http://1.bp.blogspot.com/_W0WxlOQW7-I/TI49BjX-MyI/AAAAAAAAIh0/HOo6BJuw8Dc/s1600/zuccarello.jpg
Historik
Föregående · 380 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: RE-building the future 2010/2011
Dragan 2k:
Från MoDos sida kan jag nog lova att det bara handlar om att "man hört sig för" angående Suchy...så du kan nog vara lugn. Om det nu inte är så att det finns oro för skador i MoDo redan nu.
Från MoDos sida kan jag nog lova att det bara handlar om att "man hört sig för" angående Suchy...så du kan nog vara lugn. Om det nu inte är så att det finns oro för skador i MoDo redan nu.
MoDo Hockey > Sv: RE-building the future 2010/2011
Dragan 2k:
Enligt Boork är det där en typisk MoDo-värvning :-)
Enligt Boork är det där en typisk MoDo-värvning :-)
MoDo Hockey > Sv: RE-building the future 2010/2011
Paddan:
""Rado är utbildning hos oss i två veckor. Han började i pre-matchen mot Martina och ingenting det hindrar inte mot denna motståndare igen presenteras i Extraliga första omgången på tisdagen. en förutbestämd och vi har fyra dagar som vi sätter på papper, säger direktören för HK Poprad Tibor Turan."
""Rado är utbildning hos oss i två veckor. Han började i pre-matchen mot Martina och ingenting det hindrar inte mot denna motståndare igen presenteras i Extraliga första omgången på tisdagen. en förutbestämd och vi har fyra dagar som vi sätter på papper, säger direktören för HK Poprad Tibor Turan."
Länkar:
Google Översätt
Google Översätt
MoDo Hockey > Sv: RE-building the future 2010/2011
MorganaLefaey:
Han har spelat med Tollefsen ser jag..
Han har spelat med Tollefsen ser jag..
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Sammandrag av Oldens match:
video.mapleleafs.nhl.com/videocenter/console?id=75146&catid=802
video.mapleleafs.nhl.com/videocenter/console?id=75146&catid=802
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
"Modojunior het i Toronto Maple Leafs
Bland elitseriens utländska doldisar finns en ung och lång (194 centimeter) norrman som jag tycker ska bli spännande att se i elitserien.
Modos Sondre Olden, som nyligen fyllde 18 år. Modo har ju elva utländska spelare i laget, varav sex är från just Norge, så någon mer än Per-Åge Skröder borde väl ha förmågan att sticka ut på ett positivt sätt.
Och jag tror det blir Sondre Olden.
Han missar Modos viktiga genrep mot Luleå i dag eftersom han är och visar upp sig på Toronto Maple Leafs rookiecamp i London, Ontario.
Sondre Olden tog chansen att glänsa direkt, och dessutom inför ögonen på Torontobossarna Brian Burke och Ron Wilson. Toronto slog i natt Stanley Cupmästarna Chicago i en rookiematch med 6-3. Sondre Oldens kedja var bäst. Han gjorde både mål och assist precis som kedjekamraterna Greg McKegg och Kenny Ryan."
Bland elitseriens utländska doldisar finns en ung och lång (194 centimeter) norrman som jag tycker ska bli spännande att se i elitserien.
Modos Sondre Olden, som nyligen fyllde 18 år. Modo har ju elva utländska spelare i laget, varav sex är från just Norge, så någon mer än Per-Åge Skröder borde väl ha förmågan att sticka ut på ett positivt sätt.
Och jag tror det blir Sondre Olden.
Han missar Modos viktiga genrep mot Luleå i dag eftersom han är och visar upp sig på Toronto Maple Leafs rookiecamp i London, Ontario.
Sondre Olden tog chansen att glänsa direkt, och dessutom inför ögonen på Torontobossarna Brian Burke och Ron Wilson. Toronto slog i natt Stanley Cupmästarna Chicago i en rookiematch med 6-3. Sondre Oldens kedja var bäst. Han gjorde både mål och assist precis som kedjekamraterna Greg McKegg och Kenny Ryan."
