Historik
Föregående · 366 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: RE-building the future 2011/2012
Berka:
Vilken backtyp söker man tro, en Kudroc eller en Lintner?
Vilken backtyp söker man tro, en Kudroc eller en Lintner?
MoDo Hockey > Sv: Statistiktråden
kärran:
Ja, det är ju den mänskliga faktorn som gjort att MoDo har så dålig statistik. Jag menar, det vore ju kul om nån vettig MoDo-människa kunde sätta pucken i mål nån gång....
Ja, det är ju den mänskliga faktorn som gjort att MoDo har så dålig statistik. Jag menar, det vore ju kul om nån vettig MoDo-människa kunde sätta pucken i mål nån gång....
Redigerad kommentar
MoDo Hockey > Sv: 90-års fest!
Mikael Uhlin:
Ja, och Icebreakersprojektet har finansierat tak över huvudet för Sundlöv, så han slipper övernatta med sliten täckjacka där i spelargången i Läkerol Arena.
Ja, och Icebreakersprojektet har finansierat tak över huvudet för Sundlöv, så han slipper övernatta med sliten täckjacka där i spelargången i Läkerol Arena.
Redigerad kommentar
+ 6
MoDo Hockey > Sv: RE-building the future 2011/2012
arnio:
Jag tror snarare det är en fredagsskräckis eller en fredagskomedi.
Jag tror snarare det är en fredagsskräckis eller en fredagskomedi.
Redigerad kommentar
MoDo Hockey > Sv: RE-building the future 2011/2012
yngwie:
..och Wayne Gretzky är MoDos videocoach...Video-Wayne.
..och Wayne Gretzky är MoDos videocoach...Video-Wayne.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: RE-building the future 2011/2012
Petey21:
Vad hände förra säsongen, jag minns inte...
Vad hände förra säsongen, jag minns inte...
MoDo Hockey > Sv: RE-building the future 2011/2012
yngwie:
Fick just höra att Satan och Panik är klara för MoDo. Helvete och ångest, värva nån bra nu Näslund!
Fick just höra att Satan och Panik är klara för MoDo. Helvete och ångest, värva nån bra nu Näslund!
MoDo Hockey > Sv: RE-building the future 2011/2012
Om nu MoDo nyligen gett Bremberg två bud (kan ju vara i budgetklassen) och samtidigt jobbat för att signa Ritola, så känns det som att det finns möjlighet att det kommer ytterligare en lirare. Eller är det så enkelt att Björn S blev nödlösningen tillsvidare?
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Dagens hockeyspaning:
NLA - Ritchie: 13p på 20 matcher
Austria - Blatny: 17p på 21 matcher
KHL - Nagy: 13p på 17 matcher
AHL - Dimitrakos: 4p på 11 matcher
DEL - Ulmer: 11p på 17 matcher
FIN - Yetman: 6p på 11 matcher
FIN - Kuusela: 9p på 20 matcher
NLA - Ritchie: 13p på 20 matcher
Austria - Blatny: 17p på 21 matcher
KHL - Nagy: 13p på 17 matcher
AHL - Dimitrakos: 4p på 11 matcher
DEL - Ulmer: 11p på 17 matcher
FIN - Yetman: 6p på 11 matcher
FIN - Kuusela: 9p på 20 matcher
+ 5
MoDo Hockey > Sv: RE-building the future 2011/2012
alnöit:
Vi har varit på Kalle Bodén om Ritola tidigare, så bara att tjata lite extra nu så ;-)
Vi har varit på Kalle Bodén om Ritola tidigare, så bara att tjata lite extra nu så ;-)
MoDo Hockey > Sv: RE-building the future 2011/2012
Bad_Brett:
Bara ett namn, Ambri-Piotta diskuterar honom så Europa kan vara ett alternativ. Har gjort 10p på 5 AHL-matcher. Spelat en säsong i Phoenix med Brendl (San Antonio), Sjöström, Nagy..
Bara ett namn, Ambri-Piotta diskuterar honom så Europa kan vara ett alternativ. Har gjort 10p på 5 AHL-matcher. Spelat en säsong i Phoenix med Brendl (San Antonio), Sjöström, Nagy..
