Historik
Föregående · 2 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Lunkan: Du kan flömma den där rightbacken, det tåget har gått för flera månader sedan. Det finns ingen sån back på marknade den här tiden på året.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
mattias - 74: Det var Berg jag menade, spelade inte han ganska många matcher som back?
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Har för mig att Leksand fick skola om en fw till back för nån säsong sedan i brist på backar.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Sigge Holmgren kan bli våran nästa Boqvist, Söderström back. Killen har spelsinne bra första pass och bra på rören
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Man var ju rätt sugen på ett nyförvärv idag, men jag hade hellre sett en back istf för en FW som de ryktades om. Jaja nu har vi dem vi har och får hoppas målskyttet blir efter va dem underliggande siffrorna påvisar, annars kan de bli en väldigt jobbig säsong. Minns att Peter Andersson har en klassiskt intervju om underliggande siffror i Brynäs och den säsongen gick ju skitbra........................
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Är de nån som har koll på när alla camper är klara i NHL så man vet vilka backar som står utan kontrakt som kan tänkas kunna spela Europa? hade ju varit bra om vi fått in iallafalll en spelskicklig back, och även fått ordning på grundspelet så kanske vi får upp självförtroendet i truppen innan Källgren är tbx i spel.
+ 6
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
willyyoung : Jobbigt å ha den pressen med just VLH borta.... känns som vi typ ALDRIG vinner i den hallen
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Svensson_62: Man får ju hoppas att de tempot visar sig på torsdagens match då jag upplevt framförallt BP och PP som extremt lågt tempo från Brynäs sida. Jag hoppas vi likt Frölunda och Skellefteå börjar med tok hårt presspel mot puckförare i BP, och ett mycket mindre stillastående statiskt PP med högre pucktempo.
+ 6
Brynäs IF > Sv: Matchtråd 2025-09-30 Västra Frölunda - Brynäs IF
Ingen Kopacka ikväll….. en som ändå visat framfötterna i tidigare matcher. Aja nu Gävlar kör vi
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
"Alcén manar till lugn" undra hur länge han är lugn innan de är panik? Jag personligen tycker att de inte är många fler matcher som Delia borde få chansen. Visst är de många mål som inte han kan göra mycket på utan de är försvars spelet i egen zon och framförallt boxplay som är under all kritik. Men de är ju flera rejäla tavlor från honom som inte är försvarbara. Han behöver göra flera bra matcher i rad för att revanchera sig från denna mardrömsstart.
Brynäs IF > Sv: Matchtråd 2025-09-16 Brynäs IF - Luleå HF
Anders Berg: Högt tempo är bra i alla fall roligt att kolla på...........
Brynäs IF > Sv: Matchtråd 2025-09-16 Brynäs IF - Luleå HF
Lustigt hur en match kan få en att tappa förtroendet..... Men de vänder ikväll. Det är egentligen bara försvaret som ska steppa upp då kommer målvaktsspelet bli bättre och offensiven är jag inte orolig för. Nu tar vi dem här jävlarna rätt upp å ner bara.
+ 3
Brynäs IF > Sv: Silly Season 2025-26
Sportnisse: Verkar inte vara nån vidare offensiv styrka i honom bara genom att kolla på EP, men han är iallafall rightare å de behövs ju.
Brynäs IF > Sv: Silly Season 2025-26
Nån som vet?
Om jag har köp medlemskap till mitt barnbarn är han då berättigad till att ta del av försläppet av biljetter innan allmänheten?
Om jag har köp medlemskap till mitt barnbarn är han då berättigad till att ta del av försläppet av biljetter innan allmänheten?
Brynäs IF > Sv: Silly Season 2025-26
mattias - 74: Skaffade IPTV idag 799 för 6 månader. Har alltid haft cmor/tv4play men nu fick de fanimej vara nog med deras eviga höjda priser
+ 7
Brynäs IF > Sv: Silly Season 2025-26
Nån som vet vart man kan se försäsongsmatcherna på nån tv kanal?
+ 1
Brynäs IF > Sv: Silly Season 2025-26
1 Vad gör du i sommar?
Semestrar i Sverige å vänyar på att jag ska bli morfar för första ggn
2. Bästa med sommaren
Sol värme när den väl visar sig.
3. Sämsta med sommaren:
När man är i Sverige oftast vädret och att den tar slut innan den ens börjat. OCH att de inte spelas hockey.
4. Favoritspelare i Brynäs alltime
Bill Sweatt
5. favoritspelare nu
Bobby. Snabb, kämpar Går på mål inte mot hörnen
Semestrar i Sverige å vänyar på att jag ska bli morfar för första ggn
2. Bästa med sommaren
Sol värme när den väl visar sig.
3. Sämsta med sommaren:
När man är i Sverige oftast vädret och att den tar slut innan den ens börjat. OCH att de inte spelas hockey.
4. Favoritspelare i Brynäs alltime
Bill Sweatt
5. favoritspelare nu
Bobby. Snabb, kämpar Går på mål inte mot hörnen
+ 6
Brynäs IF > Sv: Silly Season 2025-26
Vad händer med Tomkins ryktet? Hade ju varit kanon med honom istf Clara kan jag tycka.
+ 7
Brynäs IF > Sv: Silly Season 2025-26
Ravinskis i Lettland skulle vi haft som fw i 4:e. Stor snabb på rören å verkar gilla å tackla.
+ 4
Luleå HF > Sv: MOT PÖLSAN!
Har aldrig varit in å vevat nått i eran gästbok. Men jag tycker att ni varit bättre än oss i alla matcherna. Bara att grattulera. Ni har en grym Målvakt.
+ 4
Brynäs IF > Sv: SM-final 4 - Luleå - Brynäs
Kan nån hävel förklara för mig va Indrasis gör på isen. Han borde inte ens va ombytt. Så jävla less på den spelaren.
+ 3
Brynäs IF > Sv: SM-final 3 - Luleå - Brynäs
Brynäs guldchans försvann iom Perssons skada. Sen hjälper de inte med att att Gällstet envisas med att ge Indrasis istid. Bedrövligt dåliga beslut från den spelaren byte efter byte.
+ 7
Brynäs IF > Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
Helvete nu får vi PP oxå. Nu kommer vi tappa farten igen.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Semifinal 3 - Skellefteå vs Brynäs
De måste ju finnas nån form av gräns hur jävla dåligt ett PP får vara. Man vill ju inte ens ha PP längre.
+ 17
Brynäs IF > Sv: Kvartsfinal 3: Malmö - Brynäs 2025-03-24
Dax å coacha lite. Indrasis bänkwn å svrec in på hans plats.
+ 4
Brynäs IF > Sv: Rögle - Brynäs 2025-03-06
Blindpass bakom ryggen in framför mål. Begåvat som fan de.
+ 4
Föregående · 2 · Nästa