Historik
Föregående · 64 · Nästa
Rögle BK > Sv: Slutspel 2021
Läget i övriga kvartsfinaler: 2-0 mellan Växjö och Färjestad. Borde dock stått 1-1 med tanke på spelet. Tycker Färjestad spelat bra. Hoppas de fortsatt orkar utmana Växjö.
Mellan Öret och Lif står det också 2-0. Lif får försöka hitta ett sätt att överlista Enroth. Nästa match kommer bli viktig för Leksand. Oavsett hur det går har de gjort en bra säsong.
SAIK och Luleå har 1-1 och denna kvart är helt öppen.
Mellan Öret och Lif står det också 2-0. Lif får försöka hitta ett sätt att överlista Enroth. Nästa match kommer bli viktig för Leksand. Oavsett hur det går har de gjort en bra säsong.
SAIK och Luleå har 1-1 och denna kvart är helt öppen.
Rögle BK > Sv: Slutspel 2021
Mike.F: Tack... Frölunda kommer alltid vara ett topp lag oavsett utgången denna säsong. Det är ju fortfarande åtta lag som har chansen. Kvartsfinal tre och fyra blir intressanta.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Känns som BIF är på gång. HV med mycket chanser inledningsvis.
Rögle BK > Sv: Slutspel 2021
snowden: Vi får se. De var ju starka hemma i åttondelen. Tror att det blir jämnt.
+ 1
Rögle BK > Sv: Slutspel 2021
Imorgon game day i Scandinavium ... troligen ser vi en helt annan typ av match idag. Hoppas dock Rbk vinner i förlängning.
Rögle BK > Sv: Slutspel 2021
2-0 i matcher och borta match väntar i Götet. Ser bra ut spelmässigt men kan förändras på borta plan.
Första matchen 4-0 och nu 5-2. Men Frölunda kan reducera hemma.
Övriga matcher ... Växjö har 2-0 i matcher mot Färjestad, SAIK 1-0 mot Luleå, Öret 1-0 mot Leksand. Ser ut som att det kan bli en utdragen kvartsfinal serie mellan åtminstone SAIK och Luleå. Men det kan naturligtvis hända mycket i samtliga kvartsfinaler.
Första matchen 4-0 och nu 5-2. Men Frölunda kan reducera hemma.
Övriga matcher ... Växjö har 2-0 i matcher mot Färjestad, SAIK 1-0 mot Luleå, Öret 1-0 mot Leksand. Ser ut som att det kan bli en utdragen kvartsfinal serie mellan åtminstone SAIK och Luleå. Men det kan naturligtvis hända mycket i samtliga kvartsfinaler.
Rögle BK > Sv: Säsongen 2019-2020
Tänkte på att Martinsson kunde vara en bra back för nästa säsong, Likaså Kinnwall ...
Rögle BK > Sv: Säsongen 2019-2020
eltifoso: Tack... mycket uppskattat. Blir jätteglad över all stöttning från andra lags supportrar på HS. Vore kul om Rbk nådde semi och resten av resan är i så fall bara positiv. Viktigt att vara ödmjuk då denna säsong redan är en succé. Men nästa säsong kan vara helt annorlunda med andra förutsättningar, Hoppas i alla fall FBK kan vända mot Lakers.
+ 1
Frölunda HC > Sv: Ny säsong nya möjligheter
Mike.F: Ni har snart hemma fördel. Då kan det bli en helt annan match.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
DrCox: Blir säkert så. Se till att gå upp nästa säsong ☺️
+ 1
Rögle BK > Sv: Säsongen 2019-2020
K70: Yes... det var mäktigt när Rbk gick upp förra gången. Hoppas vi kan hänga i hallen till hösten. Ny drabbning i Göteborg imorgon. Hoppas att laget ger allt imorgon.
+ 1
Rögle BK > Sv: Säsongen 2019-2020
Gameday! Det är nervöst nu. Hoppas att Rbk kan visa nivån direkt. Rogers mannar är uppvärmda så det blir viktigt att vinna hemma matcherna.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza: Tack för Tambo. Han är riktigt bra spelare på SHL nivå.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Tarasov: Om det är intressant så blir Taylor Matson och Erik Andersson troligen free agents om de inte får förlängt i Rbk.
Rögle BK > Sv: Säsongen 2019-2020
Dags för kvartsfinal. Rbk möter Frölunda som vann mot Dif. Ett FHC som vann hemma med 4-0 men som Dif slog med 7-2 i förra matchen. Känns som att Rbk fick rätt lag i kvarten. Färjestad hade blivit en svårare motståndare.
Fördel att ha första matchen i Catena. Det gäller att se upp med Lundqvist, Lasu etc. Nu börjar det!
Fördel att ha första matchen i Catena. Det gäller att se upp med Lundqvist, Lasu etc. Nu börjar det!
+ 1
Rögle BK > Sv: Säsongen 2019-2020
{9108}: Frölunda hellre än Färjestad. Det beror på att Rbk har bättre statistik mot dem.
Rögle BK > Sv: Säsongen 2019-2020
Utjämnat mellan Frölunda och DIF. Skulle DIF vinna så får Rbk troligen möta Färjestad.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Vinn nästa i Kinnarps så har ni ett riktigt bra läge.
+ 2
Leksands IF > Sv: Säsongen 2020-2021
mattias - 74: Fördel BIF just nu. Men matcherna i Kinnarps blir inte lätta. Är inte förvånad om play out blir utdraget och avgörs i match sex eller sju.
Rögle BK > Sv: Säsongen 2019-2020
Om några dagar är det kvartsfinaler. Lutar mot att Rbk möter Frölunda. Tror att det är en fördel att ställas mot Frölunda då det brukar bli vinst mot dem.
Föregående · 64 · Nästa