Costanza

21391 inlägg · 24466 besäkare

Historik

· 367 ·
MoDo Hockey > Sv: Timrå - MODO Hockey 2011-10-04
DariusK:
Det blir 4-2 till MoDo mot SAIK. Schremp gör mål i PP. Publik: 6940.

Redigerad kommentar


MoDo Hockey > Sv: Timrå - MODO Hockey 2011-10-04
"Datumet är 111001. Säsongspremiär för MoDo-voodoo. Vinst 5-2. Skröder kommer att flyga fram och göra två mål. Svårt att vara negativ då man vet att vi vinner..."

Jag var lite fel ute med datumet på mina spådomar...

MoDo Hockey > Sv: Mats Zuccarello Aasen
Zucca kör en Foppa-special:

www.youtube.com/watch?v=AWGHISI4A08

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Paddan:
"För Rob Schremp så är det just rinkens storlek som visat sig vara ett problem – på ett oväntat sätt.

– Det här med att spela på en stor rink är en illusion. Du tror att det ska vara så mycket mer tid men det är precis tvärtom, säger han."

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
bisterfinnen:
Det var så lite. Som du ser i länken så hoppades jag på ett hattrick från Robbie...

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Nagy har ännu efter 4 matcher inte gjort nån poäng i KHL. Bartecko har snidat ihop 3p. Zdenek Blatny har grisat in 10p på 7 matcher för Graz 99ers.

MoDo Hockey > Sv: MoDo - Färjestad 111001
Wayne Gresky:
Hahahaha!

MoDo Hockey > Sv: MoDo - Färjestad 111001
Berka:
Datumet är 111001. Säsongspremiär för MoDo-VooDoo. Vinst 5-2. Skröder kommer att flyga fram och göra två mål. Svårt att vara negativ då man vet att vi vinner...

MoDo Hockey > Sv: HV 71 - MODO Hockey 2011-09-29
Sawchuk:
Vem bryr sig om seg-Skröder vilar 4 matcher, upp med Janos Hari då...

MoDo Hockey > Sv: HV 71 - MODO Hockey 2011-09-29
Dirigo:
Bara inte Skröder blir rånad på centerrullen...

MoDo Hockey > Sv: MODO Hockey - Linköping 2011-09-24
Dirigo:
Herlsey gör en bra match. Starkt att vara så stabil. Bra inställning. Jag gillar att MoDo har starka skallar i laget.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Kl. 11.00 på Canal+ HD. Repris Djurgården - MoDo.

MoDo Hockey > Sv: Mats Zuccarello Aasen
Missa inte Zuccarello mot Tedenby, Kovalchuk, Larsson, Volchenkov och Jacob Josefsson. 12 minuter till nedsläpp. Zucca spelar i tredje med Boyle och Fedotenko.

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
bisterfinnen:
5. Han har röda hund, stackars Prikken...

MoDo Hockey > Sv: Djurgården - MoDo 110917
Satan, livet leker. Jag skrek vid varje närkamp, för helvete fortsätt så här. Mosa vidare! Jag minns Döme och Blatny.....Grym jävla prestation grabbar i 08-land!!

MoDo Hockey > Sv: Djurgården - MoDo 110917
arnio:
Det här med Hannulas korttidskontrakt gör mig lite fundersam. Om det stämmer att han har 370000 för en månads spel, så får jag inte ihop hur han skall kunna få förlängt (med bibehållen lön) efter 15 oktober. Zuccarello läste jag på HFBoards, är inte helt frisk i handen än, men kommer att ge allt på campen. Som jag sagt tidigare, det blir tufft att ta plats i årets Rangers...Zucca får gärna ta över rika Mika's lönepost... annars: välkommen Brunnström, Marek Svatos eller Janne Pesonen.