MoDo Hockey > Sv: Mats Zuccarello Aasen
Mats Zuccarello (Aasen har försvunnit :-) kommer att spela i nummer 36...
MoDo Hockey > Sv: Mats Zuccarello Aasen
"GET IN LINE: The Rangers’ informal skate this morning featured a low-scoring scrimmage, and while coaches aren’t allowed to be involved yet, it was interesting to see Mats Zuccarello Aasen skating on a line with Vinny Prospal and Marian Gaborik at one point....."
Länkar:
Chad Johnson eyes the future
Chad Johnson eyes the future
MoDo Hockey > Sv: RE-building the future 2010/2011
Här har ni en översiktsbild över säsongens hjältar, men hur tusan skall laget formeras, jag fick då inte till det så bra känner jag, är öppen för förslag, annars är väl bara att vänta in premiären :-)
MoDo Hockey > Sv: Mats Zuccarello Aasen
...och räcker inte pengarna, så har han ju vanan inne för vistelse i diskrummet.
MoDo Hockey > Sv: Mats Zuccarello Aasen
Paddan:
De där kronorna behöver han spara inför den kommande rookiemiddagen..
De där kronorna behöver han spara inför den kommande rookiemiddagen..
MoDo Hockey > Sv: Mats Zuccarello Aasen
Rangersintervju med Zucca efter träningspasset i MSG, hyllar MoDo...
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
2-2. Öhman har gjort två mål mot Kloten
Länkar:
Blues Fan Club - Ottelut
Blues Fan Club - Ottelut
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
qwertas:
Jag ser att Madsen får göra lite kameraarbete också, finfint...
Jag ser att Madsen får göra lite kameraarbete också, finfint...
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
73Sjöbba:
I denna tråd måste man väl få skriva annat än direkta svar. Jag presenterade ju en timrånyhet för dig, väl passande för trådnamnet och sedan i en annan post så svarade jag på din fråga.
I denna tråd måste man väl få skriva annat än direkta svar. Jag presenterade ju en timrånyhet för dig, väl passande för trådnamnet och sedan i en annan post så svarade jag på din fråga.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
73Sjöbba: Nu får du nyktra till, jag la bara ett inlägg i "Apropå ingenting"-tråden att Nordström är gjord av glas och du började gå loss och "Foppa" som mikenomad :-)
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
qwertas: Det tackar vi för, bra jobbat! Ritchie är en riktig profil..
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
73Sjöbba: Vrider och vänder? Varför snackar vi om Foppa, när det gällde hårdingen Hedman.
Timrå IK > Sv: Silly Season 10/11
Bissett19:
Skyll på mig, jag ansvarar för voodoo hos MoDo. Redan när Nordström sa "TIK" så gick det illa...
Skyll på mig, jag ansvarar för voodoo hos MoDo. Redan när Nordström sa "TIK" så gick det illa...
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
73Sjöbba: Foppa har aldrig behövt provspela i Sundsvall. Men nog har man väl åkt på däng om näsbenet ryker, med klubba eller knytnäve...
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
73Sjöbba: P.Nordström, som tidigare var mas är tydligen gjord av glas...Snacka inte voodoo med någon som hejar på MoDo.
Redigerad kommentar
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
qwertas: Mina åsikter är ingen kritik till dem som kämpar på med sina knappa medel, utan att klubben inte lägger mer resurser på webbinformation. Vad kostar det att (låta någon som kan att) filma en träning i HD-kvalitet, matchsekvenser i träningsturneringar eller att specialbevaka nyförvärv. Jag tycker inte att man idag från MoDos sida hänger med i utvecklingen.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
MorganaLefaey: Men ge spelarna en videokamera och filma lite då, på träning, i gymmet, under match. Bristen på nya ideér är ju total.... Dessa lirare tjänar miljoner, de ska ställa upp. Alla vill se mer av laget MoDo. Då menar jag inte upprepande videointervjuer om varför man valde MoDo.....
