Historik
Föregående · 85 · Nästa
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Malmö 2019-12-30
Forsberg 1978: Kommande tio omgångarna (egentligen 25-35) tror jag avgör placeringar i serien. Ska bli kul att se MIF torska ikväll.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Modo - Timrå 2019-12-29
Robin Ztorken L: Men är eller kommer de upp i nivå med Christoffer R när han var i Oskars så bör det räcka. Rifalk utvecklades ju fort. Ert lag är ju bra i övrigt och ska ha en god chans.
MoDo Hockey > Sv: Modo - Timrå 2019-12-29
Kan hålla med om att AS är roligare än SHL i vissa avseenden, Blir en helt annan stämning bland fansen på matcher ... lagen är inte lika inriktade på att hitta spelare till roller, hockeyn blir lite mer öppen. Hursomhelst, jag ser helst att både TIK och Modo går upp. Och att Bert och Oskars spelar AS.
Rögle BK > Sv: Säsongen 2019-2020
Klippan Hansson skadad... det är inte bra och hoppas det inte är för allvarligt ... nu behövs Schira eller så får Chris värva en back fort ...
Timrå IK > Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2019-12-29
mikenomad: Jättetråkigt att höra ... vi kommer sakna dig som legend på HS men också som en av de klokaste och kunniga Timrå supportrarna på forumet. Outtrot är beyond cool, Hoppas innerligt att du ändrar dig en dag och signar in igen.
+ 8
Timrå IK > Sv: Timrå IK - AIK 2019-12-27
mikenomad: Finns en möjlighet att Berts gäng spelar i allsvenskan nästa säsong.
+ 2
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Jag menar att LHC värvat fel tränare.
+ 1
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage: En känsla jag har .... att Berts insatser slutar i kvalserien
+ 1
Brynäs IF > Sv: Leksands IF - Brynäs IF 2019-12-28
Herr D: Ni behöver inte oroa er för kval. Bert kommer att hamna där med Oskars,
Timrå IK > Sv: Timrå IK - AIK 2019-12-27
Costanza: vet ej om han är i hallen ibland... han och Emma håller väl till på Bjäre eller Kullahalvön ... kul att han firas ännu ... Zäta, Salo, Forsberg, Näslund, Sundin, Salming ... giganter på rinken
+ 2
Timrå IK > Sv: Timrå IK - AIK 2019-12-27
EXPLORERSMÅLAND: Hade varit glad om Abbott hevade en säck pengar på modos bord för att få Tambellini
+ 2
Rögle BK > Sv: Säsongen 2019-2020
Tänker att det kan gå hur som helst idag. Vi har MIF och SAIK nära i tabellen så är lite nervös och även DIF hemma nästa omgång. Hade varit skönt med tre pinnar.
Rögle BK > Sv: Säsongen 2019-2020
Vinst i OT mot Färjestad. Brithen var viktig som vanligt och avgjorde. Nu ser man fram emot derbyt.
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage: OT vinst i Catena ... så 2 pinnar blev det. Några lag går obehagligt bra just nu... bla. SAIK och Lakers. Närmsta 10 omgångarna känns som avgörande för hur tabellen blir.
+ 1
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2019-12-20
Sputnik: Vill önska Go Jul och gott nytt år till alla Timrå fans :)
+ 17
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2019-12-20
Såg nu att ni möter Modo... blir en spännande match
Rögle BK > Sv: Säsongen 2019-2020
Tja, rätt bra match överlag. Många skott på Växjös målvakt men otur med utdelning. Tycker dock spelet bitvis var lite stökigt. Borde haft vinst i denna match med tanke på skotten.
Timrå IK > Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2019-12-18
Synd med OT förlust. Men 1 pinne i alla fall... hade hoppats på tre
Rögle BK > Sv: Säsongen 2019-2020
Nu blir det match mot Lakers imorgon. Kommer att vara i arenan så ger min syn på matchen i efterhand. Hoppas på bra spel och 3 pinnar men Lakers är bra motstånd så en OT seger är jag nöjd med.
Brynäs IF > Sv: Djurgårdens IF - Brynäs IF 2019-12-17
JanT: Jag tror att BIF når topp 8... behövs lite medgångsmatcher nu bara så vänder det igen ... typiskt Högström som inte gjort mål tidigare var den som nätade igår ... tråkigt
+ 1
Rögle BK > Sv: Säsongen 2019-2020
Ingen bra insats mot Oskars ... första perioden en massa utvisningar som sabbade spelet ... nu får de höja sig minst en nivå ... och Chris måste titta efter värvningar pronto ... back och FW ... dags att agera innan tåget går
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage: Ja, tack för det. Tycker också zebrorna håller för dålig nivå.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Djurgårdens IF - Brynäs IF 2019-12-17
{8399}: Densamma som vevade så Everberg fick hjärnskakning. Ni bör hålla koll på honom under matchen.
Brynäs IF > Sv: Djurgårdens IF - Brynäs IF 2019-12-17
Hoppas Högström inte ställer till det ikväll. Men med bra spel så vinner ni.
Rögle BK > Sv: Säsongen 2019-2020
Match mot Oskars utan Sjögren, Höglander och Schira. Men Everberg är med vilket underlättar. Hoppas på 3... allt annat är inte godkänt
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Karlskrona HK 2019-12-13
Tycker det är viktigare att ha en fungerande lagmaskin än ösa pengar på spelarköp. De enda som lyckas i svensk hockey med många dyra spelare är väl Frölunda
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza: Yes, han är riktigt bra... får se om sportchefen lägger ett bud. Ja, rapsbaggar är det nästan varje sommar 🙂
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Vad säger ni om en trade... Tambellini mot Bokk och Sörensen 😁
Leksands IF > Sv: En matchserie om en SHL-plats: Leksand vs Mora.
{8399}: Och ni behöver ha två av lagen... Lakers, MIF eller LHC efter er för att nå play in. Det är många matcher kvar och mycket kan hända.
+ 2
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Karlskrona HK 2019-12-13
Gott om mål.. kanske kan ni upprepa FBKs bedrift tidigare i år
Rögle BK > Sv: Säsongen 2019-2020
Och nu är tydligen en RW spelare på ingång. Kontraktet kan vara klart. Det ska vara en kanadensare. Vi vet mer inom några dagar. Behövs förstärkning...
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Löven och Karlskoga före Timrå ... så kan vi inte ha det! Nej, nu måste det bli rätt ordning i tabellen 😁
+ 4
Föregående · 85 · Nästa