Costanza

21416 inlägg · 24473 besäkare

Historik

· 356 ·
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gurra88: Guldet till Örnsköldsvik. Medicin till Karlstad och till Helber...

MoDo Hockey > Sv: Färjestads BK - MoDo Hockey 2012-10-06
Bragd-Birger: Jag har sett klart hela dagen, Birger :-)

MoDo Hockey > Sv: Färjestads BK - MoDo Hockey 2012-10-06
1-5. MoDo köttar. Skröder 2 mål. Müller maler norrmän på rad. Steen visar Fanny hur det kan kännas i ett byte i NHL. Fanny slutar twittra....

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Blizzard: Jag säger som värmländske pennkungen Kalitzki. "Utan salt smakar det ingenting". Foten och Näsan är illbattingar än en gång, jagar arslet ur Loob & Rundqvist. "Vem fan tror ni att ni är?" Här får ni en käftsmäll frän Västernorrland!

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
arnio: Det är nog dags för DIF att inse att rosa drinkar och backslick på Stureplan inte räcker långt i en seg alllsvensk hockeyserie i höstrusk. Hallå Bremberg, släpp det ljuva livet och gå till jobbet....

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
wxp: 10 lag i Hockeyligan kommer i alla fall att trycka upp tröjor med texten "Help Helber"...

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
arnio: 2-0 Leksand. Challe B, vad händer?

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
arnio: Sundlövs grågröna vinterjacka snodde han från ett besök hos Frälsningsarmén, det stod på Flashback i alla fall :-)

MoDo Hockey > Färjestads BK - MoDo Hockey 2012-10-06
Har nog aldrig läst så många komplexfyllda rader på FBK:s forum som nu. I like it!

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gurra88: När vi blev Svenska Mästare sist, så klippte vaktmästare Eloff Ström belysningen i arenan när vi låg lite pyrt till mot LHC. Help Helber!

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gurra88: Äh, jag brukar glädjas åt brynäsprofilers framgångar...som när Sundlöv, utan mat och pengar, snodde Jämtins plånbok i spelargången..

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
El Maco: Leksand 1999, se där, bara en import....Jeeeens Niiielsen! 

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gurra88: Du ska inte vara så ledsen i ögat att vi ligger före er i tabellen. 1999 var Tom Bisset bättre på att göra mål än Hans Jonsson. Importer kan vara bra ibland....

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting

Gidde: OS i ältande & tjafs pågår dagligen på vk.se. Där sitter Bumpaberra och andra trötta västerbottenstomtar och klagar på allt som händer i Umeå:

Ny cykelväg...åt helvete!. Kulturhus...varför då? Hockeytåg till Ö-vik...Lägg pengarna hos Tegs SK istället för satan! Nya bostäder....Jag ska då faan int´ flytt!! Faaaan!!!


Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Gurra88: Fan, jag köpte detta medel p.g.a. att du stod med på förpackningen....

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
The gallion: Han har i alla fall genom välgörenhetslaget Icebreakers gett Sundlöv mat och tak över huvudet. Behöver nu inte längre bo där i spelargången, sovandes i vinterjacka....

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Peja: Bäckis har ju inte ens vunnit NHLs poängliga eller Hart Trophy. Blekt...

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
MarcusElving: Ni har ju redan värvat konstige Cody. Er fantastiska juniorverksamhet fixar nog resten....


Timrå IK > Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2012-10-02
Per HApps: Hahahaha!!! 

Brynäs IF > Sv: Luleå - Brynäs IF 2/10-2012
foppa78: MoDo, MoDo, Foppa, MoDo, Steen bor i Ö-vik, Sedinarna, Hart Trophy, Hart Trophy, NHLs poängliga, NHLs Poängliga, Foppas fot, Foppa lägger av, Steen har 8p på 3 matcher, MoDo.....

Brynäs IF > Sv: Luleå - Brynäs IF 2/10-2012
foppa78: MoDo är ju uppenbarligen populärare än Brynäs. Svårt att ta in? Så grymma är ni inte. Se vad som hände DIF, Mesta Mästarna....

Brynäs IF > Sv: Cody Franson
Slajsarn: Ni faller ju ofta med fler än en spelare. Brynäs-balans...

Brynäs IF > Sv: Cody Franson
Johan Norrström: Jag känner hur du darrar på läppen. MoDo har uppenbarligen slutat att tappa poäng. Sedinarna får betala rejält med cash för att platsa i detta gäng...

Brynäs IF > Sv: Luleå - Brynäs IF 2/10-2012
MarcusElving: Vi vilade bara. Utan MoDo stannar hockeysverige. När ni skickar in konstige Cody, lyfter vi in Toby. 

