Historik
Föregående · 65 · Nästa
Timrå IK > Sv: Semifinal 2021 Timrå IK - Västerviks IK
Silly: Yes, menar bara att det kan gå till match 7 och frågan är om Bik fixar det.
+ 3
Timrå IK > Sv: Semifinal 2021 Timrå IK - Västerviks IK
Kul för Bik. Frågan är om de kan vinna i sju matcher.
+ 6
Timrå IK > Sv: Semifinal 2021 Timrå IK - Västerviks IK
Synct: Tack så mycket! Nu kör ni till SHL 😁☺️
+ 4
Leksands IF > Sv: Säsongen 2020-2021
mattias - 74: Slutspelet blir en annan typ av matcher mot Öret. Så helt öppet. Tror vi ställs mot Frölunda men om inte DIF kommer igång. Ser nog hellre matcher mot Frölunda men många i RBKs forum tar lika gärna DIF.
Rögle BK > Sv: Säsongen 2019-2020
Lång väntan till slutspel. Men j20 fick i alla fall möjlighet att spela mot a laget.
Vi verkar tappa många spelare. Tyvärr är Hansson klar för Zug. Likaså är Zaar troligen aktuell för flera lag i Schweiz och KHL. Ryfors är nog klar för AHL då alla klubbar vill ha honom. Samtidigt kan även Everberg lämna. Inte bra inför nästa säsong.
Vi verkar tappa många spelare. Tyvärr är Hansson klar för Zug. Likaså är Zaar troligen aktuell för flera lag i Schweiz och KHL. Ryfors är nog klar för AHL då alla klubbar vill ha honom. Samtidigt kan även Everberg lämna. Inte bra inför nästa säsong.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Hoppas ni vinner semin i tre raka. Så laget går in i finalen med bra energi.
+ 4
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Som före detta värnpliktig på Amf bataljonen och båt kompaniet på Ka2 kan jag tycka det är lite synd att Amf 5 Härnösand inte åter etableras då garnisonen redan är aktiv. Amf förband är ju väldigt flexibla både i kustmiljöer och i skogsmiljöer. Men två infanteri bataljoner på I21 och Fältjägar bataljonen i Östersund medför ändå en god militär närvaro och regionalt skydd.
+ 1
Leksands IF > Sv: Säsongen 2020-2021
Jalapeno: Grattis till prestationen... vi gör också vår bästa säsong, tvåa. Tack vare Abbotts och bra spelare. Hellqvist har gjort en riktigt bra säsong som tränare och spelarna köpte hans idéer och strategi.
Timrå IK > Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
Kulltorp: Minns att Stephen King sade i en intervju att han skrev för att slippa sina inre demoner 😁
+ 4
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Grattis Modo! 100 år som hockeyklubb är imponerande 😁
+ 6
Rögle BK > Sv: Säsongen 2019-2020
Match mot Lakers... sista matchen i grundserien. Hoppas se att Rbk lyfter idag och går för vinst. Viktigt inför slutspelet.
Timrå IK > Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
Gott med två vinster nu. Bara å fokusera på att ta nästa match.
+ 4
Rögle BK > Sv: Säsongen 2019-2020
Hansson kan eventuellt bli aktuell för spel i Schweiz. Men hoppas han stannar nästa säsong, Det blir svårt att hitta en lika bra back med samma stabilitet.
Leksands IF > Sv: Säsongen 2020-2021
Intressant och spännande avslutning inför slutspelet. Ser definitivt ut som Växjö tar seriesegern. Frölunda, Luleå och Örebro har alla möjlighet att nå kvart. Frågan är om Lif eller SAIK tar tredje platsen.
Rögle BK > Sv: Säsongen 2019-2020
Jalapeno: Vi får se hur det blir i slutspelet. Men nya matcher och nya möjligheter
Rögle BK > Sv: Säsongen 2019-2020
Ja, med detta spel blir det inget lång slutspel. Inte bra att torska mot Lif.
Rögle BK > Sv: Säsongen 2019-2020
Jalapeno: ok, jag ser inte matchen. Men kul att det är bra hockey.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
majk: tänkte på förra årets tabell där Oskars slapp kval. Men förstår vad du menar.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: De borde avbrutit säsongen runt omgång 45. Nu är visserligen de flesta lag redan smittade och schemat ändrades därefter och blev utdraget. Men hade de tänkt till så kunde de beslutat att Oskars kvalat mot tik över fem matcher medan övriga lag gick på semester. Alltså slopat slutspel i SHL och allsvenskan.
Timrå IK > Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
Hank: hade gärna sett Liljewall i Rbk... så hade ni kunnat få Mattias Sjögren.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
PuckkcuP: Kommer bli en hård kamp om guldet i år. Hellqvist och company vill nog ha en del av kakan. Lif fansen tror nog att pokalen hamnar i Dalarna.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{2064}: Clang kommer troligen få mer speltid i SHL nästa säsong.
+ 1
Kristianstads IK > Sv: Välkommen Kristianstads IK
Charlie2: ja, jösses. Femte perioden och flera chanser för båda lagen. Men starkt spel av Clang och eloge till Micke Gath.
+ 1
Föregående · 65 · Nästa