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Håkkybåkky: Det finns några riktigt bra beprövade spelare på marknaden i bland annat Schweiz, men har vi stålarna och attraktionen att värva något riktigt bra? Jag ser hellre färre värvningar men med högre kvalitet i det läge vi är nu. Bredden har vi, så är inte orolig vi ska stå med skador och få spelare. In med spets!
+ 6
Sv: Apropå nånting...
Håkkybåkky: har läst att Rbk letar efter en RW i AHL eller motsvarande liga. TIK borde kolla efter spelare i college ligan.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Den här ryktas bort och spelade ju nyligen PP med Dahlén, man kan ju drömma..
+ 3
Sedan hade jag hellre sett någon lite vassare än Kalle Ö såklart...
Någon annat som har ett rimligt namn?