Charliejfz

4651 inlägg · 436 besäkare

Historik

· 56 ·
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2021-10-16
Knylan: Idag vinner ni mot DIF aka Skansen ...

Timrå IK > Sv: Örebro HK - Timrå IK 2021-10-14
Sputnik: Ni får försöka hitta en pp back. Eller en back som är tvåvägsspelare vilket gynnar på sikt ... Och en poäng forward. Rbk kommer nog leta efter en back relativt snart.

Rögle BK > Sv: Säsongen 2021-22
Undrar hur det är med Ted och Ryan. Hoppas det är kortvarigt. En back måste in. Gärna en AHL back.

Rögle BK > Sv: Säsongen 2021-22
3-2 mot Frölunda... trodde jag inte. Starkt jobbat

Brynäs IF > Sv: Gameday
{8399}: hoppas det blir ert år i år... hoppas på slutspelsmatcher i Gävle. Men jag vill gärna se TIK i slutspel också.

Brynäs IF > Sv: Gameday
Brynäsgubbe: nej då, tror att det blir jämnt och overtime. BIF tar extra pinnen.

Rögle BK > Sv: Säsongen 2021-22
Idag match mot Frölunda. Får hoppas på bra spel mot ett tufft motstånd.

MoDo Hockey > Sv: MoDo - Hv71 2021-10-13
Gavelo: Hoppas ni vinner... ett mål till

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: håller med

Rögle BK > Sv: Säsongen 2021-22
8-3 mot sönderjyske. Men var jämnt i första tio av tredje.

Rögle BK > Sv: Säsongen 2021-22
Match ikväll i CHL. Eftersom Rbk redan är klara för play off så handlar matchen enbart om gruppseger.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
När man ser tabellen och läget så undrar man hur LHC och DIF hanterar kommande matcher. Angående Wännström så var han bra i Rbk och borde rimligen tillföra offensiv till BIF.

HV71 > Sv: Hv71
7-2 mellan HV och BIK Karlskoga. Det går bra för HV nu.

Rögle BK > Sv: Säsongen 2021-22
Lantosi lämnar Rbk... undrar vem som ersätter

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Treklövern1912: tror det rör sig om en liten minoritet. Rbk och supporterklubben har tagit helt avstånd. Håkan Eriksson (ordförande) kommer att prata med supporterföreningen.

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Tror att unga förmågor från AHL hade varit en möjlighet. 19-20 åringar som vill framåt och som ser en säsong i SHL som en bra utveckling. Rbk har ju samarbete med Detroits organisation så TIK borde kunna samarbeta med en NHL klubb.

Rögle BK > Sv: Säsongen 2021-22
K70: Ja, det var en speciell dag igår. Riktigt kul för fansen och för nordväst Skåne.

Rögle BK > Sv: Säsongen 2021-22
2-1 ... gott att se. nästan 5000 på läktaren i premiären. Riktigt bra stämning...

Rögle BK > Sv: Säsongen 2021-22
Derby... hela staden full med grön vita... ett riktigt drag i hallen. Taket lyfter

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
munkas: Det är tidigt på säsongen. Oroa er inte ännu. Ni har ju lika många poäng som Rbk. På lördag vinner ni säkert. Värre för LHC som tagit en vinst sedan första matchen.

Timrå IK > Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2021-10-07
Sputnik: Ni kommer igen på lördag. Saik är bra i år.

Rögle BK > Sv: Säsongen 2021-22
Vinst mot DIF... 4-1

Timrå IK > Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2021-10-07
roger_sundsvall: Detta vänder ni i nästa period

Rögle BK > Sv: Säsongen 2021-22
{9108}: 0-3 just nu

Rögle BK > Sv: Säsongen 2021-22
Gameday! Match i Stockholm mot DIF.

Rögle BK > Sv: Säsongen 2021-22
Sönderjyske spelade en annorlunda hockey och Rbk var inte riktigt påkopplade, Men i andra perioden borde Rbk gått ifrån med alla chanser. Kasper och Bengtsson visade mest vilja och fixade segern. Nu väntar play offs.

Timrå IK > Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2021-10-02
sargad: årets SHL kommer bli en otroligt jämn serie. Men som tidigare år är det nog vid omgång 25 - 30 som vi kan göra en lägesrapport. Såvida inte ett par lag drar ifrån rejält. Finns en möjlighet att det sker. Då blir det en jobbig säsong.

Rögle BK > Sv: Säsongen 2021-22
Straffar avgjorde mot BIF och lite flyt behövdes för att det skulle bli vinst. Men LHC matchen ... hoppas att laget höjer sig en nivå.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Davey85: Det verkade vara en jämn match. Hade ingen koll förrän jag kollade på swehockey.

Rögle BK > Sv: Säsongen 2021-22
Game day!

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Ni får nog ses som favoriter nu mot Rbk den 2.e oktober

Rögle BK > Sv: Säsongen 2021-22
K70: Ja, riktigt kul. Hörde att det tog drygt två minuter och sedan var derby biljetterna slut.

Rögle BK > Sv: Säsongen 2021-22
Lakers vann ... nåja, ny match mot LHC

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Grattis till vinsten. Hann inte kolla omgången i SHL igår pga att jag passade syskon barn. Man är för snäll och tar dem till McDonalds 😁

Rögle BK > Sv: Säsongen 2021-22
Gameday!

HV71 > Sv: Hv71
3-2 HV

HV71 > Sv: Hv71
Jalapeno: 1-2 nu

HV71 > Sv: Hv71
Almtuna spelar 1900. Måste varit tillfälligt fel på swehockey

Kristianstads IK > Sv: Välkommen Kristianstads IK
Premiärmatch för Kristianstad.

HV71 > Sv: Hv71
0-2 till AIK

HV71 > Sv: Hv71
Det står game finished, Almtuna-Troja efter en period.

HV71 > Sv: Hv71
Jalapeno: ok, men två perioder kvar 😁

HV71 > Sv: Hv71
Ja, hur går det för HV tror ni. En trupp som i princip håller SHL klass och en erfaren tränare. Blir inte förvånad om vi ser HV i SHL nästa höst.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Stort grattis BIF!

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: kul att se!

Växjö Lakers HC > Sv: Mot smguld 2021
PuckkcuP: ska bli kul att möta er i helgen. Tror det blir en fartfylld match från båda lagen.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Rödin1912: LHC har 0-2 mot FBK

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
#33: 3-2 under ordinarie tid ...

Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2020 - vägen efter SM-GLUDet!
Saik-Småland: utan inbördes ordning: topp 1-3 tror jag blir FBK, Luleå och Växjö ... 4-6: SAIK, Frölunda, RBK

Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2020 - vägen efter SM-GLUDet!
Saik-Småland: Tror inte Rbk kommer vara så högt i tabellen.

· 56 ·
Om Charliejfz
Hejar på: 0x20-roglebklogosvg.png Rögle BK

Erfarenhet: Legend

är nu OFFLINE

Från Ängelholm