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Petey21:
Det är ju som om man fortfarande inte fattar vad supportrar efterfrågar, man (jag i alla fall) vill se färska aktuella bilder och video från barmark, träningar, matcher..bevaka t.ex. nyförvärv och deras unika kunskaper.
Jag skiter i nåt jävla glättigt matchprogram där Hasse A tränar på att få radbrytningar rätt och floskler om svunnen tid.
Djurgården är ett kalasexempel på förening som fattar hur man använder information för att öka intresse. Det kostar inte mycket...
Det är ju som om man fortfarande inte fattar vad supportrar efterfrågar, man (jag i alla fall) vill se färska aktuella bilder och video från barmark, träningar, matcher..bevaka t.ex. nyförvärv och deras unika kunskaper.
Jag skiter i nåt jävla glättigt matchprogram där Hasse A tränar på att få radbrytningar rätt och floskler om svunnen tid.
Djurgården är ett kalasexempel på förening som fattar hur man använder information för att öka intresse. Det kostar inte mycket...
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Nu får fan MoDo skärpa till sig vad gäller webbsidan. Rapporteringen idag är pinsam...
Timrå IK > Sv: Njurunda Comments
DJ Hemp: Vi njuter av vår arena. Akterseglade?, köpte ni Noaks ark för de där 5,5 miljonerna. Dyr plywood...skippa örnjäveln nu bara och lägg till vid Norrlands huvudstad :-)
Timrå IK > Sv: Njurunda Comments
DJ Hemp: Så ni bor i en berömd stenstad, men var kommer hockey och Timrå in i bilden?
Timrå IK > Sv: Njurunda Comments
DJ Hemp:
Har ni snackat nåt med Sundsvalls fans om idén att i framtiden dela arena i centrala Sundsvall?
Har ni snackat nåt med Sundsvalls fans om idén att i framtiden dela arena i centrala Sundsvall?
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Dragan 2k:
Haha, han började ju i alla fall rätt, med Öhhhh!?
Haha, han började ju i alla fall rätt, med Öhhhh!?
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
oscaaaar:
Den har tydligen rullat på kanadensisk morgon-TV också. Om de bara kunde lära sig att stava namnet på hockeyns huvudstad rätt....
www.youtube.com/watch?v=RVJIRxcH16Q
Den har tydligen rullat på kanadensisk morgon-TV också. Om de bara kunde lära sig att stava namnet på hockeyns huvudstad rätt....
www.youtube.com/watch?v=RVJIRxcH16Q
MoDo Hockey > Sv: IF Björklöven - MODO Hockey 2010-08-20
Martin S:
Ja, det var en sevärd match. D.J. och Olden flög fram. Hållberg får nog träna skott framöver. Snygga pass av Magnusson. Som sagt, det finns ny publik att hämta upp längs Botniabanan om MoDo lägger in lite marknadsföring häruppe...
Ja, det var en sevärd match. D.J. och Olden flög fram. Hållberg får nog träna skott framöver. Snygga pass av Magnusson. Som sagt, det finns ny publik att hämta upp längs Botniabanan om MoDo lägger in lite marknadsföring häruppe...
MoDo Hockey > Sv: Skellefteå AIK - MoDo HK, 2010-08-18
Dream Team:
Jo, jag borde vara lite mer avslappnad och cool :-) En oviss säsong närmar sig dock, vad tycker du, ska jag lägga 500kr per månad för att se detta MoDo på Canal+ Max, eller ska jag avvakta några matcher?
För 6000 kr per år får jag annars 15 matchresor till Ö-vik med Lind Tours...eller så kan jag se alla matcher på O'learys 500m från mig och äta och dricka öl för pengarna...eller beställa hem 46 matcher via webben.
Annars är ju 6000 kr bara sex helgkvällar i Umeå centrum. Jag får väl sova på saken. Det lutar dock åt att jag beställer ESPNPlayer för runt tusingen och kan se Sedinarna och MZA om han tar en plats i Rangers...
Jo, jag borde vara lite mer avslappnad och cool :-) En oviss säsong närmar sig dock, vad tycker du, ska jag lägga 500kr per månad för att se detta MoDo på Canal+ Max, eller ska jag avvakta några matcher?
