Historik
Föregående · 10 · Nästa
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
Zappaholic: Möjligen inte. Men som jag tycker på goda grunder.
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
Det kanske inte surprisar nån men jag tror det är stor risk att Brynäs blir en skuffelse i SHL 17/18. Känslan för mig är obehaglig men tydlig...
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{6984}: Du kommer med påhopp som "han tar ut sitt eget misslyckande" på Brynäs eller att jag borde "stå staty i Örebro". Snällt?
Jag är så långt ifrån misslyckad man kan vara. Du däremot löper åtminstone risken att betraktas som det som moderator om du skriver ned personer på sånt sätt som du faktiskt gjort dig skyldig till nu. Dock - jag låter resten av säsongen mina åsikter om Brynäs spel bero, slutar skriva vad jag tycker. Så det är lugnt.
Jag är så långt ifrån misslyckad man kan vara. Du däremot löper åtminstone risken att betraktas som det som moderator om du skriver ned personer på sånt sätt som du faktiskt gjort dig skyldig till nu. Dock - jag låter resten av säsongen mina åsikter om Brynäs spel bero, slutar skriva vad jag tycker. Så det är lugnt.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{6984}: Är du moderator här? Har för mig att en sån ska förhålla sig neutral till allas åsikter här, vilket du själv också ofta påpekat i dina uppstyrande inlägg. Du lever inte upp till vad du lär ut, kan man lugnt påstå med det du skriver om mig - och ibland andra. Jag tycker du borde avgå på din post!
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{6984}: Vi har redan försuttit två chanser att knyta till. Och den tredje lär komma i morgon. Sen är ingen gladare än jag om jag har världens fel, men jag befarar att vi står med kniven på strupen mot Leksand i sista.
Brynäs IF > Sv: Brynäs-Frölunda 2 mars
Zappaholic: Jovisst. Man blir aldrig riktigt klok på laget, tycker jag, Värsta med facit av de två senaste är nu att poängbehovet känns akut igen.
Brynäs IF > Sv: Brynäs-Frölunda 2 mars
{7225}: Säger "för väl" istället för "tur" då. Det var så jag menade.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs-Frölunda 2 mars
{7225}: Å andra sidan var det tur att den där åttamatcherssviten följde. Annars hade vi nog varit under strecket nu och landat där. Fortsatt risk att det kan bli så ändå. Lär väl vara bara tre p före Färjestad lördagkväll. Koncentrationsfenomenen där släpper plötsligt inga mer poäng verkar det.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Malmö är ett hot alltså. Matchar oss också målskillnadsmässigt. Vinn i morrn nu Brynäs!
Brynäs IF > Sv: HV 71-Brynäs
Tror det var bra för oss inför torsdag att Frölunda till slut ändå fick med sig lite ikväll.
Brynäs IF > Sv: HV 71-Brynäs
Forsberg 1978: Risken stor för förlust även i övermorgon. Vi är bra på att bryta negativa trender - för motståndarna.
Brynäs IF > Sv: HV 71-Brynäs
Tittar fram mot torsdag. Lite tjyvläge möta ett Mästarlag i smärre kris? Känns som att vi behöver ta ett par av de kvarvarande matcherna.
Brynäs IF > Sv: HV 71-Brynäs
Andreas Galle: Nåt närmare om Zaborsky då? Kan det verkligen bli nåt mer spel den här säsongen? Tvivlar starkt nu.
Brynäs IF > Sv: Deadline
Inkazar: T Rodrigues använder ett språkbruk man förvisso måste ta avstånd ifrån. Andemeningen i hans och J Karlssons inlägg är dock i huvudsak värda att ställa sig bakom. Det finns inga seriösa toppambitioner hos Brynäs ledning även fast de försöker påskina det verbalt. Då snålar man inte på det här viset, i synnerhet inte när det finns behov av nya spelare. Sen om inga pengar finns så ok, men prata då inte vitt och brett om att vara med i toppracet i vare sig serie eller slutspel. Med nuvarande slitna och åderlåtna trupp kommer vi inte att komma långt i mars.
+ 3
Brynäs IF > Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Brynäsgubbe: Du vet mattiaskarlgren och Rumpelstiltskin är ju Huge modell Light, så... Men för ikväll, härlig dubbelpinne!
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Huge: "Emil Lundberg säger t.om att Melins besked kommer att bli en motivationshöjare för att ge Melin ett fint avsked.
Och exakt likadant resonerar förstås VÅRA spelare när det gäller Bulan."
Det tycker du allt har pekat på hittills ja...
Och exakt likadant resonerar förstås VÅRA spelare när det gäller Bulan."
