Historik
Föregående · 356 · NästaGidde: OS i ältande & tjafs pågår dagligen på vk.se. Där sitter Bumpaberra och andra trötta västerbottenstomtar och klagar på allt som händer i Umeå:
Ny cykelväg...åt helvete!. Kulturhus...varför då? Hockeytåg till Ö-vik...Lägg pengarna hos Tegs SK istället för satan! Nya bostäder....Jag ska då faan int´ flytt!! Faaaan!!!
Sportnytt | svt.se
Redigerad kommentar
"..skitklubben Modo". Sånt fint beröm räcker ju över helgen, det hade ju kunnat vara värre....
Gammal skåpmat, men dock lite aktuell i dessa dagar:
------------------------------------------------------------
" De fem klubbarna Djurgården, Färjestad, Frölunda, HV 71 och Linköping, som är drivande i försäsongsturneringen Nordic trophy, har gått ur elitklubbarnas samarbetsorgan Svenska hockeyligan i väntan på den egna utredningen."*
------------------------------------------------------------
Kan man gå ur och in i Hockeyligan som man vill, Loob?
Pettan:
Jag sitter i alla fall på sektion 406 rad 4, plats okänd. Voodoo Modo!
Ghostrockets
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Center klar...
http://www.modohockey.se/artikel/24960/
Redigerad kommentar
AE911Truth.org
Föregående · 356 · Nästa