Redigerad kommentar
MoDo Hockey > Sv: Färjestad BK - MODO Hockey 2011-11-05
RubinCarter:
Vad dricker du för nåt, Hobgoblin?
Vad dricker du för nåt, Hobgoblin?
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Färjestad BK - MODO Hockey 2011-11-05
yngwie:
MoDo kanske snart får börja panta sina burkar också. Som sagt, blir det några förstärkningar av klass eller blir det en: "Vi tror på den trupp vi har.." ?
MoDo kanske snart får börja panta sina burkar också. Som sagt, blir det några förstärkningar av klass eller blir det en: "Vi tror på den trupp vi har.." ?
MoDo Hockey > Sv: Färjestad BK - MODO Hockey 2011-11-05
spud:
Det är svårt att bara sluta så tvärt. Jag erkänner, min kompis Linkan kommer hit med lite TIK-grejer som vi ska elda...
Det är svårt att bara sluta så tvärt. Jag erkänner, min kompis Linkan kommer hit med lite TIK-grejer som vi ska elda...
+ 4
MoDo Hockey > Sv: Färjestad BK - MODO Hockey 2011-11-05
Berka:
Nä, MoDo har bett mig lägga ner. Det kan alltså vara mitt fel att MoDo inte spelat bra sen Kristian Kuusela och Z.Blatny satte några slutspelskassar....
Vem vet, det kanske vänder nu...
Nä, MoDo har bett mig lägga ner. Det kan alltså vara mitt fel att MoDo inte spelat bra sen Kristian Kuusela och Z.Blatny satte några slutspelskassar....
Vem vet, det kanske vänder nu...
MoDo Hockey > Sv: Mats Zuccarello Aasen
Löst rykte på Twitter om en trade: Cody Franson i Leafs mot Zucca. Toronto var väl ett av laget som ville signa Zucca från MoDo...Burke gillar ju gamla MODoiter..
+ 3
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bittesehr:
Jag lovar att vi vinner. De goa gubbarna kommer inte att hitta hem efter matchen, så yra kommer de att vara när MoDo köttat runt och matat in puckar.
Jag lovar att vi vinner. De goa gubbarna kommer inte att hitta hem efter matchen, så yra kommer de att vara när MoDo köttat runt och matat in puckar.
MoDo Hockey > Sv: RE-building the future 2011/2012
Wayne Gresky:
Foppas gamla Philly-lagkamrat Dmitri Afanasenkov har bara kontrakt i NLA till 5 nov.
Foppas gamla Philly-lagkamrat Dmitri Afanasenkov har bara kontrakt i NLA till 5 nov.
Redigerad kommentar
MoDo Hockey > Sv: RE-building the future 2011/2012
Wayne Gresky:
Kasatonov har hört ryktet också ;-)
Kasatonov har hört ryktet också ;-)
+ 1
MoDo Hockey > Sv: RE-building the future 2011/2012
yngwie:
Jag läste senare att Bykov verkar ha kontrakt till 2014. Fantastiskt dock hur lite det behövs för att få ett litet rykte att börja snabbt växa till hoppfull sanning. Hursomhelst måste vi ju förstärka truppen inom kort....Freddan, du kan väl värva nån, jag får paaaaniik!!!
Jag läste senare att Bykov verkar ha kontrakt till 2014. Fantastiskt dock hur lite det behövs för att få ett litet rykte att börja snabbt växa till hoppfull sanning. Hursomhelst måste vi ju förstärka truppen inom kort....Freddan, du kan väl värva nån, jag får paaaaniik!!!
MoDo Hockey > Sv: RE-building the future 2011/2012
yngwie:
Viktor Tikhonov har spelat med Uffe i Phoenix. Är född i Riga (vad det nu betyder för dubbelpass). Har bara spelat 7 matcher för sitt KHL-lag....3 mål 1 ass.
Viktor Tikhonov har spelat med Uffe i Phoenix. Är född i Riga (vad det nu betyder för dubbelpass). Har bara spelat 7 matcher för sitt KHL-lag....3 mål 1 ass.
