Historik
Föregående · 12 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Mickis: ja de kunde man ju ha räknat ut med arslet för längesedan
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Vad tror vi möjligheterna om att de blir match på lördag? Växjö hade väll corona å ställde in en match häromdagen.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Drevet mot PB OCH Brynäs verkar vara igång redan iallafall
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon or: DIF är blåsta på både Salak och Thoresen pga outklausuler
+ 11
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tittar man på Timrås laguppställningen så är dem inte så dåliga som många antyder.
Rattie
Lodin
Hartmann
Åberg
För att bara nämna några…..
Rattie
Lodin
Hartmann
Åberg
För att bara nämna några…..
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Bratwursten : Gunler ska vara på läktaren han är horeibelt dålig
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Vad tror ni om backvärvnings möjligheterna? Blir de nån ny offensiv back? När stänger fönstret?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Är de inte fler än jag som tycker att Dima borde krypa in lite närmare mot målet i PP? Han står ju nästan ute vid sargen när gan får skottläge…
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Svensson_62: Det speluppehålet existerar nog inte längre då alla inställda matcher kommer att spelas då. Ligan pausas efter dem matcher dom spelas idag tisdag pga Covid
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forestonepearl : Ja jag skrev de igår, skumt hur vissa resonerar…..
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Wikegård tycker att DIF borde ta in Patrik Berglund, tankar om de🧐
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Blå grottan: Lite märkligt att inte KK kommer med nån som helst info om vad som komer hända nu när dem haft en dialog med Brynäs, oavsett om dem kommer tbx eller lägger ner för gott. Hade ju varit en jäkla boost för laget å komma tbx efter juluppehållet å mötas av bättre drag på ståplats med TIFOn och annat. De tycker jag laget har förtjänat efter spelet dem visat upp iom Dimas intåg.
+ 8
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: blir vi av med massa dyra pisskontrakt kan vi bägge få som vi vill 👍, strukturen i laget måste byggas om 3:e och framförallt 4:e kedjan måste bli mycket billigare då kan man införskaffa spets. Sen om Dima/Palve/Rödin ingår i 1:a eller 2:a spelar ingen roll för mig om dem 3 nya spets spelarna är SPETS.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Emil9783: Jag vill absolut inte se en ”1:a” kedja med Rödin, Scott och xxx . Ska vi uppåt i tabelln bör Rödin ner i andra och 3 nya spets in som ”1:a”. Ev kan Dima vara en av dem vad man sett hittils av honom,och en ny ihop med Palve å Rödin.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
mk: säsongen är inte klar än;) som de ser ut nu på planen är inte play in en omöjlighet. Tänk om vi JA hittar ett guldkorn på både backsidan och en bra 2:a keeper att avlasta Veini med. Drömmen vore att möta Leksand i play in (inte helt omöjligt). Sen slår vi ut dem å plötsligt kanske de inte är så oattraktivt att lira i Brynäs. Drömma får man ju iallafall. Hur som helst vart vi än hamnar i tabellen iår så är de inte lika jobbigt för hjärta och själ att se matcherna, vi är ju allt som oftast med tills hesa Fredrik ljuder till skillnad från säsongerna som varit.
+ 16
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
I brist på annat..... hur vill ni se laget inför nästa år? Jag ser inte inte många man vill förlänga med faktiskt. Skulle vilja se en ordentlig ur rensning av underpresterande spelare. Typ såhär.
Veini Vehviläinen (förläng
Ny
Ny -Ny -Ny
Rödin -Palve(förläng) -Timashov
Olesen -Ölund -Eklind
Ny -Birgersson -Ny
Ny -Ny
Bertilsson -Ny
Ny -Genoway
Ny -Hedberg (förläng)
Lindstein - Bergman
Veini Vehviläinen (förläng
Ny
Ny -Ny -Ny
Rödin -Palve(förläng) -Timashov
Olesen -Ölund -Eklind
Ny -Birgersson -Ny
Ny -Ny
Bertilsson -Ny
Ny -Genoway
Ny -Hedberg (förläng)
Lindstein - Bergman
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Fan va bra vi spelar. Oddsen på ett skitmål i arslet snart??
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
bradberry: Man kan argumentera för och emot med många av spelarna vi har idag men jag försöker se de som att vi behöver rensa ut och de ordentligt om vi ska lyfta i tabelle å de verkar ju inte gå med den truppen vi har även med en riktigt bra tränare vilket vi har nu. Sallinen har varit bra visst, men jag tror ju inte han kommer gå ner i lön till den nivån vi tycker de ska vara värt. Ha i åtanke att han lirar i fjärde nu när han gör de bra, då ska ha han lön därefter oxå.
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Pettisbif: Det är ju helt rätt kontrakt som går ut. Jag kan tänka mig en förlängning med Hedberg,Genoway och Palve.
Scott borde gå att få nå vassare för pengarna han lirar för han börjar bli till åren oxå.
Absolut inte Sallinen heller, samma som Scott peakat för längesedan och dyr.
Scott borde gå att få nå vassare för pengarna han lirar för han börjar bli till åren oxå.
Absolut inte Sallinen heller, samma som Scott peakat för längesedan och dyr.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Åberg hade man ju inte tackat nej till vi hade behövt en rightare i PP
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Treklövern1912: Nej de har du ju oxå rätt i den har varit bra, de enda ja menar är att Birgerssons kurva har ju betydligt mer chanser att peka uppåt än Petterssons. Vi får speäcka fjärde om den börjar gnissla😉
Föregående · 12 · Nästa