Brynäs IF > Sv: Cody Franson
Johan Norrström: Ni kan stå för kaffet då vi sopar ut er i finalen ;-)

Brynäs IF > Sv: Luleå - Brynäs IF 2/10-2012
Anders Berg: Guld? Det har ju bara gått några omgångar?

Brynäs IF > Sv: Luleå - Brynäs IF 2/10-2012
Anders Berg: MoDo är rätt bra ändå...

Redigerad kommentar


MoDo Hockey > Sv: MODO Hockey - Växjö 2012-10-02 19:00
arnio: Vi har en bronspeng nu!!!!! SM-brons!!!!!

Timrå IK > Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2012-10-02
Olle: Skojade bara. Ni gör nog en bättre match än MoDo.. Hur ser Nordgren ut?


MoDo Hockey > Sv: Hockeyligan - the Lockout Story
Helber verkar grymt nöjd med livet just nu....

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Nicky D har inte börjat så bra i Bern. 0+1 på 6 matcher. Bättre går det för Lord Byron, 4+1 på 5 matcher. Schremp floppar, 1+0 på 9 matcher.

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Nu får nån ta och ringa Perra J. Han står fortfarande på Hovet och gapar apatiskt...

MoDo Hockey > Sv: MoDo - HV71 120927
Lumber Jack:
"..skitklubben Modo". Sånt fint beröm räcker ju över helgen, det hade ju kunnat vara värre....

MoDo Hockey > Sv: Hockeyligan - the Lockout Story
Bragd-Birger: Du, det var nog rätt många hemliga möten dessa lag emellan, medan de samtidigt snackade utåt om att "utveckla Elitserien i framtiden" och "hålla ihop"...Minns att andra lag blev rätt förvånade då utredningen "öppet deklarerades".

MoDo Hockey > Sv: Hockeyligan - the Lockout Story

Gammal skåpmat, men dock lite aktuell i dessa dagar:

------------------------------------------------------------
" De fem klubbarna Djurgården, Färjestad, Frölunda, HV 71 och Linköping, som är drivande i försäsongsturneringen Nordic trophy, har gått ur elitklubbarnas samarbetsorgan Svenska hockeyligan i väntan på den egna utredningen."*
------------------------------------------------------------ 

Kan man gå ur och in i Hockeyligan som man vill, Loob? 


MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 2012-09-15

Pettan:

Jag sitter i alla fall på sektion 406 rad 4, plats okänd. Voodoo Modo!


MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Berka: Vad vann vi? En pokal av plywood?

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Jävligt snygga tröjor ni har. Stilrent. Jag är imponerad!

MoDo Hockey > Sv: RE-building the future 2012/2013
Paddan: Krizans medium sa nyss på telefon att Edwin Hedberg tydligen är nära ett A-lagskontrakt. Mina voodoo-ben säger samma sak...

MoDo Hockey > Sv: RE-building the future 2012/2013
Dream Team: Hahaha, jag släpper väl teorierna för den här gången då. Nu ska jag bevaka expeditionen Ghostrockets.se istället.

MoDo Hockey > Sv: RE-building the future 2012/2013
Modoante: Spinas ena ben såg ut att ha fastnat i Jumbotronen. Bara att ta en Alvedon.

MoDo Hockey > Sv: RE-building the future 2012/2013
Dream Team: Hej på dig. Ikväll kanske jag vågar mig in i Café-boken igen. Blev ju forum-mördad där sist :-)

MoDo Hockey > Sv: RE-building the future 2012/2013
Modoante: Väldigt smart av MoDo att lira dessa killar nu. "Kolla grabbar, visa nu att ni är bättre än div.1-nivå". Man ska inte tro att Elitserien är något man bara kliver in i...

MoDo Hockey > Sv: RE-building the future 2012/2013
Modoante: Det kunde ha varit värre alltså?

MoDo Hockey > Sv: RE-building the future 2012/2013
Berka: Vi leder. 1-0. Kempe. 1-1 Thorell.

Redigerad kommentar

Redigerad kommentar


MoDo Hockey > Sv: RE-building the future 2012/2013
InVinoVeritas: Här sitter vi och trycker F5 hela gänget :-)


Café > Sv: Allmän skriv vad du vill tråd.
Huge: Du TROR att du vet. Jag väljer att lyssna på 1500 ingenjörer som inte tänker med arslet...

· 356 ·
Om Costanza
Hejar på: 0x20-modohockeylogosvg.png MoDo Hockey

Erfarenhet: Legend

är nu OFFLINE