Historik
Föregående · 357 · Nästa
Café > Sv: Allmän skriv vad du vill tråd.
Dream Team: Kolla hur många Apollo-aktörer som dött i skumma olyckor. Detta är storpolitik. Dags att vakna vad gäller 11/9-01 också. Ta en koll på byggnad 7.
Café > Sv: Allmän skriv vad du vill tråd.
Dream Team: Irak hade ju massförstörelsevapen eller hur? USA och politik är 100% fejk. Månlandningen spelades in i öknen. Finns inte på kartan att de la ner en farkost där. Ryssarna garvar ju fortfarande....
Café > Sv: Allmän skriv vad du vill tråd.
Dream Team: Folk med högskolepoäng vet att han aldrig landade på månen.
Brynäs IF > Sv: European Trophy
Zappaholic: Försäsong är ju inget att varva upp känslorna för egentligen. Önskar dock att mitt MoDo körde en lite tuffare utmaning innan SEL-säsong startar.
Brynäs IF > Sv: European Trophy
Pettisbif: Skönt är ordet. Lyckades äntligen gnugga bort Gurra88.
+ 5
MoDo Hockey > Sv: RE-building the future 2012/2013
Berka: Greg Johnston. Vilken bössa! Ser nu att han gjorde comeback ifjol vid 46 års ålder. 16p på 21 matcher.
Redigerad kommentar
+ 1
MoDo Hockey > Sv: RE-building the future 2012/2013
Berka: Du vill hellre ha tillbaka Mattias Hellström? Noll mål på 101 elitseriematcher,,,, ;-)
MoDo Hockey > Sv: RE-building the future 2012/2013
Kul att Alex Steen verkar klar för MoDo. Perfekt tvåvägsspelare med hjärta för klubben.
MoDo Hockey > Sv: RE-building the future 2012/2013
Berka: Timråfansen är överlyckliga om en skitig TIK-keps syns på Allsång på Skansen eller Lilla Sportspegeln. De ger ju aldrig upp. Röd och vit hockeydynamit.
+ 15
MoDo Hockey > Sv: RE-building the future 2012/2013
Nybbe: Du är kungen här på HS. Själv har jag bara dubbla examina och 210 poäng. Hur skall jag läsa vidare? Har ju idag bara 20 procent av Hagos lön....
+ 1
MoDo Hockey > Sv: RE-building the future 2012/2013
El Maco: Perras två extra tik-löner verkar ju uppenbarligen satt sina spår när man ser er trupp. Jag kan skänka lite tejp till verksamheten.
+ 3
Timrå IK > Sv: NHL lockout 2012
Jack Daniels: Timrå IK Red Eagles är humor. Jag är puck(ad), därför är jag här. Gurra88 är också påväg hit. Hans bäste vän, Skuggan, hänger också med...
Timrå IK > Sv: NHL lockout 2012
Anonymous: Tur att ni har Sundsvall, annars hade Timrå varit enbart två alkisar i en busshållplats...
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Berka: Foppa bjöd ju fel personer!
bisterfinnen: När klockan står på 21:21:21:21 måste Foppa bjuda alla oss här på HS på en grogg. Han har ju råd...om han nu inte köpt Facebookaktier eller blivit Timråit.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gusse: Äh, Micke Nylander är alltid sugen på att lira hockey....
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
bisterfinnen: När klockan står på 21:21:21:21 måste Foppa bjuda alla oss här på HS på en grogg. Han har ju råd...om han nu inte köpt Facebookaktier eller blivit timråit.
+ 4
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
El Maco: Efter tummenupp-loggan så har Modo bränt allt material som har med komik att göra. Nu satsar man på att inte bry sig om souvenirer i stort.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Kongo: Gillar du typsnittet i loggorna längst ner? Det är väl de ni har i tröjorna, men jag tycker det ser lite omodernt ut. Lite som de där saloon-skyltarna i vilda västern. Har själv gett upp vad gäller MoDos syn på grafisk profil...
