Historik
Föregående · 6 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Berge: Och hur sammanfattar du den här hösten då om inte förfärlig?!!
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Ikonen är nog summa summarum bäste BIF-forward den här förfärliga hösten.
+ 13
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Viktigt. Nu är glappet nedåt större än det uppåt i tabellen.
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8302}: Det är som konstaterats många ggr denna säsongen. Brynäs förlorar mycket fysiskt.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Finns ju ingen trygghet i laget. Tvåmålsledning då måste man kunna förvalta matchen bättre än att tappa så här.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{6984}: Det är inte min sak att avgöra som icke-moderator. Inte bra nåt av dem, kanske, Men jagmisstänker Huge kan ha en liten hållhake på dig jag. En sån person borde avstängas för säsongen, kanske för gott. Om jag skulle bedöma allmänt intryck som Moderator.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{6984}: Bäste Moderator (för det är du väl?), får man ostraffat kalla andra "grinskallar" på det här forumet? Jag vill bara upplysa om att en känd herr Huge nu har spätt på sitt okvädningskonto med detta uttryck...?
+ 7
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{6984}: Nej kanske inte. Vissa personer brukar förstås vara snabba att feltolka och inte svarslösa, vad man än utan antydningar undrar...
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Ja det var en skön trepoängare. Tryggheten att stänga matcher finns inte, ska inte behöva bli spännande med 3-0 hemma efter 20, men vi får glädjas åt alla segrar som kommer denna säsongen.
+ 3
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
{5915}: "svacka på två månader"...? I övrigt har det gått bra de senare åren då, tycker du? Ja, faktiskt. Jag skulle tycka det vore sunt om föreningen och dess företrädare kände att resultatet den här hösten är - pinsamt. Hade Brynäs haft ett sånt här facit på 60- och 70-talen hade det varit ett understatement att kalla insatsen just så - pinsam.
+ 1
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
{5915}: Vad då "pinsam"? Har jag använt det ordet? Undrar bara vad man ska kalla ett lag som nästan bara förlorar om inte losers. Är väl inget brottsligt med det?
+ 1
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Rumpelstiltskin: Vadå då? Topp-3 i seriespel kanske tre-fyra ggr på 40 år. Detta efter att på den goda amatörismens tid näst intill alltid vunnit serierna - och SM:en.
Brynäs IF var solklar ledare av svensk ishockey fram till att pengarna och proffesionaliteteten gjorde sitt inträde. Dessa komponenter har inte föreningen kunnat eller velat gå i takt med. Och vad ska man annars kalla klubben den här hösten än losers, så som det förloras match efter match?
Brynäs IF var solklar ledare av svensk ishockey fram till att pengarna och proffesionaliteteten gjorde sitt inträde. Dessa komponenter har inte föreningen kunnat eller velat gå i takt med. Och vad ska man annars kalla klubben den här hösten än losers, så som det förloras match efter match?
+ 1
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Jag tycker det är rysligt genant för Brynäs IF att från att en gång i tiden ha stått för svensk ishockeys största vinnarkultur till att ha blivit denna loserförening.
+ 2
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
{5915}: Självplågare där. Du är väl preppad för 5-2 i baken ikväll?
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Enaranger: Det är klart jag fattar det. Men vem vill gå och se på en dassig produkt, som Brynäs till stora delar varit sen guldet -12? Laget gjorde ett fint slutspel ifjol. Tror jag det att då finner folk det meningsfullt att gå och titta.
+ 1
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Forsberg 1978: Ja sanningen är nog att en tre-fyra kvalitativa nyförvärv är det enda som kan rädda säsongen.
+ 1
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Bratwursten : Nja de leder ju i alla fall, HV. Tycker nog så gott som allt hopp om Brynäs är ute i och med den här förlusten.
+ 1
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
bänknötarn: 10:e? Får upplysa herrn om att vi ligger 13:e. Näst sist...
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Zappaholic: Men då kanske du eller nån annan kan förklara för mig varför just december är aktuellt? Det är ena grejen. Varför svävas det i ovisshet om Dahlén kommer till Brynäs eller inte. Är han så eftertraktad av Brynäs att ett klart besked inte kan begäras - NU?
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Huge: "Bengtzen har klart och tydligt sagt att det ska in ytterligare en forward.
Exakt VAD i det uttalandet är det som du verkar ha problem med att fatta och har svårt att dra en slutsats av? "
NÄR, t ex.
Ska över halva säsongen behöva gå innan det kommer in nån ny?
Exakt VAD i det uttalandet är det som du verkar ha problem med att fatta och har svårt att dra en slutsats av? "
NÄR, t ex.
Ska över halva säsongen behöva gå innan det kommer in nån ny?
+ 2
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Ska man dra slutsatsen att Bengtzén och Brynäs inte anser sig behöva nåt förstärkande nyförvärv trots tabelläget? Händer ju inget på den fronten vad det verkar.
+ 1
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Varför är Dahlén den alla väntar på? Messias för Brynäs? Måste gå att få tag på nån minst lika bra. Och det med större tillförlitlighet - och snabbare. Behövs tillskott NU.
+ 2
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Anders Berg: Nej intet nytt i Brynäs ens under detta uppehåll, vad det verkar. Sjödin huvudtränare? Jovisst, men får väl betraktas som en smärre, intern nyhet. Trodde att åtminstone nån ersättare till tre borttagna spelare skulle bli klar under SHL-pausen.
+ 1
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
{6984}: Tror på en viss ljusning.Möjligen en playin-plats till slut. Men det topplag vi hoppades på, det kommer vi inte ha denna säsongen.
Föregående · 6 · Nästa