Historik
Föregående · 75 · Nästa
Brynäs IF > Sv: Imorgon presenteras ett nyförvärv!
Kapten R?dsk?gg: ja bengtzén ska ju bara ha lätta kisar som man kan flytta på hur som helst
Brynäs IF > Sv: Imorgon presenteras ett nyförvärv!
Carl Lejonkräk: nepp, man ska vara försiktig med att hoppas eller tro. Whitney hade dock varit en grym värvning
+ 1
Brynäs IF > Sv: Imorgon presenteras ett nyförvärv!
Kapten R?dsk?gg: Antigen Brynäs, Skellefteå eller Frölunda. Jag gissar Skellefteå
Brynäs IF > Sv: Imorgon presenteras ett nyförvärv!
Charles: han är nog riktigt bra den där herren.
Är tre lag som behöver backar just nu: Brynäs, Frölunda och Skellefteå. Kan vi sno honom tro?
Är tre lag som behöver backar just nu: Brynäs, Frölunda och Skellefteå. Kan vi sno honom tro?
Brynäs IF > Sv: Imorgon presenteras ett nyförvärv!
Forsberg 1978: dagen innan johnson presenterades sa han väl det?
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 2015-2016. BZ:S DEBUT
modomille: ja de gick back nästan 7 miljoner, men inte i spelarbudgeten.
+ 1
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 2015-2016. BZ:S DEBUT
TobiasR: jasså, han var center alltså. Då får han gärna komma till oss, men ej troligt, tyvärr! Hoppas kan man ju dock :)
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 2015-2016. BZ:S DEBUT
TobiasR: fast vem ska vara center i andra då? Enterfeldt lär ju bryta armen nån gång till i gymmet lagom till säsongsstarten så han får man väll glömma ;)
Redigerad kommentar
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 2015-2016. BZ:S DEBUT
Jaken: jag hoppas på noah welch, men kommer att bli besviken då ersättaren förmodligen blir en okänd kille som "gått under radarn"
+ 1
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 2015-2016. BZ:S DEBUT
Kopparjimmie: har du en sån "in the making" på rödin också? 😉
+ 2
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 2015-2016. BZ:S DEBUT
Bellman 6,0: haha 😄 nejmen vad bra att Andersén stack, det öppnar ju upp för Deutsch! Eller hur?
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 2015-2016. BZ:S DEBUT
Bellman 6,0: å herrejissanes.. vad har vi kvar i truppen nu? :( känns som att alla de bästa lämnar. Riktigt tungt detta.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: det är säkert bara folk härifrån. Eller Jönköping då ;)
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Kopparjimmie: kul att du lägger upp videos, fortsätt med det! :)
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Att aldrig brynäs tänk tanken att spela innebandy mot till exempel GGIK, fasen vad kul att se hur de skulle stå sig emot ett innebandylag :)
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 2015-2016. BZ:S DEBUT
StefanMedS: nja.. upp med lucas carlsson istället isåfall
+ 3
Brynäs IF > Sv: Värvningar inför 15/16
Enaranger: ääääh in med en mille på fansens värvning så blir det lättare
Brynäs IF > Sv: Värvningar inför 15/16
Kanske Holös kan vara den sista backen, jag skulle inte tacka nej.
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 2015-2016. BZ:S DEBUT
SWEATT: allt annat än guld är fiasko för luleå nu!
+ 1
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 2015-2016. BZ:S DEBUT
Tackar gudarna och Brynäs juniorverksamhet för att egna produkter vann guldet till oss 2012! Inte samma känsla om man köper sig ett guld ala växjö. Jag hade inte velat se Brynäs bokstavligen buda på bucklan. Men grattis då Luleå...
+ 8
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Huss: måste vara någonting i ledningen som gör att folk lämnar en efter en. Vad kan det vara?
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: ja, det var det som var lustigt haha. Han kanske inte gillar honom ;)
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Hahaha, frågade Bengtzén om han kikat på kevin mitchell.