Det tycker du allt har pekat på hittills ja...
+ 4
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Skellefteå Matchtråd
{6984}: Något måste hända men inget kommer att hända. Brynäs-ledningen är flat. I andra föreningar hade Berglund fått gå för flera veckor sen.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Positiva tråden
Då får man väl beteckna "Bulan" Berglund som något av en parentes i Brynäs tränarhistorik. tycker jag. Blev inte mycket av satsningen med han vid lagrodret. För är det nån som tror att det finns motivation och kraft till en bra säsongsavslutning nu? Nä, nu tycker jag de assisterande pojkarna skulle ta över huvudansvaret direkt efter SHG. För resten av vintern.
+ 4
Brynäs IF > Sv: Mot Saik Saik
mustigahjalmar: Ja visst skulle man föredra ett lappkast med Brynäs spel än att det är klappkasst...
Brynäs IF > Sv: Mot Saik Saik
Huge:" Poängen skulle alltså vara viktigare än insatsen under ex försäsongen,när man försöker bygga ett lag och ett spel inför skarpt läge sas? "
"Egentligen självklarheter om man har den minsta kunskap om lagidrott i allmänhet."
Rolig du.
Hur är det med de egna "minsta kunskaperna om lagidrott"?
Delas det ut några poäng på försäsongen?
"Egentligen självklarheter om man har den minsta kunskap om lagidrott i allmänhet."
Rolig du.
Hur är det med de egna "minsta kunskaperna om lagidrott"?
Delas det ut några poäng på försäsongen?
+ 3
Brynäs IF > Sv: Karlskrona HK - Brynäs IF 2016-10-20
Tro mig boys, det finns inte mycket att hoppas på när det gäller Brynäs denna säsong - heller...
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Huge: Och särklassigt sist i den lkön står så klart du. Nej, förresten där kommer du självklart inte stå alls. Dig biter ju inga som helst begångna felaktigheter hos klubben på. Men nej, du kan stryka mig som förstenamn i gnällkön. Detta för att jag ger upp den här amatörmässigt skötta föreningen nu. Orkar inte med mer och fler tråkigheter och negativiteter om och kring denna klubb nu. Tackar för mig!
Brynäs IF > Sv: Granström funderar om framtiden....
Enaranger: "Och känner jag befolkningen i Gävle rätt så kommer väl nu
ännu färre personer att gå på matcherna. För att straffa
Brynäs för att de inte har tillräckligt bra ekonomi."
Nja, om det blir en sån publik reaktion beror nog "straffningen" i så fall mest på rent sportsliga grunder Att Brynäs anses ha ett för dåligt lag att gå och se, helt enkelt...
ännu färre personer att gå på matcherna. För att straffa
Brynäs för att de inte har tillräckligt bra ekonomi."
Nja, om det blir en sån publik reaktion beror nog "straffningen" i så fall mest på rent sportsliga grunder Att Brynäs anses ha ett för dåligt lag att gå och se, helt enkelt...
Brynäs IF > Sv: Sv: Silly season 2016-2017
Tar gärna tillbaka Granström. Erkänner gärna att jag åtminstone småimponerats av honom gångna säsongen. Har varit en framträdande spelare i ett rätt namnkunnigt Luleå, det trodde jag inte riktigt om honom. I Brynäs tyckte jag han var rätt anonym 13/14 och verkade ha gjort sitt bästa. Sen att han gör så mycket poäng i vinter speciellt nu i slutspelet kan ju bero på att han spelat i ett hyfsat bra lag också. Tror inte han når de siffrorna i ett mediokrare Brynäs.
+ 2
Brynäs IF > Sv: Granström funderar om framtiden....
Granström funderar, Ollas funderar, Salmela funderar...
Det är mycket funderande kring och i Brynäs...
Det är mycket funderande kring och i Brynäs...
Brynäs IF > Sv: Sv: Silly season 2016-2017
{6984}: "Ja du har fått 18 gilla.. grattis. Det är du inte van vid ;-)"
Sorgligt, beklagligt och ofattbart att han fått det bara...
Sorgligt, beklagligt och ofattbart att han fått det bara...
+ 2
Brynäs IF > Sv: Sv: Silly season 2016-2017
{6984}: Men strävan måste vara att försöka ersätta varje plats med en lite bättre spelare -helst. För att helhetskontentan ska bli bättre med laget.
Brynäs IF > Sv: Sv: Silly season 2016-2017
Anders Berg: Känns som vi har många pretendenter för just tredje- fjärdelinorna...
Föregående · 10 · Nästa