Historik
Föregående · 76 · Nästa
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 2015-2016. BZ:S DEBUT
Clarence: nja jag tror inte att han får ihop någon trupp. Med tanka på att hela TVÅ SPELARE ska in i truppen så tror jag knappast att det blir något. Förmodligen tar man ett års break ifrån SHL
+ 15
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Skrubben: han verkade inte så bekväm framför kameran i brynäs till skillnad från Karlskrona
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: ja det är rätt många som jag vill sätta frågetecken på..
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 2015-2016. BZ:S DEBUT
gevalia: i framtiden får sportchefer vara mer ärliga: "Nämen vi erbjöd honom mest pengar helt enkelt"
+ 2
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 2015-2016. BZ:S DEBUT
gevalia: HAHAHAHAH "Han har alltid gillat Luleå och våra målbilder" jomenvisst?
+ 5
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 2015-2016. BZ:S DEBUT
Anton rödins flickvän gillade precis jacob micflikiers tjejs foto på instagram. Klar för brynäs?
+ 10
Brynäs IF > Sv: Värvningar inför 15/16
Peja: ja skulle inte bli förvånad.
Med alla dessa namn: Sweatt,Mikkelsson, Schira, Lagace, Micflikier (?), Rajala (?) Så blir luleå nya växjö. knappt någon svensk värvning i år.
Med alla dessa namn: Sweatt,Mikkelsson, Schira, Lagace, Micflikier (?), Rajala (?) Så blir luleå nya växjö. knappt någon svensk värvning i år.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Värvningar inför 15/16
Bellman 6,0: ja hoppas vi tar någon amerikanare eller kanadensare från VM. Crosby kanske?
Brynäs IF > Sv: Värvningar inför 15/16
Lindström: mårts vs bulan = raka motsatsen. Mårts ser livrädd ut i båset medans han knappt rör sig ur fläcken, kan inte bli bra dethär!
+ 3
Brynäs IF > Sv: Värvningar inför 15/16
Jaken: jag håller med dig där, smart tänkt. Nick gör mer poäng än vad sweatt gjorde i brynäs.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: bara för att han har varit å naggat lite i NHL så är han en "stjärna" för både media och kära mårts ;)
Brynäs IF > Sv: Värvningar inför 15/16
Brynäsgubbe: känner många som käkar pizza, hamburgare å grejer som är vrålstarka. Tävlar i bodybuilding gör de också, de tycker själva att pizza är bästa maten att äta för att bygga muskler;)
+ 1
Brynäs IF > Sv: Värvningar inför 15/16
Peja: han har ju inte åldern inne heller. Men blir inte förvånad om han hamnar i brynäs, skulle inte gråta heller. Vi får väl se vem det blir.... En hietanen hade varit drömmen
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Wesley: ska jag vara ärlig så ser inte luleås trupp så speciellt vass ut heller för den delen. Visst två bra spelare i micflikier och sweatt, men inget mer märkvärdigt. Tänk om sweatt floppar då? Då är det kört för luleå. Inga riktigt bra backar eller forwards i laget, endast bra målvakt. Men han kan inte bära laget en hela säsong. Sååå det kommer absolut inte bli något sm guld för luleå nästa år kan jag lova er.
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Skrubben: kan ju vara Pudas eller Sandström också, för jag känner inte heller igen honom :/
Tror mest på Pudas isåfall
Tror mest på Pudas isåfall
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Carl Lejonkräk: drömbacken hade varit Juuso hietanen, där snackar vi bössa!
Edit: såg att han hade nytt kontrakt :(
Edit: såg att han hade nytt kontrakt :(
Redigerad kommentar
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Skrubben: jag har försökt att kolla på alla hans gjorda poäng i SHLplay; men han finns inte med där. Borttagen??
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Carl Lejonkräk: åhåååhöö elias lindholm vilket mål. In med starky nu
Redigerad kommentar
+ 1
Brynäs IF > Sv: Har Brynäs ingen media ansvarig?
Skrubben: håller med fullständigt.
För några år sedan då jag var "normalintresserad" av Brynäs så tappade jag intresset under sommaren och återfick det några månader efter säsongsstarten. Då var det oftast spännande uppdateringar på facebook eller instagram som gjorde att man fick upp ögonen för brynäs igen.
