Inlägg: 1805064
Sv: HV 71-Brynäs
Tror det var bra för oss inför torsdag att Frölunda till slut ändå fick med sig lite ikväll.
Svarskommentarer
Sv: HV 71-Brynäs
Clarence: 1 poäng ja, Linköping tog 2...vinner vi mot Frölunda så går vi förbi dem på torsdag...hoppas Malmö får pisk av Örebro imon också....Simon e väl tillbaka på torsdag och hoppas Blomman också o Kilas.....Johnson kanske på söndag
+ 1