Historik
Föregående · 5 · Nästa
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
bänknötarn: De har oftast väldigt svårt i Globen/Hovet. Särskilt mot DIF, något bättre när de mött AIK. Så förväntningarna mina är på låg nivå ikväll.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Boqvist hittills i J-VM? Tycker kanske att man har rätt förvänta sig lite mer.
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Forsberg 1978: Hur många overtimes har de vunnit? En på hela säsongen?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
62Svensson: Nån kanske skrattar men jag kan inte länka. Sport-Expressen. Vad uträttar en miljonär på två och en halv vecka...?
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
{5915}: Vad värre är verkar Lakers spara sig ikväll för revansch på oss på torsdag...
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Zappaholic: De är svåra att undvika på gamla vax. Fråga bundsförvanten...
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Zappaholic: Du vet jag är till åldern kommen att jag gillar gamla vinylrariteter...
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
{5915}: En spelare man genomgående är besviken på. Räcker inte till i SHL. Blir nog ingen mer poäng före tomten...
+ 1
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
De har tagit julledigt lite i förtid är känslan. Var rädd för detta scenario i kväll.
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Framförallt smått tröstlöst redan eftersom de inte brukar vända på såna här underlägen.
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Leonardo: Går ju inte riktigt jämföra konkurrensbild eller hockeyn i sig med 70-talets mitt,men ändå de två årgångarna du nämner 75-76 och 76-77 måste vara Brynäs bästa genom tiderna. Elitseriens två första säsonger var detta.
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
HitTheLights: Bra där. Klart du vet klubbens historia, i sol och regn.
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
HitTheLights: ''... under Brynäs fantastiska 80-tal..."
Nja, jag skrev just det. Inget stort årtionde för Brynäs, trots Kenneth Andersson...
Nja, jag skrev just det. Inget stort årtionde för Brynäs, trots Kenneth Andersson...
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Sicken uppryckning Brynäs! Härligt! Hockey är en gåtfull sport med sina sviter. Brynäs är ett gåtfullt lag - med sina sviter.
Syns att självförtroendet till stor del återkommit i laget.
Syns att självförtroendet till stor del återkommit i laget.
+ 8
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Stryk ikväll men revansch på lördag. Det är vad jag tippar kring back-to-backmatcherna mot LHF.
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Zappaholic: Utan Rahimi är de tydligen sårbara värre. De förlorade häromsist när han var avstängd.
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
smallround: Nog är han bättre än Stefan Klemetz eller vad han heter som refererar en annan av matcherna ikväll. Han har nån konstig "e-sväng" på slutet av sina meningar, har ni säkert lagt märke till.
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Det är lite lurigt att leda med just 3-0. Det har vi fått erfara en och annan gång, så det känns inte helt tryggt detta. Speciellt när spelet är så svajigt.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: " Fast om vi nu ser till den senaste tiden och blickar framåt så ser det mer lovande ut än det gjort på väldigt väldigt länge. Det håller du säkert med om."
Nu var det hösten som helhet jag åsyftade, men det var tydligen svårt att greppa för vissa som älskar att racka ned på en t o m när man i inlägg visar sig belåten över en seger, vilket det bara är att scrolla tillbaka och titta på vad jag skrev efter matchen ikväll.
Nu var det hösten som helhet jag åsyftade, men det var tydligen svårt att greppa för vissa som älskar att racka ned på en t o m när man i inlägg visar sig belåten över en seger, vilket det bara är att scrolla tillbaka och titta på vad jag skrev efter matchen ikväll.
Föregående · 5 · Nästa