Historik
Föregående · 59 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Och ingen Salmela...(?) Nygren, Billins och Burström är alltså bättre än Anssi?
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Såg på Brynäs periscope att Salmela var med och tränade nu! Skön...t!
+ 10
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{7225}: ja märkte att han var en riktig sopa. Men hann inte ändra förata inlägget ;) Men skulle varit bra med en till center nu när Vrana är borta
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Äsch ta inte in Wilson. De i modoboken klagar på honom så då måste han vara helt värdelös.
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
In med Wilson nu Bengtzén. Han kan väl inte vara alltför dyr?
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{2064}: Wilson hade garanterat varit bättre i Brynäs än vad han varit i Modo. Kanske läge att plocka in honom så länge Vrana är borta?
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Har hört att Salmela är borta på grund av att han har täckt skott med foten och därför har svårt att åka skridskor.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Pettisbif:
Salmela-Bertilsson
Pudas-Zanetti
Kilas-sunken
(Nörstebö-Carlsson) Överlåt Porseland till någon annan klubb. Ha Lucas Carlsson som åttonde back istället.
Lindblom-Scott-Rödin
Johnson-Vrana-Ollas
Blomqvist-Enterfeldt-Olden
Westerholm-Westerholm-Mannberg
(Alcén) Låna ut Brodecki till AS
Salmela-Bertilsson
Pudas-Zanetti
Kilas-sunken
(Nörstebö-Carlsson) Överlåt Porseland till någon annan klubb. Ha Lucas Carlsson som åttonde back istället.
Lindblom-Scott-Rödin
Johnson-Vrana-Ollas
Blomqvist-Enterfeldt-Olden
Westerholm-Westerholm-Mannberg
(Alcén) Låna ut Brodecki till AS
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Känns som att vi ändå har de vassaste målchanserna. Men måste kuka upp oss lite
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Måste bara älska bulan, nu på träningen: "Tycker att det ser allmänt sömnigt ut, vi var lediga igår av en enkel anledning. Att det skulle vara fullt jävla fokus idag, men det är alldeles åt helvete för dåligt. Ut nu, med fullt engagemang"
+ 14
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{6984}: 16 sektioner är smockfulla just nu. Är ni sugna på att se matchen så får ni nog skynda er, bara 6 sektioner man kan beställa biljetter från. Räkna med minst 7000 på plats!
+ 8
Brynäs IF > Sv: Karlskrona HK - Brynäs IF 10/12-15
Precis passerat 5900 sålda inför imorgon. 6700 på plats kanske? ;)
+ 2
Brynäs IF > Sv: Karlskrona HK - Brynäs IF 10/12-15
Istället för Westlund fick vi Zanetti och istället för Eklund fick vi Porseland. Grymt Bengtzén!
Brynäs IF > Sv: Karlskrona HK - Brynäs IF 10/12-15
Skrubben: Det gäller att Vrana växer in i andrakedjan. Han har inte riktigt fått en möjlighet att spela ihop sig med både Ollas och Johnson. Men kan han nå det spelet han hade på försäsongen så blir det bra fram mot våren. Fungerar inte andrakedjan med Ollas-Vrana-Johnson så måste man hitta en annan lösning. Jag måste säga att jag tror på Vrana, han har sett bra ut.
+ 4
Brynäs IF > Sv: Karlskrona HK - Brynäs IF 10/12-15
{7800}: så är det ju givetvis. Men jag tycker ändå att det saknas någonting där i andrakedjan. Vi får se efter jul när Vrana är tillbaka om det blir bättre fart på dem. När Vrana är tillbaka vill jag se Enterfeldt i tredje!
Brynäs IF > Sv: Karlskrona HK - Brynäs IF 10/12-15
Hela andrakedjan måste steppa upp i 5 mot 5, tänker mest på Johnson och Ollas. Enterfeldt måste vi ha tålamod med, han gjorde sin tredje match idag. Men Ollas måste verkligen hitta tillbaka till gamla formen om han ska bli ett offensivt hot.
+ 6
Brynäs IF > Sv: Karlskrona HK - Brynäs IF 10/12-15
Tigerhjärta: Rödin var nära ett hat-trick. Förtjänar det som tusan ;)
+ 3
Brynäs IF > Sv: Karlskrona HK - Brynäs IF 10/12-15
Känns som att vi saknar spets i andrakedjan... En forward till behövs för att få ordning på den kedjan
Brynäs IF > Sv: Karlskrona HK - Brynäs IF 10/12-15
Brynäsgubbe: ja de är fortfarande tillsammans. Så en återkomst till Brynäs är inte helt omöjlig i framtiden :-)
+ 1
Brynäs IF > Sv: Karlskrona HK - Brynäs IF 10/12-15
Gunderson spelar i tredjefemman i sitt KHL-lag just nu. Inte gjort allt för många poäng heller. Dags att komma hem snart kanske? ;)
+ 14
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Skrubben: gissar på att Salmela blir borta resten av året. Förra veckan hoppades man på att han skulle börja träna den här veckan. Nu är det samma sak igen, blir väl så i några veckor nu att man "hoppas". Menmen, det är ju inte nu vi behöver honom som mest. Det är i slutspelet där vi möter FBK ;)
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Skrubben: yes. Det skulle nästan bli som leksandmatcher. Hade vi mött Skellefteå eller Frölunda på lördag tror jag att det skulle bli över 7k. Nu har vi ju Rögle som motståndare, inte direkt det laget som drar mycket publik i Gävle
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Skrubben: Just nu är det 13 sektioner som är näst intill fullsatta. Det lär ju betyda mycket folk? När vi har haft över 6000 så har 4-8 sektioner varit fullsatta. Men visserligen ska ju skybar och ståplats vara relativt fullsatta om det ska bli över 6500, och det kanske de inte är...?
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Skrubben: Ja så är det. Men ser ut som det blir 8-10 helt fulla sektioner. Så det måste väl betyda att det blir rejält med folk. I Skellefteåmatchen var det mindre fulla sektioner och då var det 6900 på plats. Jag gissar att vi får över 6500 på lördag
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Salmela var på is idag så förhoppningsvis spelar han på torsdag!
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: tycker jag har läst att det var någon axel som krånglade. Borta resten av året...
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Örebro HK 5/12 -15
{7800}: upp med Johnson till rödin och scott då så blir det åka av ;)
Föregående · 59 · Nästa

Brodecki-Scott-Rödin i förstakedjan?
Jag tror att det kommer bli klasser sämre, tyvärr! Brodecki har inte gjort många rätt den här säsongen.