Svaret: "Nej, han är ABSOLUT INTE aktuell. Däremot har jag några andra namn på gång."
Svaret: "Nej, han är ABSOLUT INTE aktuell. Däremot har jag några andra namn på gång."
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 2015-2016. BZ:S DEBUT
Tycker att vi alla här inne långsamt ska börja applådera fram twitters kung - magiske Dick Axelsson.
Har aldrig sett någon skönare människa!
Har aldrig sett någon skönare människa!
Redigerad kommentar
+ 7
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 2015-2016. BZ:S DEBUT
Skrubben: finns en till jakob porsér med 190k följare. Är det den riktiga jakob?
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 2015-2016. BZ:S DEBUT
Clarence: nä vi hade absolut inte klagat. Men jag vet en som skulle gjort det, kan du gissa vem?
Hint: börjar på C
Hint: börjar på C
+ 5
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 2015-2016. BZ:S DEBUT
Skrubben: Hade varit som ett SM-guld om sweatt gick till någon NHL-klubb medan Rajala sticker till KHL.
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 2015-2016. BZ:S DEBUT
Sven Sewage: hmm halva laget icke svenskar alltså? 11st. vart har jag sett det förr?
+ 2
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 2015-2016. BZ:S DEBUT
Forsberg 1978: Hur jävla mycket cash pytsade minecrafttjockisen in? Rajala är förmodligen den dyraste spelaren i SHL.
+ 2
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 2015-2016. BZ:S DEBUT
Saxar från Facebook:
Har ALDRIG sett en mer Opassionerad headcoach än Mårts! Vilken jävla lyxlirare han är. Han tränar enbart Tre Kronor för att tjäna pengar och inget annat. Stå inte och sov på arbetstid!
Den som skrev det tog orden ur munnen på mig. Fyfan vad Mårts är kass!
Har ALDRIG sett en mer Opassionerad headcoach än Mårts! Vilken jävla lyxlirare han är. Han tränar enbart Tre Kronor för att tjäna pengar och inget annat. Stå inte och sov på arbetstid!
Den som skrev det tog orden ur munnen på mig. Fyfan vad Mårts är kass!
+ 2
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 2015-2016. BZ:S DEBUT
Åh herregud, Lindström missar öppet mål i PP. Parodi för fan..
+ 3
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 2015-2016. BZ:S DEBUT
Peja: Kan någon vara snäll och svara på vad i hela världen Mårts gör i båset???
+ 1
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 2015-2016. BZ:S DEBUT
h4llon: kan ju maila honom kanske? Ska man göra en klassisk brynäs-intervju krävs endast skriftlig kommunikation..
Brynäs IF > Sv: Har Brynäs ingen media ansvarig?
tjugo8: ja intervjuer med spelare/ledare varje dag...
+ 2
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 2015-2016. BZ:S DEBUT
Clarence: såhär får han göra några gånger på sweatt i höst ;)
Länkar:
??????????? ???? ? ??????? ?? ?????????? / Matthias Porseland tremendous defensive play - YouTube
??????????? ???? ? ??????? ?? ?????????? / Matthias Porseland tremendous defensive play - YouTube
+ 3
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 2015-2016. BZ:S DEBUT
hmmm, ingen intervju med nick johnson ännu? Två veckor sedan han värvades imorgon
+ 4
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 2015-2016. BZ:S DEBUT
h4llon: johnson är också bättre än sin företrädare. Nästa säsong gör han 40-50 poäng
+ 2
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 2015-2016. BZ:S DEBUT
TobiasR: porseland kontrakt ett år, gunderson kontrakt ett år. Coincidence? I think not.
16/17 spelar gunderson i brynäs, kom ihåg vem som sa det först!
16/17 spelar gunderson i brynäs, kom ihåg vem som sa det först!
+ 5
Föregående · 75 · Nästa