För 6000 kr per år får jag annars 15 matchresor till Ö-vik med Lind Tours...eller så kan jag se alla matcher på O'learys 500m från mig och äta och dricka öl för pengarna...eller beställa hem 46 matcher via webben.
Annars är ju 6000 kr bara sex helgkvällar i Umeå centrum. Jag får väl sova på saken. Det lutar dock åt att jag beställer ESPNPlayer för runt tusingen och kan se Sedinarna och MZA om han tar en plats i Rangers...
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
mikenomad:
Jonte, Lello, Mäkiaho och Corsord, bedriver ni svart voodoo där nere eller? :-)
Jonte, Lello, Mäkiaho och Corsord, bedriver ni svart voodoo där nere eller? :-)
MoDo Hockey > Sv: Skellefteå AIK - MoDo HK, 2010-08-18
Dream Team:
Ni tog ju silver mot Modo -07 under kvartsfinalen. Hade ni bara vunnit mot stora MoDo så var ju guldet hemma i Sundsvall.
Ni tog ju silver mot Modo -07 under kvartsfinalen. Hade ni bara vunnit mot stora MoDo så var ju guldet hemma i Sundsvall.
MoDo Hockey > Sv: Skellefteå AIK - MoDo HK, 2010-08-18
Dream Team:
Vet du om att till och med Zdenek Blatny har ett SM-guld? Har ni ens spelat final? :-)
Vet du om att till och med Zdenek Blatny har ett SM-guld? Har ni ens spelat final? :-)
MoDo Hockey > Sv: Skellefteå AIK - MoDo HK, 2010-08-18
Björn W:
Det blir nog som säsongen 98/99, vi vinner alla matcher med ett måls marginal och serien med 20p före tvåan....frågan är om vi möter Ove och Brynäs i finalen även denna gång..
Det blir nog som säsongen 98/99, vi vinner alla matcher med ett måls marginal och serien med 20p före tvåan....frågan är om vi möter Ove och Brynäs i finalen även denna gång..
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Björn W:
Du har äntligen hittat original-Ove, som jag har letat! Ejendal, voodoo, Leksand, icing, offside, allt hänger ihop :-)
Du har äntligen hittat original-Ove, som jag har letat! Ejendal, voodoo, Leksand, icing, offside, allt hänger ihop :-)
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Björn W:
Jag har skrivit och bett att de ska göra en artikel om hur viktigt det är med icing, men får inget svar...Kanske om Foppa gör en icing kan det bli lite skriverier.
Jag har skrivit och bett att de ska göra en artikel om hur viktigt det är med icing, men får inget svar...Kanske om Foppa gör en icing kan det bli lite skriverier.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Berka:
Det är verkligen NHL-klass på det där klippet. Saknar dock en scen där Robert "Kungen" Döme och Mattias "Kolan" Karlsson visar hur goda pizzorna på Mamma Mia verkligen är..
Det är verkligen NHL-klass på det där klippet. Saknar dock en scen där Robert "Kungen" Döme och Mattias "Kolan" Karlsson visar hur goda pizzorna på Mamma Mia verkligen är..
Redigerad kommentar
MoDo Hockey > Sv: MODO Hockey - Luleå HF 2010-08-16
Paddan:
Ja, till och med Peter Åslin både såg och hörde dubbelt där under VM då Hasse skjutsade honom i rullstolen. De dubbla rösterna hörs hur tydligt som helst...
Ja, till och med Peter Åslin både såg och hörde dubbelt där under VM då Hasse skjutsade honom i rullstolen. De dubbla rösterna hörs hur tydligt som helst...
Timrå IK > Sv: Träningsmatcher
Snoop:
Skön helgardering, men det är klart, Hallin får ju inte börja tro att han är Conny Strömberg.
Skön helgardering, men det är klart, Hallin får ju inte börja tro att han är Conny Strömberg.
Föregående · 380 · Nästa
Nu har Mats fått sin nya tröja:
Redigerad kommentar