Historik
Föregående · 11 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Hur kan vi ha ett sånt uddlöst PP i match efter match??? Tränar dem ens de nån gång?
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: säger de samma. De här va droppen. Nollade mot tabelljumbon när läget i tabellen är som den är. Oförlåtligt dåligt.
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Det blir kval iår igen. Torsk idag å stortorsk imorgon. Det blir 6 raka förluster.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Va i helvete är de man sitter å kollar på??? Så jävla in i helvete jävla uddlösa bedrövliga
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Men va fan coacha lite nu då. Korta bänken vaska om för nånting !!!!!!
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Syns lång väg att de blir torsk idag. Ge mig fan på att Rautio håller nollan.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
lapad: Det skulle ju kunna vara så att deras hemmalag bjuder på och har bjudit på bättre hockey dem senaste 4,5 åren? De är ju bara att inse fakta. Vi är ett bottenlag å kommer så vara tills vi slutar upp med å betala löner till spelare i 3:e och 4:e som andra lag betalar sina 2:a kedjespelare. Om vi klarar detta år så får de fanimej vara nog med utfyllnadsspelare. Det ska fan in med minst 3 spetsspelare i detta lag om vi ska lyfta.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: Gunler som extra fw igen, Han får nog inget nytt kontrakt i Brynäs tror och hoppas jag.
+ 9
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Håller absolut med dig. MEN de verkar ju inte som att dem som är på ståplats nu och försöker helt enkelt inte klarar av de tyvärr🤷🏼♂️ Det är pinsamt dåligt tryck i hallen.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Ingen som vet nått nytt om Kamratkompaniet? De är nevisat ggn efter ggn att utan dem är ju stämningen i hallen dötrist.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Manner ringer till Alcén
Manner- vi behöver in duktig pojke i PP som även kan gå in i andra kedjan med Dima å Palve å sätta mackorna dem lägger upp.
Alcén- inga problem jag har rätt kille här, han är lite ringrostig men han stänkte in 6mål! I Djurgården förra säsongen sen har han dippat grillchips i soffan. Å funkar inte de kan jag snöra på mig rören igen jag är ju en erkänd sniper.
Manner- Plir bra de där! Hyvvä päivve
Manner- vi behöver in duktig pojke i PP som även kan gå in i andra kedjan med Dima å Palve å sätta mackorna dem lägger upp.
Alcén- inga problem jag har rätt kille här, han är lite ringrostig men han stänkte in 6mål! I Djurgården förra säsongen sen har han dippat grillchips i soffan. Å funkar inte de kan jag snöra på mig rören igen jag är ju en erkänd sniper.
Manner- Plir bra de där! Hyvvä päivve
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Undrar hur resonemanget gick imellan Alcén och Manner den här ggn? Kan de här vara en spelare som Manner anser att laget behöver för att nå playin alternativt klara ingemansland?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Va de inte snack om Ojamäki till SHL oxå…. Nått för oss?
29 mål på 48 matcher i KHL är väll inte så pjåkigt
29 mål på 48 matcher i KHL är väll inte så pjåkigt
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: Innebär de inställd match eller vad? Låst artikel du länkar till.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Mrassarson: Inget jag minns men nån hävdar iallafall att Djoos är mer eller mindre klar.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Pettisbif: Jag gör ett försök till en laguppställning inför nästa säsong.
Rödin-Scott-Boqvist
Dima-Palve-Clark
Levtchi(Tappara)-Ölund-Olesen
Persson(Mora)-Birgersson-Eklind
Bertilsson- Djoos
Kinnvall-Näsén
Bergman-Lindstein
Mylläri
Veini- J. Johansson
Rödin-Scott-Boqvist
Dima-Palve-Clark
Levtchi(Tappara)-Ölund-Olesen
Persson(Mora)-Birgersson-Eklind
Bertilsson- Djoos
Kinnvall-Näsén
Bergman-Lindstein
Mylläri
Veini- J. Johansson
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Läser nu att Gelinas är på G till Djurgården, där borde vi ha varit med å budat får man hoppas.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jag har verkligen inget emot Scott han är en bra center. Men iom att vi förlängde med Palve så hade jag förhoppningar om att vi skulle försöka värva en ännu vassare center till första kedjan. Vi får hoppas att han gick ner rejält i lön så vi har råd med en till vass center å inte förlänger med Sallinen oxå.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Blå grottan: Aha oki. Kanske def ingen skrivit nått om de här heller då. Tack för info👍
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Hur såg Guden ut i matchen mot Sverige? Har inte kanalerna att se OS
Brynäs IF > Sv: DIFvsBIF
Tror ni detta gäller Brynäs oxå?😂
Örebros tränare Niklas Eriksson tror att det kommer hända en hel del under veckan som väntar.
– Det är givetvis så att det kommer komma in två–tre eller i alla fall en–två till varje lag, skulle jag tippa. Det skulle förvåna mig annars, säger Eriksson till NA.se.
Örebros tränare Niklas Eriksson tror att det kommer hända en hel del under veckan som väntar.
– Det är givetvis så att det kommer komma in två–tre eller i alla fall en–två till varje lag, skulle jag tippa. Det skulle förvåna mig annars, säger Eriksson till NA.se.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Silfverkroken: Har dem gjort den i paint😂 nästan Örebro klass på den där
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: antar att du är ironisk men nästa match är ons 9:e mot DIF
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Dallemas: Men å andra sidan har jag även sagt att Eklind borde testas där å de har ju gjort utan nått vidare resultat. Laget behöver en spelare likt Palushaj eller Clark som har lite mer instinkt och näsa för mål. Jag hävdar att laget är i mer behov av en sån spelare än en back då jag tycker att Manner har fått ganska bra ordning på defensiven.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Blå grottan: Jag har oxå varit inne på att Ölund borde provas i 1:a han har ju visat att han har nått i sig förut iallafall
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Timashov var lika dålig idag som han varit bra i dem andra matcherna, totalt osynkad hela den kedjan idag…..
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: Vi får hoppas att Brynäs kollade in lite hur OIK löste SAIKs presspel, med små inspel i mitten för att snabbt gå på kontring.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jag hörde ett löst rykte igår om att Dima INTE är så sugen på Ryssland och KHL.
+ 9
Föregående · 11 · Nästa