MoDo Hockey > Sv: Djurgården - MoDo 110917
arnio:
Det har gått EN match. Henriks första elitseriematch i karriären. Foppa hade 20 poänglösa matcher i Quebec under sin debutsäsong. Allt klaffar inte direkt. MoDo har väl beslutat sig för att testa Samuelsson Jr på allvar.



Timrå IK > Sv: Silly Season 11/12
Johnny Bravo:
Glömde dig i vågen av alla chat-frågor. Helt ärligt skulle jag välja Hedin före Hersley. Hedin blir nyttig för er. Jag tror dock att Westin är rätt klar som 6:e Modoback och att det fiskas efter ytterligare en förstärkning....

Timrå IK > Sv: Silly Season 11/12
Olle:
Jag säger som Anton Hedman, icing med touch är bra!

Timrå IK > Sv: Silly Season 11/12
Timrå Icon:
Allt är bra här på Solsidan. Hedin är kung! Men avgå Bengt Hedin! Hersley får ta över...

Timrå IK > Sv: Silly Season 11/12
Nu börjar chatten med mig. Härligt att vara här igen!

MoDo Hockey > Sv: MODO Hockey - Frölunda 2011-09-15
supertrött:
Du har säkert rätt. Det var i alla fall den 12 januari 1988 ser jag på Swehockey.se. 4300 åskådare. Lustigt nog vann även MoDo borta mot DIF den säsongen med samma siffror.

Redigerad kommentar


MoDo Hockey > Sv: MODO Hockey - Frölunda 2011-09-15
Paddan:
Ojoj, MoDo-DIF 6-5 i ett svettigt Kempis. Urban Nordin avgör med en slägga. Det var tider. Bilkö hem. Sportradio i bilen. Sportspegeln då man kommer hem....


MoDo Hockey > Sv: RE-building the future 2011/2012
Wayne Gresky:
Magnus Nyström är som mycket annat i media = fejk! Dokusåpor är fejk. Dokumentärer är fejk. Nyheter är fejk. Bloggar är fejk. Robinson är fejk. Lyxfällan är fejk. Många tuttar är fejk. Klimathotet är fejk. 9/11 är fejk. Svininfluensan är fejk. Federal Reserv är megafejk......................

MoDo Hockey > Sv: Modo, till kvalspel i år också?
Ã…ke Westerlind:
59. DÖME, Robert 28. HORAVA, Miloslav 23. BLATNY, Zdenek
4th Line 32. VIKLUND, Tobias 34. WARGH, Tommy

19. PETTERSSON, Mikael 20. STEEN, Oscar 18. ÖBERG, Peter
3rd Line 5. JONSSON, Hans 38. ANDERSSON, Adam

15. SALOMONSSON, Andreas 39. SVARTVADET, Per 12. MORRISON, Justin
2nd Line 35. HEDIN, Pierre 3. TIMANDER, Mattias

10. SKRÖDER, Per-åge 24. SUNDSTRÖM, Niklas 17. KUUSELA, Kristian
1st Line 6. ENSTRÖM, Tobias 8. HEDMAN, Oscar

Goalkeepers 30. ZAJKOWSKI, Mikael
60. KRIZAN, Karol

MoDo Hockey > Sv: Modohockey.se
digitalbath:
Skulle vara coolt om laguppställningen inför match (och kanske mål+ass efter match) kunde presenteras typ så här på hemsidan:

MoDo Hockey > Sv: SCA-Cupen 2011
modomartin:
Du får ha i åtanke att det kunde ha varit värre, du kunde ha varit en Timrå-it i en lägenhet på Västra Radiogatan ;-)

MoDo Hockey > Sv: SCA-Cupen 2011
Ambroo:
Ja, inget fel på området, ganska lummigt men lyan var öken. Fan, vad härdad man var som student. Sundsvall är hur som helst finare stad än Umeå.

MoDo Hockey > Sv: SCA-Cupen 2011
Ambroo:
Jag hoppas att ni burar in dem i samma lägenhet jag hade på Skönsmon, Västra Radiogatan. Möglig dusch i källaren, det förtjänar de!