Är man aktiv i sociala medier så vaknar fansen till liv lagom till säsongsstarten istället för vid juletid.
Nu menar jag ju självklart att det som gör inläggen spännande är rörliga bilder på laget osv.
Ryck upp er mediaansvariga i brynäs!
För några år sedan då jag var "normalintresserad" av Brynäs så tappade jag intresset under sommaren och återfick det några månader efter säsongsstarten. Då var det oftast spännande uppdateringar på facebook eller instagram som gjorde att man fick upp ögonen för brynäs igen.
Är man aktiv i sociala medier så vaknar fansen till liv lagom till säsongsstarten istället för vid juletid.
Nu menar jag ju självklart att det som gör inläggen spännande är rörliga bilder på laget osv.
Ryck upp er mediaansvariga i brynäs!
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäsare i Nordamerika
Skrubben: förhoppningsvis kan lindblom nå ungefär sanna klass :)
Brynäs IF > Sv: Värvningar inför 15/16
Clarence: om man ser det från den sidan så bör man fundera på alla spelare i laget, hur säkrad är t.ex Rödin!?? Andersén? Bertilsson? Starky? Brodecki?
Nämen då försvinner väl halva laget om man ska fundera i de banorna?
Nämen då försvinner väl halva laget om man ska fundera i de banorna?
+ 1
Brynäs IF > Sv: Värvningar inför 15/16
pjåtor: det är det, är övertygad nu. Både faceoff och säljaren i brynäs säger så :)
+ 1
Brynäs IF > Sv: Värvningar inför 15/16
pjåtor: det var han som sa att sweatt brytit kontraktet en månad innan det kom ut i Aftonbladet. Han är pålitlig yeeees vad skönt!
Brynäs IF > Sv: Värvningar inför 15/16
Angelice: woow en bra spelare helt klart. Förmodligen billigare än eklund också?
+ 2
Brynäs IF > Sv: Värvningar inför 15/16
StefanMedS: det är fler som skrivit så. Ska tydligen varit någon säsongsavslutning för ungdomar där bengtzén var med och sa detta. Hoppas det stämmer!!
Brynäs IF > Sv: Värvningar inför 15/16
Auchinleck: nä det blir ju en hel del rörliga kostnader om man säger så😉
Brynäs IF > Sv: Värvningar inför 15/16
Auchinleck: tror jag inte. Hade Tommy Jonsson varit kvar så hade de tilsammans förbrukat 3-4 paket/match. Men nu när Bulan (som inte tuggat gummi) är head coach så blir det väl 1-2 paket/match eftersom att det bara är sjödda som käkar tuggummi.
Fansens värvning på Extra tuggummi till Sjödda?
Fansens värvning på Extra tuggummi till Sjödda?
Brynäs IF > Sv: Värvningar inför 15/16
SWEATT: det enda som Sweatt är bättre på är skrillorna. Johnson är överlag en mycket bättre spelare som tilsammans med Scott å Rödin kommer att bilda SHLs bästa kedja. (om det nu blir så att han skriver på)
Waaow vilken spelare. Hållar tummarna på att han signar!!
Waaow vilken spelare. Hållar tummarna på att han signar!!
+ 1
Brynäs IF > Sv: Värvningar inför 15/16
Skrubben: "vafan är dedär för nå jävla skitregel som nån jävla pajas har kommi påå? Inte fan ska man väl kunna gö mål när dä ä avvaktande utvisning ee...?"
Tommy sjödin!! Kanon :)
Han å Bulan är ju bästa tänkbara nu när inte Petter kunde, underbart!
Äntligen händer det något!
Tommy sjödin!! Kanon :)
Han å Bulan är ju bästa tänkbara nu när inte Petter kunde, underbart!
Äntligen händer det något!
+ 5
Brynäs IF > Sv: Värvningar inför 15/16
som bengtzén sa tidigare, "det kan rassla till på flera fronter"
Brynäs IF > Sv: Värvningar inför 15/16
Peja: ja visst är det flera spelare som ska bli klara samtidigt?
Brynäs IF > Sv: Värvningar inför 15/16
Skrubben: "ingen spelare utanför" Scott då? Han är väl inte i Sverige?
Föregående · 76 · Nästa