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
bj21: Ja, haha! Vad gör en brynäsare här när vi snackar final? Kom han in hit på ett fuskleg? Äh, skämtar bara Arnio....ni är bra ibland. Jag är själv gammal brynäsare.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Sawchuk: Müller sa ju själv att han valt att gå sent på is. Hursomhelst, detta lag spelar SM-final i år. Många vinnarskallar, tekniker, tjurskallar, dryga filurer, finessbackar, tveksamma och okända målvakter, snipers, tuff grinig tränare, defensivt fokus. Påhlsson är nye Svarten!
Timrå IK > Sv: Modo - Timrå IK 120816
mikenomad: Men han skulle ju bli vår förste webbredaktör från Mexiko. Funkar inte det får han väl gräva en tunnel bort till nya Bishops...
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Lumber Jack: Det kommer alltså att lukta gott på vägen mot guld..
Timrå IK > Sv: Brynäs IF - Timrå IK 120814
Dalton: Ni skriker efter utlänningar hör jag. Ta istället in Per Hållberg, då får ni elitseriens förste utomjording...
Timrå IK > Sv: Brynäs IF - Timrå IK 120814
Dalton: Ni ligger alltså under mot ett lag som kommer att åka ur. Ni är sämre än MoDo :-)
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Krizan hade sitt medium. Starkbaum? Han kör voodoo.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Paddan: Vi måste värva fler utlänningar...Hinner vi före Nubben?
MoDo Hockey > Sv: Leksands IF - MODO Hockey 2012-08-10
mattias - 74: Här är reprisen på hela matchen...
Länkar:
TV - allehanda.se
TV - allehanda.se
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett: Se där. Gästrin var kung på den tiden. Den enda som inte gled runt tyckte man :-) Det hade ju varit lite roligare om Kent Skägg hade coachat lite under matcherna...
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Mitt minne sviker mig. Hur löste MoDo speltiden för den gigantiska trupp vi hade 2004/05. Hade vi fem backpar som rullade eller vad?
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Nä, du kanske har rätt. Hörde bara på DIF:s forum att Challe fått en chock då han såg fysiska statusen på spelarna. Sedan snackade ju klubben DIF om SM-guld rätt tidigt i utskick och på webben och Hardy sågade det rätt hårt.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
SuperMupster: Jo, kotlettfrillorna var tydligen rejält chipsfeta när säsongen startade. Bl.a. Hagos och Dick vet ju hur det är att tjockna till i hufvudstaden på semester. DIF orkade helt enkelt inte, vilket var rätt tydligt i kvalserien.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
KORITFW: Inget bra tecken. Djurgården var väldigt svenska förra säsongen.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: RE-building the future 2012/2013
Nr 38 Torp gillar tacklingar. Första minuten bara Torp. Kör han så här, blir han en given favorit i Fjällräven Center.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Nån som vet var i Fjällräven Center det nya testlabbet är lokaliserat? Åker ju ner imorgon för en liten rundvandring. Ska passa på att ta mig in på kansliet också för att köra lite webbredigering och även informera vad en grafisk profil är för något.
MoDo Hockey > Sv: RE-building the future 2012/2013
Förhoppningsvis nöter de in kedjorna redan nu. Då kanske vi kan få en bra start denna säsong. Mitten av tabellen efter 10 omgångar är ju en ok start. Slutligen, träna BP på riktigt nu....
MoDo Hockey > Sv: RE-building the future 2012/2013
Nikki Nine: Jo, Cumiskey är i stan. Bilister hade mött "Road Runner" på Svedjeholmsrakan. Beep! Beep!
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Wayne Gresky: Men lugn nu, om man vill kötta i nån grinig match menar jag. Typ mot Sanny och Tolle.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
nectis: "...jakten på Nordgrens namnteckning." Hahaha!
Redigerad kommentar
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
renen:
Müller, han gör istället motståndare skadebenägna. Av oss själevadsbor, så verkar Nordgren vara den populäre. I alla fall idag ;-)
Kul för Timrå att de börjar få nåt som liknar en stomme i och med Niklas intåg.
Müller, han gör istället motståndare skadebenägna. Av oss själevadsbor, så verkar Nordgren vara den populäre. I alla fall idag ;-)
Kul för Timrå att de börjar få nåt som liknar en stomme i och med Niklas intåg.
+ 2
Timrå IK > Sv: Silly Season 12/13
mikenomad: Ni har ju ändå gått från slagpåse till soppåse. En doggybag.
+ 4
Föregående · 357 · Nästa