MoDo Hockey > Sv: Banner
Jag tycker att texten i bannern är alldeles för ljus. Borde den inte gå mer i nyansen mörkgrått?
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Den här bilden får symbolisera MoDo Hockeys marknadsavdelning.
MoDo Hockey > Sv: Mats Zuccarello Aasen
"“I’m here to show that I can be a player that can contribute offensively in the NHL,” said Zuccarello. “That’s everybody’s dream down here, to play there, I’ve been there and I know I can play there, I just have to keep doing it here.”
Det blev 2 mål och 1 ass i första matchen...
Det blev 2 mål och 1 ass i första matchen...
Redigerad kommentar
Länkar:
The CT Whale :: Home
The CT Whale :: Home
Timrå IK > Sv: Det är dags att agera
Olle:
Det är jag som slår perfekta icing efter icing. Blir jag förbannad tar jag en icing to the head och Magnus Nyström går i taket...
Det är jag som slår perfekta icing efter icing. Blir jag förbannad tar jag en icing to the head och Magnus Nyström går i taket...
MoDo Hockey > Sv: Hur gör Foppa?
Foppa har inget Sm-guld, men väl seriösa planer...
Redigerad kommentar
+ 3
Timrå IK > Sv: Det är dags att agera
Timrå Icon:
Jag har skrivit på för Timrå nu. Linkan gav mig en kasse med Sofiero utanför Systemet och jag tackade ja. Ge mig några matcher så kommer jag i form tror jag.
Jag har skrivit på för Timrå nu. Linkan gav mig en kasse med Sofiero utanför Systemet och jag tackade ja. Ge mig några matcher så kommer jag i form tror jag.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: J18
Berka:
Skål Berka! Har du prövat Gin Russian? Alla i MoDo dricker grogg. Nu får MoDo börjar kravla sig upp mot serieledning, annars sprejar jag min personliga laguppställning på Fjällräven Centers fasad i skydd av mörkret och voodoorök...
Skål Berka! Har du prövat Gin Russian? Alla i MoDo dricker grogg. Nu får MoDo börjar kravla sig upp mot serieledning, annars sprejar jag min personliga laguppställning på Fjällräven Centers fasad i skydd av mörkret och voodoorök...
+ 4
MoDo Hockey > Sv: Brynäs IF - MODO Hockey 2011-10-22
Paddan:
Jag ringde upp Samuelsson Junior igår och sa att han borde väl kunna sätta några stänkare i krysset. Han svarade att jag var gammal och full. Ja, det är inte lätt att vara gammal full MoDo-it nuförtiden...
Jag ringde upp Samuelsson Junior igår och sa att han borde väl kunna sätta några stänkare i krysset. Han svarade att jag var gammal och full. Ja, det är inte lätt att vara gammal full MoDo-it nuförtiden...
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Langa hit en lila påse med öl, jag har slut. Det är ju ändå sista färden för våra lag ;-)
MoDo Hockey > Sv: SAIK - MoDo 2011-10-20
NuMo:
Mark Olver i Colorado skulle jag försöka få loss om han blir kry efter sin skada. Skulle passa grymt bra in i Modo efter vad jag sett. Liten center, smart, jobbar stenhårt, bra på grillorna.
Mark Olver i Colorado skulle jag försöka få loss om han blir kry efter sin skada. Skulle passa grymt bra in i Modo efter vad jag sett. Liten center, smart, jobbar stenhårt, bra på grillorna.
MoDo Hockey > Sv: SAIK - MoDo 2011-10-20
Var är det fysiska spelet, ser ut som att man inte hänger med i tempot..3-2 nu då i PP och börja tryck till lite.
MoDo Hockey > Sv: SAIK - MoDo 2011-10-20
Nikki Nine:
Det sänder i alla fall bra signaler till Filip Forsberg inför nästa säsongs silly season...
Det sänder i alla fall bra signaler till Filip Forsberg inför nästa säsongs silly season...
+ 2
Föregående · 366 · Nästa