Redigerad kommentar


MoDo Hockey > Sv: SCA-Cupen 2011
Poffa:
Det är kanske som i Jönköping, några slipsnissar som skapar oreda, fräser och spottar?

MoDo Hockey > Sv: SCA-Cupen 2011
I en perfekt värld hade MoDo haft röda skridskor, grön klubba, rött ansikte, röda tröjor, gröna siffror med en vit kant, gröna byxor, röd hjälm med grönt spännband och rödgrönvita ben...Det är en jävla tur att isen är vit och domarjäveln svartvit :-)

MoDo Hockey > Sv: SCA-Cupen 2011
Nikki Nine:
Jag ser voodookraft i dessa tröjor. Skitsnyggt tycker jag!

MoDo Hockey > Sv: RE-building the future 2011/2012
Bad_Brett:
Ahh, tack för tipset...

MoDo Hockey > Sv: RE-building the future 2011/2012
Poffa:
Han kan sätta straffar också. Kolla skottet 2:20.

MoDo Hockey > Sv: RE-building the future 2011/2012
Nikki Nine:
Det skålar vi på. Härliga tider och Djurgårdarna är lite sura. Ännu bättre!

MoDo Hockey > Sv: RE-building the future 2011/2012
spud:
MoDo måste ha en stark trupp när man går in denna säsong. Nagy var väl rätt bra även om han vill ha stålar...och ännu mer stålar.

MoDo Hockey > Sv: RE-building the future 2011/2012
Bad_Brett:
Expressen säger avtal till mitten av oktober, sen kommer Brunnström...eller Zucca :-)

Redigerad kommentar

Redigerad kommentar


MoDo Hockey > Sv: RE-building the future 2011/2012
Gustafsson:
Vi får väl ha 3st förstakedjor. Bra värvning!

MoDo Hockey > Sv: RE-building the future 2011/2012
Berka:
Zuccarello var en bättre historia med sina 28000 kr i månaden, bra deal där Ecke!

Redigerad kommentar


MoDo Hockey > Sv: RE-building the future 2011/2012
Nikki Nine:
Det kunde ha varit värre...

MoDo Hockey > Sv: RE-building the future 2011/2012
Bad_Brett:
Per Hållberg förgör målvakten.

MoDo Hockey > Sv: Lukko Rauma - MODO Hockey 2011-08-26
Modoante:
Mycket smidigt köp av matchen, blir att koppla till tv:n...

MoDo Hockey > Sv: Lukko Rauma - MODO Hockey 2011-08-26
Bittesehr:
Jag hoppas verkligen att MoDo söker efter ytterligare back+forward.

MoDo Hockey > Sv: Lukko Rauma - MODO Hockey 2011-08-26
Johnny Bravo:
Du är här och skriver poesi om MoDo Hockey, det gillar vi!

MoDo Hockey > Sv: Lukko Rauma - MODO Hockey 2011-08-26
spud:
Ja, Allehanda Sport införde ju nyligen Hillbillystopp vad gäller kommentarer på webbsidan. Antalet inlägg från Tratten och Finkel har ju gått ner sen dess...

MoDo Hockey > Sv: Lukko Rauma - MODO Hockey 2011-08-26
Poffa:
Skönt att se att hela Sverige vill läsa om MoDo. MoDo är ju dessutom den mest kända europeiska klubben i Nordamerika så marknadsavdelningen måste ha gjort ett bra jobb....eller så ha vi postat så jävla många Foppa- och MoDoinlägg på HFBoards.com att MoDo = europeisk hockey...

MoDo Hockey > Sv: Lukko Rauma - MODO Hockey 2011-08-26
Susse ser taggad ut i nya tröjan. SM-guld!

· 367 ·
Om Costanza
Hejar på: 0x20-modohockeylogosvg.png MoDo Hockey

Erfarenhet: Legend

är nu ONLINE